Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jakie części? M4 G&P Upgrade do 430fps


Recommended Posts

Dodam coś od siebie:

 

- SHS 13:1

- SP120 Guardere

- BU Guarder (cylinder odpowieni do lufy)

- tłok Guarder

- prowadnica bodaj też Guardera, łożyskowana

- silnik JG 3 gen

- precka Prometheus

- komora KA

 

daje to łącznie 440FPS na 0,2g. Batka Power Bean 7,4V 1200mAh 20C (razem z mosfetem GATE 4005 mieści się do stock pipe'a) daje rof ~20k/s. Tak mam u siebie, drugi rok leci bez problemów. A giwera zaliczyła manwery nawet przy niemal -20*C i szkielet ma się b. dobrze. Jeśli chcesz 430FPs to bierz SP120, przy tym springu nie musisz się zbytnio martwić o łożyska czy szkielet. Ważne jest aby zaprzeć GB o komorę HU, a komorę HU o body.

 

Na dobrą sprawę wrzucasz SP120 do stocka i przy kilku sztuczkach masz tyle ile chcesz. W G&P kumpla tym sposobem wycisnąłem 450FPS, więc dla chcącego, nic trudnego ;)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kolego Kosteq myślę ze trochę odleciałeś z tymi rofami .A już 30 rps to :laugh: .Jak mi sie uda to jutro napisze ile daje ten silniczek dedykowany do M120 na stockowej m130 łożyska mosiężne ślizgi 8mm kable modelarskie 1,5 mm^2 i lipo 3S 1,3 Ah 25-50C oraz 3S 2,2 Ah 20-30c oraz 2S 5 Ah 20-30C.

 

Z tego co pamietam :

-batka 2S 3,3mAh 40C

-zeby 18,1

-zmienione kable ,mosfet zwykły

-lozyska kulki

-sp120 guarder nowa

-rof 15 rps

 

 

Oj chyba będę musiał nakręcić filmik dla ludzi małej wiary:) Co prawda nie mam już GB na 8mm tylko na 7mm ale też stock G&P z slnikiem m120

No i żadnych mosfetów i innych bajerów, a ta batka Twoja to nadaje się tylko na recycling:P skoro jest taka słaba

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Odgrzewam kotleta... ale ja polecam:

 

Bore -up Guardera

 

m120 Guarder

 

+ kable niskooporowe( zmontowane samemu www.gatee.pl lub guardery)

 

spokojnie te 440 fps wyciśniesz z niezłym ROF em a i żywotność będzie niezła. Nie zapomnij teflon fixem uszczelnić komory (dobre uszczelnienie to podstawa)

Jeśli ktoś uważa ze zębatki G&P są do kitu. To niech sobie weźmie duża patelnie i domyśli się co ma zrobić :D

 

P.S śmigam na batce sanyo 9,6v 1800 mAh na ogniwach Large polecam tez zmienić złączki na Deans-T

Edited by klekot1092
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam wszystkich!

 

Poczytałem sobie temat, jak dla mnie to palący problem, bo w zakupionej M4 mam coś mizerny fps. Czysty stock, wczoraj dobrałem się do GB (youtube jest po prostu niezastąpione zmnalazłem idealny film, jak ktoś potrzebuje zapodam linka). Myślałem właśnie o lekkim tuningu tak żeby wejść w okolice 400fps. Mam więc na tą okazję sprężynkę 120 chyba madbula. I tak sobie myślę, że i tak będę zamawiał szpej więc co warto jeszcze wymienić? Czytałem coś o gumce systemy, ale z czym to jeść? Jaki kolor? Plis help. Aha, piszecie o uszczelnieniu komory, hmm w kórym miejscu? CHciałbym żeby po złożeniu wysztsko działało lepiej niż przed, na co mam zwrócić uwagę?

Link to post
Share on other sites

Wymieniasz tylko głowice tłoka pod M120, systema robi tylko czarne gumki, nie pomylisz się tutaj, wpisz w wyszukiwarce teflon fix, albo na YT to zobaczysz na czym to polega, ale robi się to jak gumka z lufą luźno wchodzi do komory, jak jest dobrze spasowane to bym tego nie robił szczególnie bez wprawy.

