Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G608 [JG] + FTK M150 [GUARDER]


Recommended Posts

Witam ;)

Zdecydowałem się na kupno G608 [JG] lub G608-2 [JG] u Krakmanów.. Te dwa warianty wydają mi się najbardziej rozsądnym zakupem wśród AEG z serii G608 [JG] którą mają Krakmani w swojej ofercie.. Nie brałem replik g36 od SRC pod uwagę ponieważ naczytałem się dużo negatywów na temat ich replik.. zresztą zdania są podzielone ale ja wolę zostać przy sprawdzonej firmie JG ;)

 

Przypuszczając że zdecyduje się na wersje G608 [JG] chciał bym ją troszkę z tuningować ;) i pomyślałem o wymianie cylindrów, gumki hop-up, łożysk itp.. w pewnym momencie znalazłem "Kompletny zestaw do tuningu G36C M150 [GUARDER]" --- > https://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_zestawy_zebatek_ftk/kompletny_zestaw_do_tuningu_g36c_m150_guarder-1616.html

 

Moje pytania są następujące:

 

1.) czy opłaca się wymienić części stockowe na części ze zestawu do tuningu GUARDIER'a czy lepiej dokupić samemu parę części takich jak cylindry, głowice, dysze, gumkę, prec lufę.. itp ????

2.) czy przy sprężynie M150 będzie potrzebny nowy silnik + akumulatory ????

3.) czy zestaw do tuningu od GUARDIER'a będzie pasował do G608-2 [JG] ????

 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odp.. ;))

Edited by 19ad3Q71
Link to post
Share on other sites

Krótka lufa nie ma nic do rzeczy, poczytaj o micie długiej lufy. ;) Natomiast M150 to za dużo, do zabawy wystarcza stokowa moc, a wsadzenie M130 to dla mnie maksymalny tuning (stokowo jest M110). Przy tuningu na M150, co da ponad 500 fps, silnik raczej na pewno do wymiany, poza tym zużycie części będzie dużo szybsze. Ostatnio widziałem jak jeden kolega zrobił drugiemu dziurę na czole z 600 fps i straciłem zapał do mocnego tuningu.

Link to post
Share on other sites

Rozumiem i dziękuje za odp.. a powiedzcie mi czemu GUARDIER robi takie zestawy jak ten --> https://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_zestawy_zebatek_ftk/kompletny_zestaw_do_tuningu_g36c_m150_guarder-1616.html?

W tym zestawie jest spring M150 więc szkielet + silnik trzeba by było nowy.. no cóż poczekam na jeszcze jakieś odp, ale chyba będzie trzeba zrezygnować z takiego zestawu..

 

A co powiecie o nowym GB od SRC ---> https://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_kompletne_gearboxy/kompletny_wzmocniony_gearbox_do_replik_serii_g36_src-2118.html opłacalna jest wymiana na taki wzmocniony GB ? czy lepiej zostać przy stocku i wymienić tylko parę elementów ?!

 

Stalker mówisz że G36 ma spring w stocku M110 ? a G36k ( 608-2 ) też ma takiego springa ?

 

pozdrawiam.

Edited by 19ad3Q71
Link to post
Share on other sites

Rozumiem i dziękuje za odp.. a powiedzcie mi czemu GUARDIER robi takie zestawy jak ten --> https://www.taiwangu...rder-1616.html?

W tym zestawie jest spring M150 więc szkielet + silnik trzeba by było nowy.. no cóż poczekam na jeszcze jakieś odp, ale chyba będzie trzeba zrezygnować z takiego zestawu..

 

A co powiecie o nowym GB od SRC ---> https://www.taiwangu...6_src-2118.html opłacalna jest wymiana na taki wzmocniony GB ? czy lepiej zostać przy stocku i wymienić tylko parę elementów ?!

 

Stalker mówisz że G36 ma spring w stocku M110 ? a G36k ( 608-2 ) też ma takiego springa ?

