Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Aliant

bundes.pl

Recommended Posts

Pod koniec maja zamówiłem w tym sklepie 4 bluzy flecktarn. Z opisu wynikało że sprzedawane są bluzy tropikalne z siatkami pod pachami i innym składem materiału. Niestety przyszła tylko jedna tropikalna + 3 zwykłe, a tych nie chciałem. W odpowiedzi ze sklepu ostałem informację że mogą mi sprzedać bluzy tropikalne po 25zł sztuka :bialaflaga: . Nie zgodziłem się. Zwykłe flecki odesłałem natychmiast z żądaniem wymiany. Niestety nic do tej pory nie dostałem i zażądałem zwrotu pieniędzy. Niestety zero odzewu. Sprawy tak nie zostawię, bo mówiąc kolokwalnie "nie sram pieniędzmi".

 

 

ODRADZAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś wie coś może dokładniej o tym sklepie? Co się z nim aktualnie dzieje?

Zamówiłem w nim spodnie i kurtke 5 sierpnia. Kase wpłaciłem dzień po tym jak dostałem potwierdzenie, że towar jest w magazynie (które miałem dostać w ciągu 1-2 dni a musiałem się o nie upomnieć, już wtedy powinienem się był skapnąć, że coś jest nie tak). W czwartek wysłałem maila z zapytaniem czy kasa dotarła na konto i czy wysłano już przesyłkę. Zero odpowiedzi. Dzwoniłem na numer podany na stronie sklepu... Stop! Wróć! Strona sklepu nie działa! Numer wziąłem z tego opisu, który podaje google. Nikt nie odebrał.

Specjalnie dzwoniłem na pocztę, żeby się dowiedzieć ile mają czasu na dokonanie wpłaty na konto. Uprzejma Pani powiedziała, że jeden dzień roboczy ale bank może księgować nawet do następnego dnia. Kase wpłaciłem 12 sierpnia więc 16 czy 17 powinna być na koncie sklepu.

Rozumiem, że strona może nie działać bo są jakieś problemy techniczne, że telefonu akurat nikt nie mógł odebrać. No ale, na Teutatesa, od czwartku to można było odpisać na mail.

Tak jak Aliant nie sram pieniędzmi więc się zaczynam serio martwić. Ktoś inny ma moze aktualnie problem z tym sklepem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybaczcie, że pisze pod swoim postem ale edytować już nie mogłem.

Napisałem kolejnego maila do sklepu. Informowałem, że jeżeli towaru lub zwrotu pieniędzy nie otrzymam do piątku to poinformuje odpowiednie organy ścigania. Chciałem mieć dowód, że sprawę chciałem rozwiązać polubownie. No ale jak kliknąłem wyślij Opera wyrzuciła "Błąd związany z odbiorcą [450 4.1.2 <sklep@bundes.pl>: Recipient address rejected: Domain not found]".

Edited by MarekMac

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napisałem kolejnego maila do sklepu. Informowałem, że jeżeli towaru lub zwrotu pieniędzy nie otrzymam do piątku to poinformuje odpowiednie organy ścigania. Chciałem mieć dowód, że sprawę chciałem rozwiązać polubownie. No ale jak kliknąłem wyślij Opera wyrzuciła "Błąd związany z odbiorcą [450 4.1.2 <sklep@bundes.pl>: Recipient address rejected: Domain not found]".

 

Miałem to samo!!! Sprawę zgłaszam do UOKiK. Takie popierdółkowe sklepiki powinny zostać zrównane z ziemią!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie było mnie tu parę dni więc może zaktualizuje moje przygody z "Bundesem". Tak jak napisałem, w poniedziałek próbowałem wysłać maila z informacją, że sprawę skieruje na policje jeśli towaru lub zwrotu pieniędzy nie otrzymam do piątku. Niestety wystąpił błąd związany z odbiorcą. Operę mam tak skonfigurowaną, że co parę minut próbowała wysłać tego maila więc w końcu we wtorek około 23 udało się. Mail został wysłany, działać zaczęła też ich strona.

