Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silniki do M130/M140/M150?


Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Według mnie lepiej będzie ten silnik z jg sprzedać komuś kto założy sobie do stockowej repliki, będzie zadowolony i długo mu posłuży. Kumpel ma g36 z JG i silnik do tuningu jest b.słaby(nie wiem jaki ty masz, ale ten kolegi był właśnie szary) A tobie radzę kupić cymę z niebieską dupą, mi na m140 madbull i 11,1 redoxa ciągnął bez problemu i rof jak dla mnie był bardzo zadowalający.

Link to post
Share on other sites

Jakoś ja różnicy między nimi nie zauważyłem, czas temu w mojej G36 też pracował czarny i dawał radę z ząbkami 13:1 i m135 elementa dawająca 477fps na lufie 247. Zmianiłem go tylko dlatego że miałem taki kaprys, ale owy silnik dalej pracuje w kałaszu od boyia.

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...
  • 1 month later...

Siemano.

Składam sobie replikę i stanąłem w obliczu ważnego problemu.

Mianowicie nie wiem jaki silnik dobrać do mojego setu.

Chciałbym aby replika pracowała na sprężynie sp130 guardera (EWENTUALNIE sp140, jeśli da radę), bo chciałem osiągnąć fpsy od 450 wzwyż (nie więcej niż 500, ale wątpię, żebym dał radę znacznie zbliżyć się do tej granicy), na zębatkach stalowych X tech ( wysoce możliwe, że to te http://taktyczny.com/asg,959,zebatki_x_high_tech_gear_set_double_torque_gear_200.html ). I tu jest problem, bo silnik jakim dysponuję do Golden Eagle z niebieską dupą oraz PJ z niebieską dupą. Oba silniki dają sobie radę ale reakcja na spust już pozostawia sporo do życzenia, a warto zaznaczyć, że narazie pracują na sprężynie m115 elementa.

Jaki silnik za nieduże pieniądze polecacie, żeby na sp130 (tudzież sp140) osiągnąć ładną reakcję na spust?

Dodam, że jak narazie pracuję na baterii redox 7,4V 2400mAh 20C, ale nie wykluczam przejścia na 11,1V

 

Czy fakt, że mam plastikowe łożyska ślizgowe może być aż tak istotny?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

@EndeBeats Ostatnio z powodu spalenia mojej Systemy AtoZ, musiałem na szybko wymienić silnik w m16 (650fps@Sp170 guardera), wybór padła na nic mi nie mówiący GP1000 (za to dostępny na miejscu). O dziwo replika strzela naprawdę przyzwoicie. Za te niecałe 140zł warto rozważyć.

Z tego co pamiętam krótka wersja też jest dostępna.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Zabrałem się za swoje SWD A&K. Chcę to złożyć tak jak było planowane - na m150. Problem w tym, że posiadam wszystkie elementy, poza solidnym silnikiem HT i póki co muszę posiłkować którymś z dwóch poniższych:

Stock ze Specny

Szary Stock z A&K.

O ile wiem, iż ferrytowa Specna jakoś tam pociągnie i m150 na 11,1V, to silniki A&K są dla mnie niewiadomą. Który Waszym zdaniem lepiej wykorzystać?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...