 

A fps mierzyłeś czy na oko sprawdziłeś? Bo możliwe że masz źle wyregulowanego hopa, szczególnie jeżeli masz niebieskie pokrętła w komorze, komora ta jest spartolona i nadaje się do wyiany.

Link to post
Share on other sites

ooo tak!!, mam niebieskie pokrętło hopu, do wymiany? Możesz dac jakiegokolwiek linka do jakiejś pasującej do G&P komory? FPS mierzyłem miernikiem i się wkurzyłem bo kumple z teamu mają jakieś blizej niokreślonego pochodzenia emki a siekały równo po 400, 380 a umnie nierówno najpierw 320 (sic!) potem coś koło 350.

edit na specshopie znalazłem co najmniej kilkanaście komór opisanych "do m4" a głowic tłoka jest 44 szt...

Edited by catan
Link to post
Share on other sites

Polecam mosfet AWS RAPTOR montowany wewnątrz gb http://www.awsairsoft.com/raptor-v2gb . Mam taki zamontowany w G&P m4 i mogę tylko powiedzieć rewelacja. Jest jeszcze tańsza wersja bez bajerów http://www.awsairsoft.com/stealth-v2gb , będe go montował w KAC PDW. Podstawową zaletą jest to że nie zabierają miejsca w stock pipe a raptor ma AB, burst, ochrone lipo, regulowany rof i inne. Obie wersje będą dostępne w tym sklepie http://eagle6.co.uk/shop/ w lutym. POLECAM.

 

ooo tak!!, mam niebieskie pokrętło hopu, do wymiany? Możesz dac jakiegokolwiek linka do jakiejś pasującej do G&P komory? FPS mierzyłem miernikiem i się wkurzyłem bo kumple z teamu mają jakieś blizej niokreślonego pochodzenia emki a siekały równo po 400, 380 a umnie nierówno najpierw 320 (sic!) potem coś koło 350.

edit na specshopie znalazłem co najmniej kilkanaście komór opisanych "do m4" a głowic tłoka jest 44 szt...

Jaką masz dysze, bo jak aluminiowa to może ona być przyczyną nierównych fps i zacinek. Przerabiałem to w swoim G&P. Po wymianie na uszczelnionego alementa fps 20 up.

Link to post
Share on other sites

Musi to być płaska głowica tłoka bo głowica cylindra też jest płaska

 

np taka http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=8447&name=Deep_Fire_-_Aluminiowa_Glowica_Tloka_+_Super_Oring_-_DF-CPP14a

 

daje bdb szczelność

 

co do komory to teoretycznie powinna pasować każda przeznaczona do M4 ale ze względu na grubszy szkielet gearboxa mogą być problemy z dopasowaniem, king arms robi dobre komory, nowa komora madbulla też jest ciekawa. Wszystko zależy jakim budżetem dysponujesz.

 

@mafo

 

to co wysłałeś to praktycznie to samo co ASCU, ale fakt fajna sprawa

Link to post
Share on other sites

Panowie!

Z góry przepraszam jeśli użyję niewłaściwej terminologii, ale staram się:)

Chciałem tylko wymienić sprężynę, ale widzę, że będę musiał poszukać jakiegoś speca który teraz GB poskłada do kupy, próbowałem zainstalować sprężynę, ale ona jest jak żywa! Parę razy przeleciała mi po całym pokoju haha. I czy to nie dziwne że jest ok 3cm dłuższa niż stockowa? Pewnie z uwagi na większą moc? To 150 jest jeszcze dłuższa?!

 

Kosteq napisałeś że ta głowica deep fire daje dobrą szczelność... A jaką Wy koledzy macie szczelność? Jeśli zamkniecie dysze paluchem i przesuwacie tłok to macie że tak powiem opór (jak np w pompce rowerowej?) aż taka szczelność? Bo u mnie oring jest jakiś taki luźny (a wszyscy przecież wiemy że luźna guma nie wróży sukcesów) i całość tłok+oring leciuteńko ale jednak lata w komorze. Wygląda to poniekąd słabo.

