Wojtasek1 Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Wiem co myślicie o AirSoftXtreme ale teraz jest nowy właściciel i próbuje przywrócić sklep. W sklepie stacjonarnym (nowa lokacja) jest pełny asortyment. Widać, że pracownicy się na tym znają. Wiem, że trudno zapomnieć o wcześniejszych przygodach z AirSoftXtreme, sam miałem problemy ale teraz na prawdę polecam (nie, nie jestem pracownikiem sklepu) chociaż na ich miejscu zmienił bym nazwę i zaczął wszystko od początku :happy: Link to post Share on other sites
musashi Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Gdzie się znajduje ? Link to post Share on other sites
Wojtasek1 Posted July 29, 2011 Author Report Share Posted July 29, 2011 Wszystko masz na ich stronie: ul.Międzyborska 90 04-010 Warszawa Godziny otwarcia : Pn-Pt 11-18 Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Jest to dobra okazja, żeby odzyskać sprzęt, którego nigdy nie wysłali :P Link to post Share on other sites
CerberBP Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 (edited) Jest to dobra okazja, żeby odzyskać sprzęt, którego nigdy nie wysłali :P Szczerze wątpię aby nowy właściciel zechciał ci oddać coś za co nie dostał pieniędzy...Swoją drogą nie wiem czy będzie tak kolorowo, początki tego sklepu były na Ząbkowskiej (obecnie lokal z kebabem), później przeniesienie na ostatnią lokację i nie wiem czy nie zmiana właściciela. Teraz? następna zmiana lokacji i ciekawe czy sklep nie przeszedł na szwagra wcześniejszego właściciela żeby od nowa kręcić na łatwowiernych kasę. Swoją drogą Wojtasek1 skąd masz info o zmianie właściciela??? Edited July 29, 2011 by CerberBP Link to post Share on other sites
Wojtasek1 Posted July 29, 2011 Author Report Share Posted July 29, 2011 Ponieważ zatrudnił mojego przyjaciela aby pomógł mu wszystko ogarnąć i wszystko mu wyjaśnił. Link to post Share on other sites
CerberBP Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Jeśli tak to ok, choć dalej mam nadzieję że to nie szwagier byłego. Swoją drogą powinni umieścić lepsze info o tym ponieważ ta sama nazwa sklepu ciągnie za sobą topic na jego temat plus ten o pozwie. Link to post Share on other sites
Wadzik Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Kumplowi przysłali glocka z rozpieprzonym środkiem i AK które było chyba całe przepalone ; D ale teraz może znowu coś zaryzykuję. Link to post Share on other sites
GZ Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Szczerze wątpię aby nowy właściciel zechciał ci oddać coś za co nie dostał pieniędzy... Jeśli jest nowy, a nie brat, szwagier, siostra itp. To przejął sklep z całą historią niezrealizowanych zamówień. Ale szczerze wątpię i wszystko zostało w jednej, złodziejskiej rodzinie. Numer konta i bank się zmienił, ale telefony te same i jak były głuche, tak są głuche. Wojtasek1, niech twój kumpel ucieka z tego b* czym prędzej, bo jeszcze wypłaty nie dostanie :biggrin: Link to post Share on other sites
CerberBP Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 Jeśli jest tak źle jak myślimy to nie tylko wypłaty nie dostanie a jeszcze wyjdzie tak że jako sprzedawca w sklepie odpowie za niedostarczenie towaru bo szef powie że kazał a nie było tak zrobione. Swoją drogą czekam aż ktoś z byłych klientów ze starej lokacji zawita tam i określi czy naprawdę są jakieś zmiany. Link to post Share on other sites
Laki93 Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Ja osobiście drugi raz nie zaryzykuje :) Jak zmieniają lokalizacje to niech zmieni też nazwę, bo ludziom się źle kojarzy. Link to post Share on other sites
durrr Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 To może ten "kolega" załatwi telefon do sklepu ?? Link to post Share on other sites
felfree Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 witam wszystkich , niedawno zamowilem towar w tym sklepie i porażka zero odpowiedzi towaru brak ... kasa przepadła...?? NIE POLECAM TEGO SKLEPU !!!!!! Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Nowy właściciel... Link to post Share on other sites
0wn Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 (edited) Nowy właściciel... ....powinien tak jak poprzedni zostać pociągnięty całym kałaszem :bialaflaga: Oczywiście jest to powiedziane w formie żartu :wink: .Proszę nie brać tego do siebie, nie traktować jako namowę do skrzywdzenia panów lub groźby pod panów adresem z mojej strony. Widząc co robił przez ostatnie parę lat sklep "Xtreme" nie spodziewałbym się jakiejkolwiek zmiany po "nowym" właścicielu.Zmiana właściciela nic nie da na dłuższą metę.Potrzebna jest zmiana podejścia do klienta i nauczenia się co to jest odpowiedzialność,uczciwość, o honorze własnym już nie wspominam.Jeszcze przydałaby się zmiana nazwy- kto po takich ekscesach zaryzykuje kupno w tym sklepie? Edited August 25, 2011 by 0wn Link to post Share on other sites
