Fedajkin Posted November 19, 2013 Report Share Posted November 19, 2013 Silnik zapiera się bokami o chwyt w środku. To oś z zębatką ma się kręcić co jednak nie przeszkadza w tym, żeby silnik conieco wibrował powodując takie odczucie. Możesz go mocniej dokręcić śrubką od spodu jeśli coś przerywa i niedociąga sprężyny ale jeśli pracuje równo i płynnie to nie ma się czym przejmować. Quote Link to post Share on other sites
Daysleeper Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Nath, możesz powiedzieć, ile mniej więcej czeka się na takie szyny jak je zamawiasz i jaki mniej więcej koszt sprowadzenia takich mk18? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Podesłałem Ci PW. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Verb007 Priv. Z innej bajki. Czy na standardowy chwyt M4A1 da się przykręcić szynę ris w miejscach gdzie chwyt ma swoje otwory? Konkretnie chodzi mi o krótki ris, nie o taki żeby mieścił się na całym chwycie, ale jak już wspomniałem o krótki, tylko żeby starczyło na rączkę taktyczną? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Matko... wyobraźni trochę, oczywiście że można i się da-to kwestia znalezienia szyny odpowiedniej długości i mającej odpowiedni rozstaw śrub. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Panowie, możecie mi pokrótce wyjaśnić różnicę pomiędzy szynami RIS, a szynami RAS? Wikipedzio mówi tylko o szynach RIS (Picatinny). zastanawiam się, czy na klasyczny kompozytowy chwyt przedni w M4A1 podejdzie ta szyna http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_127&products_id=8516&name=ASG_-_Szyna_Ras_M4,M15_-_Rail_For_M15/M4_-_16932 . Co prawda napisane jest, że na chwyt przedni M4/M15, ale ja dopiero poznaje M4, więc niestety nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić czy to rzeczywiście dedykowane jest do klasycznego chwytu, czy też może do M4 z chwytem RAS. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 RIS to jest ogólna nazwa szyn montażowych o standardzie 20mm (czy to w formie szyn czy całych okładzin przednich). RAS to jest to samo co RIS, tylko konkretnego producenta czyli Knight's Armament System. To co podlinkowałeś to szyna ris którą przykręca się do okładzin przednich z tworzywa (są na to otwory w osi lufy odpowiednio pod i nad lufą). Quote Link to post Share on other sites
MiKi94 Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 Ja korzystałem przed awariom m-ki z LiPo 8.4 i polecam z ładowarką mikroprocesorową oczywiście, aczkolwiek repliki nie polecam i w mojej i w mojego kolegi niedoskonałości, w mojej po 2 dniach poszła kostka stykowa chyba i coś tam jeszcze, u kolegi magazynki nie podają kulek serdecznie nie polecam :/ Quote Link to post Share on other sites
Kormi24 Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 To musiała być wadliwa seria. Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 To może magazynki wadliwe, pierwszy raz spotykam się z negatywną opinią Emki od EA. :o Quote Link to post Share on other sites
genzo Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 Sądzę, że to nie była wadliwa seria, tyko lekka nieumiejętność użytkujących - sądząc po stylistyce pisania.. Co do magazynków stockowy podaje wyśmienicie, w poniedziałek przyjdą mi magi z gfc i napiszę jak się sprawują. Obsługa GF zapewnia jednak, że będą pasowały. Jedyną rzeczą jaką do tej pory zauważyła w emce jest to, że czasem (baaaaaaardzo żadko) zacina się na semi. Choć dla mnie to dodaje uroku ;) Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 Też mi się czasami zacina -> trzeba przełączyć na auto strzelić i z powrotem na semi. :P Quote Link to post Share on other sites