 

Czy któryś z kolegów mógłby mi pomóc poskładać moje cacko do kupy? Ofcorse not for free: mam flaszeczkę z zapasów poweselnych oraz dozgonną wdzięczność w zestawie. Mieszkam w warszawie dojadę gdzie trzeba. Tylko poczekam aż dojdą części: tak sobie myślę że dokupię w takim razie tę wspomnianą aluminiową głowicę tłoka no i może tę komorkę madbula ultimate za 147zł tylko że na razie nie mają na stanie, z dostępnych jest np classic army

Link to post
Share on other sites

Sprężynę wkładaj jak na filmikach, tzn śrubokręt wsadź w prowadnicę i jak już włożysz sprężynę to cały czas dociskaj do dołu żeby nie wyskoczyła, to że ciut dłuższa to normalne, ale mocniejsze nie są jeszcze dłuższe tylko po prostu mają grubszy drut.

 

Szczelność ma być taka jak mówisz jak w strzykawce że ledwo możesz przesunąć tłok. Uszczelka nawet musi być luźna bo głowica tłoka ma nawiercone dziurki które rozpychają uszczelkę podczas pracy, spróbuj mocniej pchnąć tłok przy zatkanej dyszy,

 

Z classic army to się wstrzymaj bo ostatnio chciałem kumplowi do G&P wsadzić i po prostu nie weszła, trzeba by było ją piłować czego mi się nie chciało:)

 

Pasuje na pewno KA i ta madbulla.

 

I przy okazji wymiany komory pamiętaj ze nowa gumka hop up też się przyda:)

 

EDIT: zapomniłem że w komorze madbulla gumka już jest nowa:)

Edited by kosteQ86
Link to post
Share on other sites

hmmm nie jestem specem ,ale cena ciut zaporowa,

ja w swoim sprzęcie (patrz posty wcześniejsze) w sumie wymieniłem tylko sprężynę. Dało to jakieś 30 fps z 350 na ok 380. Ale zobaczymy jakie będą wyniki jak założę nowy tłok z nową głowica, choć nie spodziewam się rewelacji. W zestawie masz zębatki, hmm coś ze starymi nie tak?

Link to post
Share on other sites

mam takie pytanko.

ten zestaw do tuningu jest warty swojej ceny i czy w ogóle jest to coś godnego uwagi?

http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/zestawy-zebatek-ftk/kompletny-zestaw-do-tuningu-calej-serii-m4-a1-guarder.html

Tak, jest wart swojej ceny, ale pod warunkiem że będziesz montował sprężynę sp150 lub mocniejszą.

Normalnie w G&P wystarczy wymienić zębatki na SHS 18:1 bo w stockach ukręcają się ośki (szczególnie nowsze serie), tłok na shs (może być z 1 zębem metalowych) głowicę tłoka na systemę (POM)/ultimate. Do tego sprężyna 120 -130 i wszystko ładnie io bezawaryjnie chodzi. Więcej nic nie trzeba.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam serdecznie,

 

Chciałbym Was drodzy forumowicze prosić o pomoc, pytania w szczególności kieruję do doświadczonych graczy ASG. Ja bawię się w ten sport od pól roku. Postanowiłem sprzedać swoja chińska M4 (400 FPS) głownie ze względu na wagę (ponad 4 kg) i zainwestować w replikę pierwszej klasy a mianowicie w model

M4 firmy G&P Sentry - Magpul Type Mój odnośnik

Oczywiście pierwsze co przyszło mi na myśl to tuning gdyż strzelamy się w warunkach leśnych głownie na półdystansie a stockowa replika ma 335-350 FPS i

zapewne będzie to trochę mało zważywszy na fakt, że koledzy mają głownie po 400-450 PFS.

 

Mam pytanie czy warto Waszym zdaniem zakupić zestaw Infinite Torque-Up do M4? Mój odnośnik Sklep Gunfire przy okazji sprzedaży repliki nic nie bierze sobie za montaż ale z oczywistych względów traci się gwarancję.

