saigon Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) Witam. Łazi mi po głowie zrobienie Wyborowego AUG'a A3(A2). Posiadam wersję od JG. I teraz chciałbym wytoczyć odpowiedniej długości lufę zewnętrzną, dopasowaną do precki 600mm, do tego w Gearboxie wymienić sprężynę na M150 i wsadzić Bore UP. I teraz się zastanawiam: - jakie włożyć zembatki - jaki typ tłoka (żeby była jak najlepsz celność) - czy taka konfiguracja ma sens (czy taki tłok "uciągnie" taką długośc lufy No i czym jeszcze zapomniałem ;) Napiszcie co o tym pomyśle myślicie i czy waszym zdaniem to jest realne. [EDIT] Oczywiście przy M150, tylko SEMI Edited March 23, 2011 by saigon Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/35450-tuning-aug-jg/ Opcja szukaj, 0,000002s i wynik. miłego czytania, jest WSZYSTKO co chcesz wiedzieć, zaręczam, bo min. mój koleś się tam uzewnętrzniał. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Tłok ma wpływ na celność? Quote Link to post Share on other sites
saigon Posted March 23, 2011 Author Report Share Posted March 23, 2011 Widziałem ten temat, ale jak przebrnąłem przez pytania dot. wymiany gumki to trochę odpuściłem. Kiedyś zresztą przeglądałem go regularnie. Tłok ma wpływ na celność? NO gdzieś czytałem że przy bodajże typ 0 jest większa prędkość wylotowa ale za to "kwiatek" większy. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 To cylinder ;). Już parę snajperskich AUGów powstało, wiele osób opisało to na forum, wystarczy poszukać po arsenałach. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) Lufa powyzej 509 mm nie ma sensu. Nie poprawi skupienia ani zasiegu. Lufy ponad 509 mm jest sens pakowac tylko w gearbox v2 long. Zamiast wytoczyc lufe wystarczy kupic gotowa. Albo przejsciowke na cqb - i do tego lufe dluzsza np do g36. http://4x4.szczecin.pl/asg/snajpa1.jpg Gorny aug tak ma - ale tam wchodzi tylko 509 lufa. Zebatki - Super torque up do m150 najlepiej. SHS CA Promyka itp. Tlok z pelna metalowa szczeka (CA SHS JBU ITP) EDIT: Zdajesz sobie sprawe z mankamentow auga przy tuningu m150+ ? Chodzi o tylna klapke trzymajaca gearbox ? Lub to ze do osiagniecia idealnej celnosci trzeba usztywnic zespol lufy tak zeby nie bylo mozliwosci ruchu na boki ? Edited March 23, 2011 by Kocur666 Quote Link to post Share on other sites
saigon Posted March 23, 2011 Author Report Share Posted March 23, 2011 Z długością lufy to chodzi mi tylko o odwzorowanie długości z ostrej wersji. Tam jest 20" czyli ok 620mm (za http://world.guns.ru/assault/at/steyr-aug-e.html) Ponieważ udało mi się znaleźć lufy albo 600 albo 650, stwierdziłem że dam 600. Do tego jakiś tłumiczek ładny. Zdaję sobie sprawę że przy zasięgu jaki mamy w ASG to długość lufy pow. 509 to już tylko problem z mobilnością ;) Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 20" to właśnie 509mm, czy coś koło tego. Olej dłuższą. Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
saigon Posted March 23, 2011 Author Report Share Posted March 23, 2011 Hmm, nie przeliczałem, przeczytałem po prostu na WorldGuns, a tam raz jest napisane: Steyr AUG A3 in Sniper configuration, with heavier and longer 20inch barrel,detachable bipod and long-range telescopic sight a za chwilę: Comparison of various AUG barrels, from top to bottom: LMG/heavy barrel with bipod;standard rifle barrel; carbine barrel; SMG barrel. i w zestawieniu: Barrel length: 508 mm (also 350 mm SMG, 407 mm Carbine or 621 mm LMG heavy barrel) Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Bo w zamieszłej przeszłości była moda na długolufowe rkmy. A Ty chcesz ładną snajpe! :cool: Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
saigon Posted March 23, 2011 Author Report Share Posted March 23, 2011 To dlaczego przy pierwszym zdjęciu jest podpis 20 inch a lufa aż tyle wystaje poza ris'y? Przecież standardowa 509mm, mieści się wewnątrz orisowania i wystaje tylko tłumik płomienia. Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Nie znam się na tych "wytrychach" ale na moje to zdjęcie wersji snajperskiej przedstawia AUGa z lufą 20". Standardowa lufa AUGa to też 20" i na pewno nie mieści się wewnątrz RISa. Te na fotkach z linka mają 16" i krótsze. Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