W środę rano uruchamiam Operę i liczę, że ktoś mi coś odpisał. Niestety, w skrzynce znalazłem tylko spam. Więc chwytam za telefon i dzwonie na numer podany na stronie. O dziwo odebrała jakaś pani, która nie przedstawiła się, nie rzuciła żadnym "sklep bundes, czym mogę służyć". Normalnie jakbym się dodzwonił do prywatnego mieszkania - zwykłe "słucham". Pytam się czy to sklep bundes i co dzieje się z moją przesyłką. Odpowiedź brzmiała mniej więcej tak "Nie wiem! Trzeba dzwonić na komórkę pod numer (i tu pani zaczęła mówić z prędkością dżyliona słów na minute) sześćsetblebleblebleble." Numeru nie zrozumiałem a pani rzuciła jeszcze do widzenia i tyle. Na stronie nie było numeru komórkowego, na szczęście kiedyś był i miałem go zapisanego (dla zainteresowanych numer to 601070601). Tam zostałem poinformowany, że towar zostanie jeszcze tego samego dnia wysłany. Więc czekam. Liczę, że do środy dojdzie.

A jak nie dojdzie to już nie będę robił żadnego pitu-pitu tylko w czwartek (lub piątek, zależy kiedy będę miał czas) idę na policję.

Mała rada. Nie dzwońcie na numer telefonu podany na stronie tylko na 601070601. Tam przynajmniej rozmawia się z kimś kto wie co się w firmie dzieje (chyba jest to sam właściciel).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. W końcu, po prawie miesiącu przyszły rzeczy, które zamówiłem (zamówiłem 5 sierpnia, przyszło 29). Towar się zgadza, rozmiary też. Teraz zrobie małe podsumowanie.

Plusami sklepu są jakość towaru i jego cena. Mój towar przyszedł w stanie dobrym, cena też jest chyba niska (chociaż nie mam zbyt wielkiego porównania więc mogę się mylić). Problem jest jednak taki, że towar jest używany - mój był w stanie dobrym (jeśli nie bardzo dobrym), Wam może się trafić gorszy lub lepszy.

Minusami są :

  • czas realizacji zamówienia,
  • wysyłka tylko pocztą, może gdyby ktoś próbował się dogadać ze sklepem to i kurierem by wysłali jednak z tym jest problem bo
  • kontakt ze sklepem jest utrudniony (pod numerem stacjonarnym nic się nie dowiedziałem, pod numer komórkowy przez 2 dni nie mogłem się dodzwonić (3 próby), z odpowiadaniem na moje maile też różnie bywało).