Moc wyjściowa repliki wzrasta do ok 500 FPS. Pytanie kolejne, które mi się nasuwa czy wymiana części w tym uprgrade jest wystarczająca. Czy nie trzeba coś jeszcze wymienić aby wzmocnić gearboxa?.

 

Druga opcja nad którą się zastanawiam to tuning nieinwazyjny czyli wymiana lufy na precyzyjną i gumki hop up ale nie wiem ile w tym przypadku wzrośnie moc repliki (czy warto bo może stockowe części są wystarczająco dobre) i w jakie konkretnie dobre części zainwestować (tutaj w tym przypadku również proszę o poradę)?.

 

Ostatnie pytanie dotyczy baterii. Na stockowym wyposażeniu dostaję lipo 7,4V i czy po ewentualnym tuningu do ok 500 FPS nie muszę mieć mocniejszej batki.

 

Z góry dziękuję za poradę w szczególności użytkowników replik G&P.

Link to post
Share on other sites

Zestawu ITU Guarder'a stanowczo Ci odradzam. W zestawie znajdują się zębatki o bardzo dużym przełożeniu - 32:1, czyli dokładnie 2 razy większe, niż standardowe zębatki. I są one kompletnym nieporozumieniem, bo nieuzasadnione jest ich użycie przy tak słabej sprężynie jak M150 dołączonej w zestawie... Ponadto, by uzyskać satysfakcjonujący rof, konieczne jest zastosowanie akumulatora o znacznie wyższym napięciu + opcjonalnie, silnika hi-speed.

Dla przykładu: zestaw ITU Guarder'a + silnik hi-torque CYMA + akumulator 9,6V ogniwa Large + mosfet i niskooporowa instalacja dają rof 5-6 kulek/sekundę. Dopiero przy li-po 14,8V replika daje czadu;)

 

Standardowo G&P wyposaża repliki w szybki silnik M120 hi-speed, moim zdaniem jednak nie warto brać tego zestawu, ze względu na konieczność i tak, stosowania akumulatora o znacznie wyższym napięciu. Ponadto - otrzymasz więcej jak 500fps. Kolejna rzecz to znacznie szybsze zużycie szkieletu gearboxa przy tak mocniej sprężynie. Mimo, że G&P ma na prawdę wytrzymałe szkielety, nic nie jest wieczne... ;)

 

Od siebie proponuję Ci następujące części, które pozwalają uzyskać grubo ponad 450fps:

-sprężyna M130 Guarder

-tłok SHS "14" lub "15" stalowych zębów

-głowica tłoka POM, płaska, łożyskowana -może być też ALU, lecz zastosowanie lżejszej głowicy wydłuża żywotność szkieletu.

-zębatki-ponoć nowe G&P mają mocniejsze, niż te z przed kilku lat-nie wiem czy wytrzymią, bo nie miałem okazji składać najnowszej serii tej firmy. Natomiast zważywszy na silnik hi-speed, do mocniejszej sprężyny zalecane było by zwiększenie przełożenia. Jeżeli nie chcesz wydać kilkaset zł na zębatki, weź coś z SHS, u mnie siedzi odpowiednik 100:300. I na aku 9,6V Large mam 18-16 k/s. Stosując li-po 11,1V jest jeszcze lepiej.

 

Gumkę HU wymień z miejsca, polecam Systeme Energy lub zieloną G&G

Stockowa lufa jest ok, ale po wymianie na preckę widać poprawę. Przyrost prędkości wylotowej kulki jest rzędu ok 10fps. Tematy o preckach są, poczytaj:)

Link to post
Share on other sites

Witam!zapytam inaczej.czy założyć ten Wzmocniony tłok z tytanowymi zębami produkcji DEEP FIRE czy lepiej będzie założyć ten

http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/tloki/wzmocniony-tlok-z-14-stalowymi-zebami-shs.html

i jeszcze zębatki czy mogą założyć te http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/kola-zebate/zestaw-stalowych-zebatek-13-1-super-high-speed-super-shooter.html

czy zostać przy tych w Level IV http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2159

 

Pytam ponieważ spora część osób poleca części firmy SHS.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...