AnR Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Znów czarna dupa. Powiem Wam szczerze, że nie spotkałem się z czarną dupką. Poszukam o nich info. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 No to ja coś dodam od siebie. Kiedyś w replikach G&P, tak z 4 i więcej lat wstecz, były silniki TM pakowane stockowo. Te były super. Potem były silniki G&P z białą/szarą dupką i też były super. Potem (całkiem niedawno, tak z rok temu) były silniki z czarną dupą. Były krótko i były gówniane jak nie wiem co. Szybko zniknęły, niemal tak szybko jak się pojawiły. Dodatkowym atutem była montowana na nich stockowo zębatka, która była chyba z drewna. Słabszych i miększych w życiu nie widziałem. Wtedy była wprost seksplozja na wymiany zębatek osi silnika. Raj dla serwisantów bo robota łatwa i prosta oraz szybka. Dodam tylko, ze ten silnik na focie z allegro ma wymienioną zębatkę na niestockową. Aktualnie są silniki znów z białą dupką ale za to mają zamiast konektorków kable przykręcone do tych trzpieni, na których siedzą sprężynki. Te silniki są tragikomiczne wręcz. Na stoku pomału upalają się kolejne zwoje, silnik coraz bardziej sie grzeje, coraz bardziej traci moc, coraz bardziej sie upala aż umiera... Co nie zmienia faktu, ze silnik G&P każdej serii, skopany 11,1 25C, na m130 powinien zapierdzielać jak szalony, więc coś musieliście źle złożyć. Zwłaszcza, że się grzał. To przecie pierwszy objaw... Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 Tak jak Poldeck prawi, silnik miał naprawdę słabą zębatkę i musiałem wymienić ją na wzmocnioną G&G, co zresztą widać na foto. Obecnie silnik z nowej generacji ( biały plastik ) zrobił 30, może 40k kulek i póki co ma się dobrze. Według mnie jest lepszy niż ten czarny, lecz czas wystawi do jeszcze na próbę. Quote Link to post Share on other sites
Holgin Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 Oj, oj, ja mam właśnie taki silnik, z białą dupką gdzie kable były przykręcone. Siedzi na Li-po 7.4 30C i SP120, rof to 18k/s, przebieg 20k lub ciut więcej, nie zauważyłem żadnej różnicy, wydaje się być w dobrym stanie. Mam nadzieję, że Poldeck nie ma racji i się nie spali :) Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Ty nie sądzisz, ja testowałem. Taka ot różnica. A ja myślałem, że moje żarty są kiepskie. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Nie bardzo rozumiem. To merytoryczna wypowiedź? Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Jestem ciekawe jakim cudem silnik HS ciągnie SP170. Chyba, że już go zjarałeś? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Cudem boskim. Przyszła do mnie replika na SP170 Guardera. Silnik Magnum robił zwarcia, więc klient zamontował M120 G&P Silnik. Najpierw testy, chodzi przyzwoicie na baterii 7,4 25c cośtamcośtam. Otworzyłem i się zdziwiłem. Odpowiednie podkładkowanie, MOSFET, dobra bateria. Silnik nawet się nie grzał. Cud boski powiadam! Cud boski! Wiele tutaj jest negatywnych wypowiedzi w tych działach, ludzi, którzy w moim mniemaniu nie mają za dużo do powiedzenia. Sam nie jestem doskonały, ale nigdy nie napisałem czegoś czego sam nie sprawdziłem, nie przetestowałem. Sądzisz, że moim głównym zajęciem jest wymyślanie bajek na poczet WMASG? A może mi za to płacą? Sądzę, że to dość sensowna teoria. Za to poświęcam ludziom na tym forum czas, aby nie popełniali tych samych błędów co ja i mogli się uczyć z moich doświadczeń, które często były okupione pieniędzmi, straconym czasem... Ble, bla, ble, ble, bla, bla... Quote Link to post Share on other sites
