KaXardas Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Tak... tylko że ja mam 10.8v i na lipo nie przejdę tak żeby było 20rps ... da radę? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Nie wiem jakie masz zębatki... ale myślę że 20rps jesteś w stanie zrobić na 18:1 spokojnie przy 10.8V. Element UT też jest wart uwagi. Dodam że zabawa w Short Stroke to tez fajna sprawa. Skrócenie drogi tłoka i zębatki tłokowej o 2 zęby to strata około 10m/s ale rof idzie do góry. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Mam 16:1 zęby ile teby jbu kosztuje? I gdzie go można dostać? Przypominam że mam sp130 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Ja kupiłem na specshopie, czy są dostępne, musisz sprawdzić. Możesz też szukać G&P HT albo G&P120. 130 na 16:1... silnik będzie się grzał! Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 A jakieś inne opcje masz? Bo nic znaleść nie mogę :/ a g &p nie wezmę Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Zamów sobie silnik z WGCSHOP... Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 Max speed element na sp130 oraz 16:1 daje 33k/s oraz 470 fps i nic mi sie nie zgrzalo.. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Dobra.. mam okazję kupić takowy: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4023 Co o nim myślicie? Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 KaXardas - nie polecam silnika A-Z - nie udały się systemie wg mnie. Miałem parę przykładów - grzanie się silnika na sp120, co śmieszniejsze dodawane są do nowych mechboxów systemy - ja miałem okazję bawić się z mechboxem na m170 - ten silnik nie potrafił udźwignąć sp150 na STU (w tym mechboxie)... Mocniejszy od niego był już ultimate t-3000 czy jakoś tak w wersji hi-speed... Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Dobra... czekam na więcej opinii co do tego silnika. Bo nadal nie jestem zdecydowany Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Typ silnika ktory podales to medium, one wchodza do sig sauer'ów. Kup gfc/shs/element, moim skromnym zdaniem jedne z najlepszych silnikow na naszym malutkim rynku. Slyszalem rowniez ze silniki Core sa dosc dobre. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Sig-Sauerów powiadasz? Do których? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 SIGów jak już. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 ćhodzi mi jego krótką wersję :D chyba wiadomo... chyba.... Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Lol, też mi różnica. Quote Link to post Share on other sites
KrzysiekplX Posted May 13, 2013 Report Share Posted May 13, 2013 Tak jak w temacie, co byście polecili do gearboxa w którym siedzi sprężyna SP140 od Guardera? Silnik mam stockowy chiński jakiś, jeszcze bodajże z 2007 lub 2008 roku więc uznałem, że czas go wymienić. Szukam porządnego silnika w miarę rozsądnej cenie (powiedzmy do 150-200 zł) W gearboxie siedzi: -wzmocniony szkielet gb v2 JG -sprężyna SP140 Guarder -łożyska ślizgowe 7mm SHS -zębatki stalowe 32:1 high torque up SHS -zestaw bore-up CA -kable niskooporowe 2mm^2 + mosfet 2xirf1404 + wtyki xt60 -zasilanie LiPo Turnigy 3Cell 11.1V 20-30C 2200mAh wtyki xt60 Z góry dzięki za pomoc. :icon_lol: Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted May 13, 2013 Report Share Posted May 13, 2013 A Twój własny co, słaby rof daje, nie daje rady naciągnąć? Przy takiej elektryce i przełożeniu powinien śmigać aż miło. Z tańszych i rozsądnych opcji to Element High Torque, SHS High Torque albo któryś z motorków GFC F1 czy F2, podobne osiągi ma JBU z tego co wiem. Wszystkie mieszczą się w twoim budżecie. Niekoniecznie trzeba się wykosztowywać na coś markowego. Nie polecam też silników high speed ale tutaj i tak nie bierzesz go raczej pod uwagę. Rof przy takich zębatkach pewnie przekroczy 15k/s. Quote Link to post Share on other sites
KrzysiekplX Posted May 13, 2013 Report Share Posted May 13, 2013 No właśnie coś kiepsko ciągnie, też spodziewałem się wysokiego rof'a a tu pupa blada. Podejrzewam, że to wina wieku, ale mogę się mylić ;). Myślałem nad którymś z Guarderów, ale na chwilę obecną ciężko je dostać (chyba że ściągnąć z zagramanicy), ale jeżeli jest coś tańszego i też dobrego to będę bardzo zadowolony. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 13, 2013 Report Share Posted May 13, 2013 Nie bierz silników Guardera, sypią się szybko. Od siebie polecę silnik Elementa ten do tuningu mocowego. Na zwykłych zębatkach, sp130, li-pol 7.4V daje 20k/s nawet. Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted May 14, 2013 Report Share Posted May 14, 2013 Małe sprostowanie, przy takim przełożeniu i voltach, silniki high speed elementa czy shsa sobie poradzą. Nie wielka różnica w rofie, jeśli Ci nie zależy na tym szczególnie to lepiej pozostać przy high torque. Chociaż są nieco droższe niż high speedy zazwyczaj. Quote Link to post Share on other sites
TheOne Posted June 8, 2013 Report Share Posted June 8, 2013 Łap uzywke icsa albo systemki m ;] 150-200 zł czasem taniej. Z 2 tygodnoe temu złpałem systeme magnum za 100 ;D Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted June 11, 2013 Report Share Posted June 11, 2013 (edited) Jeśli uda ci się znaleźć (sam szukam) to polecam długi HT SHS`a W aug`u z m140 guardera, i helicalami 100:200 mam krótki ht shs, i rof na 11,1V 1,5Ah 25-30C to około 20k/s Edited June 11, 2013 by Tomek P-ń Quote Link to post Share on other sites
krolik1982 Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 polecam gunfire torneado HT bez problemu ciągnie M170 guardera na lipo 7,4 25C Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 5, 2013 Report Share Posted July 5, 2013 JBU HT :D Quote Link to post Share on other sites
GOGI123 Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 Witam. Czy stockowy silnik od JG w AUG'u uciągnie sp130 Guardera na baterii 11.1v 2,2Ah Turnigy? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.