Trzeba jednak zaznaczyc, że sklep jest raczej nowy (moje zamówienie miało numer mniejszy od 200) więc może jeszcze usprawnią działanie czego im w sumie życzę bo im więcej sklepów tym dla nas, konsumentów, lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie ten sklep to kpina a właściciel to OSZUST. Na stronie sklepu widziałem buty haix wz.2005 i niestety wpadłem na pomysł kupienia takich butów . Po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie z właścicielem sklepu co do rozmiarów butów i możliwości wymiany jak by co na większe lub mniejsze, a w przypadku braku numerów na zwrot kasy zamówiłem je. Buty przyszły ale za duże po telefonie do sklepu buty odesłałem numerów brak kasy też. Moim zdaniem i tak byłem cierpliwy dałem gościowi aż 7 dni na odesłanie kasy i nic. Za każdym razem kiedy dzwonie właściciel odpowiada że pieniądze wyśle dzisiaj na konto i tak to trwa przez dwa tygodnie . JEDNYM SŁOWEM OSZUST NAPRAWDĘ ODRADZAM . Jedyny sposób to policja mam nadzieje że to coś zmieni. JESZCZE RAZ OSTRZEGAM NAPRAWDĘ SZKODA WASZEJ KASY I NERWÓW . OSZUST I TYLE. Wstyd Panie TADEUSZU ROLA- SKIBICKI WSTYD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam trochę odmienne zdanie co do właściciela tego sklepu. On jest... specyficzny. Też robiłem z nim interesy, towar nie przyszedł w takim stanie jakim miał być. Odesłałem i poprosiłem o wymianę - bez problemu, ale to trwało baaaaardzo długo. Chyba z miesiąc (więc tydzień to pikuś). Koniec końców, towar został mi przywieziony osobiście :D Radzę więc uzbroić się w cierpliwość bo kasa prędzej czy później, ale dojdzie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może i jest specyficzny tylko to nie te czasy. Dla mnie dziwne jest to że z tym facetem rozmawia się normalnie do czasu jak nie dojdą do niego pieniądze. Jak dojdą to nagle nie odbiera nie ma czasu zbywa cię że kasa lub towar wysłał lub jutro wyśle. Ja na samym początku byłem niemal zachwycony tym gościem konkretnie i na temat nawet polecałem ten sklep moim znajomym z pracy. Jestem żołnierzem i u nas w jednostce raczej jest cicha zgoda na noszenie tego obuwia i chętnych do kupna jest wielu. Niestety późniejsze zachowanie tego pana wszystko przekreśliło. A teraz najlepsze: zaraz po ukazaniu się pierwszego postu dostałem wiadomość z bundes .pl (a więc potrafią i mają czas a nawet mój adres ) ,że mieli odesłać mi kasę ale z powodu mojego wpisu i narzekania dostane buty które zamówiłem (czekam). Mam nadzieje że będą pasowały i będą w stanie magazynowym -zobaczymy ( gra w kotka i myszkę z bundes.pl trwa przez 14 dni więc to nie jest tak mało czasu). Napisze jak dostane paczkę może będę musiał przeprosić BUNDES.PL ZOBACZYMY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety też dołączyłem do "szczęśliwych" klientów sklepu bundes.pl ... Jak ktoś ma tak prowadzić biznes jak pan Tadeusz Rola Skibicki to niech lepiej zajmie się uprawą buraków. Jeśli ktoś prowadzi biznes przez internet to niech to traktuje poważnie a nie jak "piąte koło u wozu", bo z takim nieprofesjonalizmem nie spotkałem się od początku moich zakupów przez internet!

 

Krótka historia mojego zamówienia.

Buty zamówione pod koniec października, towar był niedostępny (miał być dostępny w max 10), ale że mi się nie śpieszyło to zdecydowałem się poczekać. Po kilku moich mailach, czy buty już są, 10 dnia czekania mail od bunes.pl, że buty wysłane 9. listopada. Po prawie dwóch tygodniach czekania na paczkę, ponownie kilka maili, że butów ciągle nie ma. 23 listopada T.RS łaskawie odpisuje, żebym poczekał do jutra... faktycznie buty przychodzą, ale wysłane są 22 listopada a nie 9.

Po wyjęciu okazało się, że dotarła wersja zimowa butów. Kupowałem model taktyczny policyjny, a to co przyszło na 99% było wersją zimowa używana przez obsługę lotnictwa. Napisałem maila, że nie zamawiałem takich butów i będę je odsyłał. Dostałem odpowiedź, że cytuję "ok". Napisałem, że zgodnie z ustawą... itd. - przynajmniej jest jakaś "podkładka".

Buty bundes odebrał 1. grudnia od tego dnia ani widu ani słychu o zwrocie pieniędzy - na zwrot mają max. 14 dni więc jak w poniedziałek nie będę miał pieniędzy to będzie złamanie artykułu 7 ustawy z 2000r.

 

 

Jeśli ktoś ma zamiar robić zakupy w BUNDES.PL, to niech się lepiej się 10 razy zastanowi czy jej sens kupowania u takiego niepoważnego człowieka/firmy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skopiuje tutaj tekst, który napisałem o tym sklepie na lokalnym forum.

 

Na zakupione buty musiałem czekać około 4 tygodni, otrzymując kolejno 3 zapewnienia mailowe że właściciel wyśle towar na następny dzień.

Towar dostałem dopiero po telefonie do firmy, gdzie stacjonujące tam panie nie mają w ogóle dostępu do internetu, nawet nie wiedzą chyba, że to sklep internetowy bo wspominały coś o allegro. Okazało się, że nie mają takiego zamówienia jak moje i że muszą z tą sprawą dzwonić do szefa. Śmiech na sali.