 

pozdrawiam.

 

Zostań przy tym

lepiej zostać przy stocku

 

 

G36k ( 608-2 ) też ma takiego springa ?

 

Tak.

Link to post
Share on other sites

A nie brałeś pod uwagę G36C Cymy - od razu masz 430 fps i ładne body. To najlepsza opcja G36 w tej chwili z chińskich produktów.

 

G36 JG + Guarder = 900 zł. Za tą lub niewiele wyższą sumę masz G36 firm pierwszej klasy. Nie opłaca się taki tuning.

 

Geraboxy SRC nie mają najlepszych opinii. Wszystkie G36 JG mają ten sam gearbox w środku.

Link to post
Share on other sites

Osobiście wolałbym stockowe Tm niż chińskie tuningowane ;) Jednak są to gusta i guściki więc nie poruszajmy tego tematu.

Cyma jest wykonana na tyle przyzwoicie że można z nią poszaleć, JG natomiast jest troszkę tańsze i ustępuje wizualnie.

Sam przez wiele lat tuningowałem repliki do 500+, teraz dochodzę do wniosku że nie ma sensu inwestować w moc. Dobra lufa, komora, guma zrobią tyle samo za te same pieniądze, a krzywdy nikomu nie zrobisz.

Link to post
Share on other sites

Dziękuje za odpowiedzi ! dały mi dużo do myślenia i wydaje mi się, że macie rację..

 

- Do g36c od Cymy wystarczyłoby tylko wymienić hop-up i lufę ? czy warto jeszcze wymienić coś w GB ??

- Z jakiej strony najlepiej kupować g36c od Cymy ? bo krakmani nie mają w swojej ofercie a chciał bym być pewny że nie dostanę "kota w worku" i chciał bym liczyć na pewną gwarancje ??

 

Pozdrawiam serdecznie ;))

Link to post
Share on other sites
Bierz Cymę i koniec. Albo Zbrojownia albo poszukaj na Gunfire. Do tego lufa Gunner albo JBU i gumka Systema Energy. Możesz zrobić teflon-fixa. Co to jest, dowiesz się na forum.

 

Kolega się nie zna to się nie wypowiada ;)

Teflonfixy robiło się za czasów prehistorii gdzie wszędzie były luzy i walczyło się o każdego eFPeSa.

Nie Gunner tylko Guarder (jak sądze)

JBU od biedy ujdzie, ale nie cieszy się moim osobistym zaufaniem

Systema energy to chwyt marketingowy - jest parę lepszych rozwiązań na rynku.

Wszystko zależy od wielu czynników, co gdzie i po co władować.

 

CA można śmiało odstawić, odkąd mamy CYME na rynku - swego czasu jeszcze się trzymało ze względu na lepsze wizualne wykończenie w porównaniu do JG.

Link to post
Share on other sites

Kolega się nie zna to się nie wypowiada ;)

Teflonfixy robiło się za czasów prehistorii gdzie wszędzie były luzy i walczyło się o każdego eFPeSa.

Nie Gunner tylko Guarder (jak sądze)

JBU od biedy ujdzie, ale nie cieszy się moim osobistym zaufaniem

Systema energy to chwyt marketingowy - jest parę lepszych rozwiązań na rynku.

Wszystko zależy od wielu czynników, co gdzie i po co władować.

 

CA można śmiało odstawić, odkąd mamy CYME na rynku - swego czasu jeszcze się trzymało ze względu na lepsze wizualne wykończenie w porównaniu do JG.

 

Gunner wypadł (w teście Marcinka na forum) na poziomie Promyka.

Systema u mnie sprawuje się w każdej replice, oprócz m14, lepiej niż inne gumy.

Teflon mam również w każdej replice - AnR go robi, a jego serwisowi ufam. ;)

Link to post
Share on other sites

Gunner, cóż nie jestem już na bieżąco i pomyliłem z Guarderem.