legacyy Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 mam m4 z g&p, i moje pytanie jest czy Systema Bore-Up Cylinder Set bedzie pasowal z G&P Reinforced High Speed Aluminum Piston Set (D)... a moze polecacie jakies inne rozwiazanie? Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 Moim zdaniem takie rozwiązanie nie ma sensu. Po co Ci 2 głowice tłoka ? Lepiej kupić samego bore-up`a Systemy i dokupić do tego tłok z pełną metalową szczęką. Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 (edited) Może kupić, ale co z tego jak on dał link do tłoka o zmniejszonej ilości zębów, który jest przystosowany do zwiększenia ROF-u, a dokładniej to jest to: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=7760&name=G&P_-_Tlok_-_Aluminum_Piston_Set_(D)_-_SP030 I moja rada Legaccy jak chcesz iść na ROF to kup wyciszone głowice Systemy lub Ultimate, a nie BU, bo do tego powinieneś mieć minimum m120, ale decyzje pozostawiam Tobie. Pozdrawiam, wolfran Edited July 21, 2011 by Wolfran Quote Link to post Share on other sites
legacyy Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 ten Systema - Zestaw Cylindra Bore Up - M4, M15, GR16 to przychodzi z wyciszona glowica tloka - tak jak sugerowales Wolfran, i sprezyne mam akurat m120, ale boje sie ze moj gearbox jej nie wytrzyma na dluzszy czas i predzej czy pozniej i tak bede musial cos wymienic... jezeli chodzi o tlok, to raczej za bardzo mi to nie przeszkadza ze bede mial dwie glowice tloka bo tu gdzie kupuje te rzeczy sa po prostu tanie i moge sobie na to pozwolic - a ze jest "przeznaczony do luf o długości poniżej 590mm" - moja lufa ma 509mm - stad wybor tego tloka (i tez za bardzo nie mam duzego wyboru w tym sklepie gdzie kupuje, wiec pomyslalem ze to bedzie najlepszym rozwiazaniem); moje pytanie jest czy moglbym ten tlok (G&P - Tłok - Aluminum Piston Set (D) - SP030) dopasowac do tej glowicy tloka z zestawu Systema i czy wszystko bedzie pasowalo tak jak powinno i nie bedzie problemu ze wstawieniem tego wszystkiego do mojego gearboxa (g&p v2 m4 gearbox 7 mm); dzieki za wszystkie odpowiedzi i sugestie sorry za brak polskich znakow ale nie jestem w polsce Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Zamiast knuć jak koń pod górę kup SHS ze 14 stalowymi zębami, do tego BU systemy, bardzo się lubią z G&P. O szkielet przy M120 nie musisz się martwić. Bardziej o zębatki, G&P zdarzają się krzywe ośki, które lubią pękać. Quote Link to post Share on other sites
legacyy Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 zebatki jakie polecasz? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 SHS/Hornbill. Quote Link to post Share on other sites
wyslannik Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 ja tam sie nie szczypalem ze swoim G&P i wsadzilem calego Mechaboxa Systema xP + komora madbull Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 I wydałeś niepotrzebnie około 1000zł. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Jak ma to wydaje. :) Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 (edited) Niestety nie każdy tak może :angry: Bo lepiej mieć 1000zł niż nie mieć, np: na turbo (T25) Edited July 21, 2011 by Wolfran Quote Link to post Share on other sites
eston Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 To może mój przepis na lekki tunning. Po ponad roku użytkowania stockowej m4 G&P (łożyska 7mm) padł mi przerywacz. Przy okazji naprawy zrobiony został tunning w Asgshopie (sprężyna M110 Guardera i wzmocniona uszczelniona łożyskowana głowica tłoka Deep Fire). Zaleta to małe koszty: 125 zł, chociaż konieczna byłą wymiana baterii (miałem kiepskiego firefoxa 8,4V 1100mAh, wymieniłem na Sanyo 8,4V 1700mAh, ). Efekt to 400-405 fps wg. wydruku z testów w sklepie. Niestety po kolejnym pół roku moja eMka zderzyła się ze ścianą (razem ze mną) czego efektem było pęknięcie lower receivera. Wymieniłem całe na body Colta od Kinga Arms wraz z nowa komorą HU właśnie z KA. Efekt jest wysoce zadowalający bo choć spadły fps (do ok. 390) to wzrosła celność przy praktycznie niezauważalnym spadku zasięgu. Teraz zależy mi na wzroście ROFu ale bez większego ryzyka dla bebechów. Kilka razy gdy batka mi padła używałem Sanyo 9,6V (ale oszczędnie) i ROF był więcej niż zadowalający. Teraz moje pytanie, czy warto wymienić baterię na LiPo i jeśli tak to jaką? Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 Tak, opłaca się, kup Sobie jakąś 7,4V od Kokan, lub Fullymax, jeżeli odpowiada Ci ROF na 9,6V. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.