 

Jedyny plus całej akcji to fakt, że buty dostałem naprawdę w dobrym stanie. Oba miały nawet tą samą numerację :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mała aktualizacja:

 

Pieniądze w końcu przyszły - 3 dni po terminie (co z tego, że niby wysłane w piątek jak nie załapały się na ostatnią sesję Elixiru, więc nie miały szans dojść przed weekendem). Nie padło ani słowo "przepraszam" ani nawet "sorry" za wysyłkę 2 tygodnie po terminie ani za nieodpowiadanie na emaile ani za przetrzymywanie moich pieniędzy... :huh:

 

Tak dla kontrastu - sklep na przeciwległym biegunie jeśli chodzi o profesjonalizm. Kupowałem w SELKAR.PL w dzień darmowej dostawy (za przesyłkę płacił sklep) kilka książek (żeby nie było zamówienie na mniej niż 40 zł). Po okazaniu się, że nakład z jednej z książek się wyczerpał i jej nie ma, od razu dostałem emaila z przeprosinami za zaistniałą sytuację, możliwość natychmiastowego zwrotu pieniędzy za tę książkę, albo wybór innej droższej o 20%. Da się? Da. :wink:

BUNDES.PL to nawet nie sklep dla ludzi, którym się nie spieszy. To sklep chyba dla masochistów, którzy lubią być traktowani jak petenci w filmach Barei.

Moja ocena co do sklepu się nie zmienia - nie polecam, a wręcz odradzam i przestrzegam przed zakupami w tym "sklepie".

 

 

PS.

Sorry za te żale, ale pierwszy raz od kiedy kupuje przez internet spotykam się z takim traktowaniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jednym słowem szczęściarz, mnie właściciel zapewniał 13.12.2011 że dostane towar który zamówiłem bo kasy nie odda bo narzekałem na niego i nadal czekam . Pewnie się na mnie obraził. Zabawa z oddaniem kasy albo dostarczeniem towaru trwa już 19 dni. Naprawdę nie polecam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hubert no na szczęście cała ta moja "zabawa" już się skończyła - kosztowała mnie 24 zł za obie przesyłki...

 

Jak zapewniał mnie pan Tadeusz "zdecydowana większość jego klientów jest zadowolona", więc chyba należymy do mniejszość ? :zastanawia: :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam po 22 dniach wreszcie otrzymałem swoją kasę. Zabawa trochę trwała. Mnie zakupy w tym sklepie kosztowały 35 zł koszty przesyłek w jedną i druga stronę no i nerwy. Moja rada jeśli komuś nie przeszkadza czekanie , "specyficzne " traktowanie czyli olewania to niech spróbuje może akurat się mu uda. Przecież są też zadowoleni z zakupów. Ja niestety nic już u tego Pana nie kupie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylem niedawno w stacjonarnym sklepie Bundes.

Świetny towar (często gęsto bardzo nietypowy i trudno dostępny) w super stanie no i oczywiście w dobrej niskiej cenie :)

Polecam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę o kontakt na PW osoby które będą w tym sklepie w ciągu najbliższych dwutygodni.

Może uściśnie bo niektórzy mogli źle odebrać moją wypowiedź w kontekście całego wątku. Chodzi o zakupienie jednej rzeczy w tym sklepie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po półrocznym szukaniu odpowiednich spodni postanowiłem skorzystać z oferty tego sklepu (nie jestem masochistą). Znalazłem ofertę na allegro spodni gr 20, po moim mailu otrzymałem piękne fotki dwu odcieni, po wyborze zapytałem się w jaki sposób mam dokonać zakupu ponieważ chciałem jeszcze zakupić parę innych rzeczy ze sklepu które jednak nie były wstawione na allegro. Wtedy zaczęły się schody. Okazało się że zdjęcia są przykładowe a nie konkretnych spodni w rozmiarze gr20, których nawet w ogóle nie maja na razie na stanie. Otrzymałem informację że będzie w następnym tygodniu dostawa i będą takie spodnie jakie szukam (rok produkcji po 2003). Po tygodniu znów mnie zwodzą że musze czekać jeszcze jeden tydzień. Po kolejnym tygodniu dostałem informację że maja te spodnie i dostane fotkę ich na dniach…. Po trzech tygodniach nic.