Miałem systemy różne, guardera, GG, GP, MadBulle różne, TMy i nawet chińskie wynalazki. Osobiście po testach tych gum na tym samym sprzęcie stwierdzam że systema wcale nie jest najlepsza.

Skoro musi używać Teflona by spasować i uszczelnić części to nieźle Ci je dobrał :wink: Nie neguje tego - kiedyś to było na porządku dziennym, teraz jednak mamy taki wybór części że można dobrać idealnie do siebie pasujące.

Link to post
Share on other sites

Dobrze dziękuje wszystkim :)

 

a jakby do G608-2 [JG] kupić zestaw https://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_zestawy_zebatek_ftk/kompletny_zestaw_do_tuningu_g36c_m150_guarder-1616.html ( Kompletny zestaw do tuningu G36C M150 [GUARDER] ) tylko że zamiast M15 dać M13 ?

 

W skład zestawu wchodzą ( FTK GUARDER )

 

- podwójnie doszczelniona wzmocniona głowica cylindra powlekana chromem.

- doszczelniona wzmocniona dysza o powiększonej średnicy.

- wzmocniona cicha głowica tłoka wraz z łożyskowaniem kulkowym.

- cylinder chromowany o powiększonej średnicy.

- wzmocniona łożyskowana prowadnica sprężyny.

- wzmocniony tłok o zwężonej szerokości zębów.

- wzmocniony zestaw zębatek typu INFINITY.

- wzmocniona listwa dosyłacza.

- komplet 6 szt stalowych łożysk.

- stalowe podkładki.

- zatrzask przeciw powrotny.

- dźwignia selektora ognia.

- wysokiej jakości smar teflonowy.

- sprężyna M150 - którą bym wymienił na 130.

 

zestaw dość bogaty ;) G36 od Cymy jest super rozwiązaniem tylko że Cyma nie wyprodukowała wersji K za którą szaleje :(

 

Potrzebny by był jeszcze nowy silnik + akumulator + ładowarka.

 

- https://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_silniki/silnik_krotki_o_zwiekszonym_momencie_obrotowym_p_j-768.html czy może być ten silnik ?

- https://www.taiwangun.com/akumulatory_i_ladowarki_akumulatory_10_8v/akumulator_typu_mini_10_8v_1500_mah_ni-mh_firefox-1055.html i ten akumulator ?

 

+ czy potrzebne będą nowe sanki do silnika ?

Edited by ad3Q71
Link to post
Share on other sites

Kup dobrą lufę (np. Prometeus/km head) gumkę np. MadBull niebieską i idź na zabawę, jeśli dalej będziesz niezadowolony z zasięgu i celności to się zastanów nad mocniejszym springiem. Śmiem jednak sądzić że przy tym zestawie pozostaniesz :cool:

Komora od CA wcale lepsza nie jest, więc jest to zbędny wydatek.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Panowie w gietkach siedzi V3 i nie trzeba wymieniać szkieletu :) szczególnie ze jg daje naprawde wytrzymałe GB. Zębatek nie trzeba wymieniać, bo są wytrzymałe, cylinder jest ok do m150 jedyne co ja bym zmienił to jest tłok, prowadnica sprezynki, głowica tłoka, no i rzecz jasna sprezynka ;)

 

Lufa poza GB tez do wymiany na precke najlepiej PROMKA ,

gumka HU na systemę albo niebieski madbull ;)

 

Kup borka, m130, tłok DF, łożyska, komorę hu od g36 CA ,gumkę hu, lipo 11.1 i będziesz miał około pińcet fps z dobrym rofem i obędzie się bez zmiany silnika.

 

 

Pińcset na pewno nie ale jakies 460-470 ;)

 

 

 

Stosuj więcej interpunkcji i wielkich liter zamiast emotków, a pędziesz lepiej rozumiany.

Arend

Edited by arend
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...