saigon Posted March 23, 2011 Author Report Share Posted March 23, 2011 (edited) Tylko że w moim AUG'u jest 509 mm i nie wystaje ;) Mogłeś to zaobserwować ostatnio jak zgubiłem zewnętrzną. Wystawał może z 40 mm. Edited March 23, 2011 by saigon Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) Pewnie masz wieeeelkiego RISa.. :happy: edit: Na tej fotce dobrze widać różnice w długościach luf AUGów: Pozdrawiam, Lambert Edited March 23, 2011 by Lambert Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Nie wiem jak licza ta lufe na tej ruskiej stronie ... 20 cali to owszem 50 cm - ale moze wystajacej lufy a nie od zamka ? W kazdym razie stockowy aug tak nei wyglada - ale nie musisz koniecznie wrzucac bez sensu tak dlugiej precki - wystarczy ze przedluzysz lufe - kulki moga leciec w lufie... Jak zrobilem konwersje na barreta - to lufa miala zdrowo ponad 30 cali razem z hamulcem. Tak samo - aug a3 z dlugim tlumikiem. Na assiaairsoft sa konwersje ktore zrobia z auga co tylko chcesz ;) Tylko drogawe troche - ale jest czym sie wzorowac. Jak moze wygladac aug - http://4x4.szczecin.pl/asg/1/ http://4x4.szczecin.pl/asg/3/6.jpg http://4x4.szczecin.pl/asg/5 http://4x4.szczecin.pl/asg/9/augi.jpg W sumie mialem jeszcze pare innych konfiguracji. Z a3 z lufa lmg. Z tlumikiem podobnym do phantom. Z tlumikiem wystajacym od razu z body - 30 cm. Wersje cqb z pocietym a3 risem i z calym. Aktualnie czekam na trzecie body - do pociecia i zrobienia z auga czegos jeszcze dziwniejszego ;) Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Nie wiem jak licza ta lufe na tej ruskiej stronie ... 20 cali to owszem 50 cm - ale moze wystajacej lufy a nie od zamka ? Dobrze liczą, tyle że w ostrej, lufa nie zaczyna się nad magazynkiem. Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
saigon Posted March 23, 2011 Author Report Share Posted March 23, 2011 Czyli wniosek jest aki że tyko zamawiam tłumiczek: http://shop.ehobbyasia.com/accessories/silencers/first-factory-bull-barrel-and-suppressor-jacket-for-marui-g36k-blowback-aeg.html i wymieniam bebechy w GB. Dalej to już tylko tuning zewnętrzny. Dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Uwierz, nie tylko bebechy;) Quote Link to post Share on other sites
saigon Posted March 23, 2011 Author Report Share Posted March 23, 2011 Lufa, jest precka Guarder 6.02, gumka Systema czarna. Co jeszcze oprócz bebechów można wymienić? A3 w stocku (przynajmnije wg zbrojowni) ma: - silnik Hi-Torque - wzmocniony szkielet gearboxa - łożyskowana kierunkowa głowica tłoka - sprężyna M130 - łożyska kulkowe 7mm - stalowe zębatki z ośmioma zapadkami przeciwpowrotnymi - okablowanie niskooporowe - mosfet Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 No jezeli chcesz m130 to spoko nic wiecej. Przy wiecej niz m150 potrzeba wzmocnic body bo odrzut gearboxa wyrwie mocowania tylnej plytki. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Tylko kwestia taka ile Ci te wszystkie "wzmocnione" części potrzymają. Nie chce wychodzić przed szereg ale moim zdaniem zmień to o czym pisał Kocur + dobry silnik żeby reakcja na spust była przyjemna. Moim zdaniem kulkowe łożyska mogą wysiąść przy takiej sprężynie, ślizgi mogą okazać się trafniejszym wyborem. Quote Link to post Share on other sites
saigon Posted March 23, 2011 Author Report Share Posted March 23, 2011 Hmmm, robić parasnajpę bez zwiększania mocy to trochę jak wkładać m150 do P90 albo MP5K. Można tylko mija się z celem ;) Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Silnik jak najbardziej jest ok. Cały GB testowałem na sprężynie m165 i chodził. Także bebechy są pancerne. Jednak mocowanie tylnej płytki tego na bank nie wytrzyma... Quote Link to post Share on other sites
saigon Posted March 23, 2011 Author Report Share Posted March 23, 2011 A możesz chociaż skrótowo opisać w jaki sposób je wzmacniasz? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Sposob 1: http://4x4.szczecin.pl/asg/augtyl1.jpg http://4x4.szczecin.pl/asg/augtyl2.jpg http://4x4.szczecin.pl/asg/augtyl3.jpg W skrocie - w miejsce dziury - mocujesz kątownik z castoramy do mocowania czegos do sciany (polek czy cos ...) Dlugosc musi pasowac. Z zewnatrz jakos to zamaskowac trzeba... Najlepiej jest zrobic z obu stron - ale z jednej tez moze troceh wytrzymac. Dodatkowo konieczne jest podklejenie (albo skrecenie) tylnej plytki z stalowa/aluminiowa/mocna plastikowa plytka - tak zeby sie nie wyginal. Sposob 2: Tu niestety nie mam zdjec. Chodzi o wyciecie z aluminium (ksztaltki w castoramie 2-3 mm grubosci) czegos co wejdzie miedzy gearbox a plytke. W te alu - wkrecasz wkrety (zamiast w orginalne mocowania). Oczywiscie lepsza bylaby stal bo alu potrafi wyrobic gwint. Mam tak w obu augach - gearbox nie ma szans sie ruszyc. Dodatkowo - do obu sposobow przydaje sie wlozenie dluzszej mocniejszej sprezyny ktora przyciska komore hopa do gearboxa. Ja uzylem jakiegos springa z starego sprezynowego pistoletu. 2-3 zwoje wiecej i komora nie ma szans odskoczyc do przodu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.