bugibugi Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 Pan miki94 pisal to samo o emkach specna arms w ich temacie. Troche dziwne, ze to samo, w tym samym czasie napisane. Jakiegos wała wyczuwam. Quote Link to post Share on other sites
Kormi24 Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Może karabiny mu się pomyliły :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
MiKi94 Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Masz racje napisałem w 2 tematach, ale to tylko dlatego, że jestem bardzo zniesmaczony tymi karabinami, i po prostu nie chce żeby ktoś spotkał się z takimi problemami jak ja. Pozdrawiam Michał Quote Link to post Share on other sites
Kormi24 Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 Gdzie kupiłeś ten karabin ? Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Nie karabinami, a replikami. Ja natomiast dziś miałem taki konkretny test bojowy dla mojej emki, aczkolwiek siedzi w niej już stalowa, łożyskowana prowadnica kolby i sprężyna SP120, co jednak nijak nie wpływa na podawanie kulek itd. U magazynki Boyi podają wszystko na kulkach G&G, na kulkach P&J niestety bywa różnie, raczej strzela, ale miałem 2 przypadki zacinki w magazynku, po za tym czasami było tak, że jednej kulki nie wystrzeliwał, a następny strzał niósł ze sobą dwie kulki. Niestety skusiła mnie niska cena tych P&J (6.50zł za 1000 kulek), ale szczerze wam teraz powiem że lepiej dopłacić do jakichś G&G lub Guarderów i cieszyć się każdym strzałem. Ogólnie replika tnie jak szalona, zasięg bdb, celność na P&J db/db-, na G&G bdb. Bardzo trwała konstrukcja, replika bardzo dobrze wykonana tak wizualnie jak i mechanicznie, ogólnie spasowanie części określiłbym "monolit". Wiadomo, kolba na prowadnicy lata, ale pokażcie mi emkę na której nie lata... Reszta - skała. Tak teraz wygląda moja replika: https://fbcdn-sphoto...197791223_o.jpg Jak wam magazynki nie podają kulek to nie strzelajcie byle gównem, bo nie wiem co chcesz zasugerować, że komora King Arms jest gówno warta mimo, że to jedna z lepszych komór na rynku? Jak Wam się hi-cap zbuntował to mam na to lekarstwo - wywalcie go do kosza i kupcie mid/low/real-capy a nie biegacie z grzechotkami. MiKi94 powiedz też proszę co kryje się pod stwierdzeniem "poszła kostka stykowa" bo jak dla mnie to tam nie wiele jest do "pójścia". Chciałbym co tak dokładnie się stało, czy to Ty rozbierałeś GB i postawiłeś taką diagnozę czy też może wysyłałeś replikę do reklamacji i tak Ci powiedzieli? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Co mogło pójść w stykach? Zjarały się pewnie i tyle. Te repliki są reklamowane jako gotowe na lipo 11,1, ale nie czarujmy się-podłączając nawet dość słaby pakiet 11,1 załatwienie kostki stykowej to kwestia czasu. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 No ale bądźmy szczerzy :) Przy stosowaniu pakietów LiPo zalecany jest montaż mosfetu, bo te bezpieczniki na tych szitkablach są gówno warte, tak jak całe okablowanie zresztą. Ja na dzień dobry wymieniłem kable, włożyłem mosfet i problemy przepalających się styków mam z dyńki. Jak MiKiemu popaliło styki na baterii 8.4V to bym stawiał, że pakiet ma jakiś lichy, styki spustowe są jak w każdej innej replice, to jest tylko styk... Rezygnować z dobrej, dobrze wykonanej repliki bo styki siadły i to prawdopodobnie przez baterię to trochę głupota. Znajdźcie mi wytrzymalszą i bardziej spasowaną replikę w tej cenie oczywiście klasy I. Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Slayer, jakie kable upchnąłeś do swojej repliki? Ja wrzuciłem koledze 1mm z RC Skorpion, ale w kilku miejscach, były za grube i zamieniłem oryginalną izolacje termokurczem (chwyt pistoletowy i pomiędzy bolt catchem, a zwalniaczem magazynka zaraz za wyjściem z gearboxa, bo to pierwszy nie ma gdzie iśc na dół, a drugi jest wypychany i nie chce trafiać w dziurkę. Natomiast mosfet PicoSSR jest zaraz za tą "dziurą" na kable we froncie, bo nie miałem pomysłu, gdzie można by było go wsadzić. No i znów mam problem z tą małą śrubeczką imbusową na zwalniaczu maga. Jak rozbierałem, to odkręciłem nożykiem, bo była lekko, ale chcąc ja teraz dokręcić to będzie problem, bo nie mam tak małego imbusa. Wy jakie macie sposoby na tą śrubkę? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Kupić odpowiedni klucz w dowolnym sklepie z narzędziami za kilka złotych? Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Ja dałem 1mm z RC Skorpion. Zdjąłem tylko z czarnego przewodu izolację w miejscu gdzie kabel przecina się z silnikiem i w to miejsce dałem koszulkę termokurczliwą, bo normalna izolacja była za gruba i cały czas ją rozcinało. Kable dałem dłuższe i są zawinięte we frontgripie, tak że jak mam potrzebę rozebrać replikę to przewody rozwijam i długość kabla wystarcza na to żebym mógł rozsunąć body. Kable wychodzące z gearboxa idą po obu stronach GB z jednej strony kable od napięcia, a z drugiej strony idą 2 kable od styku spustowego, musiałem to w ten sposób zrobić bo mi magazynki nie wchodziły jak kable szły po jednej stronie, następnym razem kupię sobie trochę cieńsze przewody, wydaje mi się że też wytrzymają. Quote Link to post Share on other sites
SzamoL Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Ja się z tobą Slayer nie zgadzam. Jakieś pół roku temu miałem emkę Red Fire Skeleton Frog która wewnętrznie jest identyczna do Lone Star. Po wystrzelenie połowy hi capa też prawdopodobnie padła kostka stykowa lub przerywacz, nie wiem bo oddałem na serwis gwarancyjny. Nie mniej replika na ustawieniu na ogień pojedynczy strzelała ogniem ciągłym. Dodam, że używałem lipola 7.4 Dokładnie można sobie tutaj przeczytać http://forum.wmasg.pl/topic/137014-frog-m4-carbine-red-fire/ Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Nie wiem jak w emkach, ale w AK za ten problem z reguły odpowiada listwa dosyłacza :) Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Nie karabinami, a replikami. Ja natomiast dziś miałem taki konkretny test bojowy dla mojej emki, aczkolwiek siedzi w niej już stalowa, łożyskowana prowadnica kolby i sprężyna SP120, co jednak nijak nie wpływa na podawanie kulek itd. U magazynki Boyi podają wszystko na kulkach G&G, na kulkach P&J niestety bywa różnie, raczej strzela, ale miałem 2 przypadki zacinki w magazynku, po za tym czasami było tak, że jednej kulki nie wystrzeliwał, a następny strzał niósł ze sobą dwie kulki. Niestety skusiła mnie niska cena tych P&J (6.50zł za 1000 kulek), ale szczerze wam teraz powiem że lepiej dopłacić do jakichś G&G lub Guarderów i cieszyć się każdym strzałem. Ogólnie replika tnie jak szalona, zasięg bdb, celność na P&J db/db-, na G&G bdb. Bardzo trwała konstrukcja, replika bardzo dobrze wykonana tak wizualnie jak i mechanicznie, ogólnie spasowanie części określiłbym "monolit". Wiadomo, kolba na prowadnicy lata, ale pokażcie mi emkę na której nie lata... Reszta - skała. Tak teraz wygląda moja replika: https://fbcdn-sphoto...197791223_o.jpg Mam identyczne problemy z podawaniem kulek na GFC/P&J jest wielka kaszana nawet przy low-capach (posiadam m.in te z Boyi) - myślę że w moim przypadku to też wina kulek. Po świętach muszę zamówić G&G, bo te Rocketsy to tylko do hi-capów się nadają, wziąłem z łakomstwa za punkty więc jakoś nie ubolewam ale puste strzały są naprawdę denerwujące. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.