PiotrS_Pl Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Panowie - żarty sobie stroicie. 24.08.2011 zamówiłem preclufę MadBula 6.03 363mm i silnik Golden Eagle - Silnik High Torque - Power - Długi. Piszą że wysyłka w ciągu 24H - moje zamówienie wysłano dwa dni później. To akurat bym przebolał. Kontaktu żadnego - telefon jeden nie istnieje a drugi "abonent ma wyłączony telefon lub jest po za zasięgiem sieci" :) Wysłałem maila że rezygnuję z zakupu ponieważ nie dotrzymali terminu wysyłki a Pan mi odpisał że nie mogę zrezygnować ponieważ towar wysłali i nagle zmienia się status wysyłki zamówionych przeze mnie części. Przed wysłaniem maila data realizacji wysyłki to 26.08.2011 godz 12:15 a po moim mailu zmieniło się nagle na 25.08.2011 godz 12:15. O CO CHODZI ??? Na szczęście mam screen z ekranu przed zmianą i po. Najlepsze czekało mnie w chwili odbioru przesyłki dnia 29.08.2011 (dzisiaj) - płacę kurierowi, podpisuję odbiór i otwieram przesyłkę ............... I jestem bardzo wk................ Lufa jest - OK Silnik - jest ale bliżej nie określonej firmy, bez naklejek i NIE GOLDEN EAGLE High Torque !!!!!!!!! Natychmiast reklamacja na stronie i wysyłka z powrotem do sklepu. Ciekawe jak długo reklamacja będzie rozpatrywana, o ile w ogóle będzie. A jak mnie bardzo zdenerwują to się poświęcę i pojadę do sklepu. MOJE PIERWSZE I OSTATNIE ZAKUPY. STANOWCZO ODRADZAM !!!!!!!! Nie dodałem jeszcze faktu że w przesyłce brak było jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego sprzedaż (paragon, czy faktura czy potwierdzenie sprzedaży) tak jak ma to miejsce w innych sklepach. Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Czyli Wojtasek1 napędza klientów staremu właścicielowi? ;) Nie wiem jakim cudem ludzie się nadal nabierają... Link to post Share on other sites
Aztek Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Czyli Wojtasek1 napędza klientów staremu właścicielowi? ;) Nie wiem jakim cudem ludzie się nadal nabierają... Po przeczytaniu tematu dokładnie do tego samego wniosku doszedłem. :wink: Link to post Share on other sites
shank Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Jeszcze przydałaby się zmiana nazwy- kto po takich ekscesach zaryzykuje kupno w tym sklepie? Zadziwiająco dużo ludzi, niestety. Link to post Share on other sites
brzoskwinia Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Nie rozumiem ludzi. Zanim gdziekolwiek kupię staram się zasięgnąć opinii na temat sklepu. WMASG jest skarbnicą wiedzy i informacji tutaj nie brakuje, więc dziwię się jeśli temat ma kilka stron opinii negatywnych, wciąż spływają zamówienia. Naiwność? Link to post Share on other sites
Gregoriian21 Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Nie rozumiem ludzi. Zanim gdziekolwiek kupię staram się zasięgnąć opinii na temat sklepu. WMASG jest skarbnicą wiedzy i informacji tutaj nie brakuje, więc dziwię się jeśli temat ma kilka stron opinii negatywnych, wciąż spływają zamówienia. Naiwność? Nie czytają wmasg a potem robią 40 tematów z negatywnymi opiniami ;) Link to post Share on other sites
Bieniekk Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Ciekawe ile kolega dostanie za jednego naiwnego klienta? na pewno działkę mu odpalą, czy nowy czy stary właściciel, ja bym tam zakupów nie robił, jak wyżej przed zakupem sprawdzajcie opinie, gdy kolega chcę coś kupić, nie czyta forum, nie jest na bieżąco ze sklepami, uświadamiajcie że ten sklep to bardzo zły wybór. Widzę że oszukany kolega jest z płocka, konkretnie z którego teamu jeśli można spytać ? Link to post Share on other sites
CerberBP Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Chłopie no to przepadło, nie będziesz miał kasy i sprzętu jak złodziejom odesłałeś to równie dobrze mogą powiedzieć że paczka nigdy nie doszła. Niestety jest tak jak myślałem historia się powtarza. Sklep jak wcześniej zmienił lokalizację bo klient wiedział już gdzie przyjść po swoje. O Wojtasku1 nic nie powiem żałuje tylko że nie jesteś na wyciągnięcie ręki... Link to post Share on other sites
PiotrS_Pl Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 E.CO. Płock Fakt o sklepie poczytałem po złożeniu zamówienia - błąd. A nie czytałem opinii tylko dlatego że kolega z grupy mi go polecił. On robił tam zakupy i wszystko grało :) Czekam na rozpatrzenie reklamacji. Paczka wysłana poleconym za potwierdzeniem odbioru - tyle mogłem zrobić. Link to post Share on other sites
Mortis Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 I jak sytuacja ze sprzętem Piotr? Link to post Share on other sites
Recommended Posts