Zbiegiem okoliczności znalazłem sprzedawcę na allegro gdzie indziej który miał parę rzeczy BW wystawione. Zapytałem się czy nie ma spodnie jakie szukam, okazało się że ma w rozmiarze gr19, w tym samym dniu dostałem fotki. W związku z dużą ilością pozytywów na allegro postanowiłem zakupić spodnie od ręki (poza allegro). Wpłaciłem pieniądze, spodnie przyszły szybciutko. Dokładnie takie jak na zdjęciu, w stanie idealnym (pasują na styk).

Niestety musze przestrzec wszystkich przed zakupami przez internet w sklepie bundes.pl.

Pozdrawiam

Edited by szmerglu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety ale tez zlapalem sie na ponad 2 tygodniowe oczekiwanie na buty BW 2005 w stanie bdb. Pierwsze Pan przez telefon powiedzial ze byl na zlocie w Borne-Sulinowo i wysle w tym tyg. Czekalem jeszcze ponad 1,5tyg na paczke. Paczka miala byc wyslana okolo 24 sierpnia, a poszla dopiero 1 wrzesnia. Bylo to po moim mailu ze czekam na numer nadawczy do konca tygodnia, jesli nic nie dostane zglaszam sprawe dzielnicowemu. Wczesniejsze meile z tagami "policja" itp. oczywiscie error. Jedyny plus tego to to ze buty dostalem w baaaardzo dobrym stanie. Powiedzial bym nawet ze sa nowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety popełniłem błąd i postanowiłem zamówić w tym sklepie buty, nie sprawdzając wcześniej opinii. Przynajmniej mam nauczkę na przyszłość...

Przechodząc do konkretów: 11 września zamówiłem, 12 dostałem potwierdzenie, że buty są. Tego samego bądź następnego dnia wysłałem gotówkę. I co? Jak kamień w wodę. Aktualizacji zamówienia żadnej, odpowiedzi na mail żadnej, na stacjonarny mogę próbować dzwonić i dzwonić ale nikt nie odbiera. Na podaną w temacie komórkę próbuje dzwonić - głos w słuchawce mówi, że telefon jest wyłączony bądź niedostępny...

W sumie nie wiem zbytnio, co teraz zrobić. Czy ktoś z was może wie, jak to wygląda od strony prawnej? Bo nie widzi mi się strata trzech stów ani czekanie nie wiadomo ile, aż właściciel łaskawie przypomni sobie, że prowadzi sklep internetowy i musi wysłać towar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz maila, że jeśli nie dostaniesz butów lub zwrotu kasy do końca tygodnia to wybierasz się z tym do dzielnicowego/prokuratora. Jak kasa lub buty do Ciebie nie dotrą to idź do dzielnicowego/prokuratora i powiedz co i jak (pokaż też, że wysłałeś maila czyli, że próbowałeś załatwić sprawę polubownie). W mailu opisz wszystko ładnie, spokojnie i jak możesz to zaznacz opcję potwierdzenia otrzymania wiadomości (czy coś takiego, nie pamiętam teraz jak to się nazywa ale jak w mailu taka opcja).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie miałem styczności ze sklepem Bundes, ale sądząc z postów nie jest to najlepszy wybór. Osobiście polecam konkurencję, jak dotąd jeszcze nie zawiedli mnie, a robiłem w tym sklepie już kilkanaście zakupów, łącznie na kilka tysięcy. Mają towar dobrej (zgodnej z opisem) jakości, w rozsądnych cenach, a realizacja zamówienia jest niemal błyskawiczna. Porównanie cen w obydwu sklepach, w większości też wypada na korzyść konkurencji.

 

Proszę tego postu nie traktować jako reklamę, ale jako radę nabywcy zadowolonego z zakupów.

 

Wiem, rozumiem, niestety sklep, który jest pierwszoplanowym aktorem tego tematu mógłby uznać inaczej. Nam zależy, aby nie prowokować niepotrzebnych nieporozumień; stąd korekta posta. Szmer

Edited by szmerglu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...