Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam, ostatnio zakładałem temat odnośnie pęknięcia szkieletu gb, więc nadszedł czas na jego wymianę. Zamierzam kupić szkielet wzmocniony, jako, że replika przeszła tuning. I mam do wyboru 2 szkielety:

 

Guarder--> http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id=3381&name=Guarder_-_Gearbox_Ver._2

Ultimate--> http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id=7662&name=Ultimate_-_Szkielet_Gearboxa_-_Ver._2

 

W który z nich powinienem zainwestować? Dodam, że Replika to M4 od P&J. Orientuje się może ktoś, na jakich łożyskach siedzi?

Edited by Hatch
Link to post
Share on other sites

Studiuję w Gdańsku, mieszkam w innym mieście. Replika jest w domu, ojciec nie jest w stanie sprawdzić, jaka jest średnica łożysk, bo się na tym nie zna. Dlatego muszę kupić w ciemno, bo chcę mieć to na stanie, kiedy wrócę do domu na przyszły weekend i wymienić to w tym samym dniu, bo mam strzelankę. Mam opisać jeszcze plany na dalszą przyszłość, byś mógł przestać ironizować?

 

Zamówiłem Guardera.

Edited by Hatch
Link to post
Share on other sites
Guest gecko123

Nie rozbierałem wszystkich replik dostępnych na rynku ale nie spotkałem by jakaś miała łożyska 8mm w stocku. (może za mało rozbierałem)

Co ciekawe, GB ultimate ma już w zestawie łożyska. Ja bym ten brał niż guardera.

 

Nowe G&P, KWA mają nawet 9mm :P

Link to post
Share on other sites

Dodam, że Replika to M4 od P&J. Orientuje się może ktoś, na jakich łożyskach siedzi?

 

cytat z taiwangun :

 

"- sprężyna (130 m/s)

- chromowany cylinder o zwiększonej średnicy

- wzmocniona metalowa głowica cylindra (o zwiększonej średnicy przeznaczona do zestawu cichego)

- wzmocniona stożkowa kierunkowa głowica tłoka z łożyskowaniem (przeznaczona do zestawu cichego, łożyskowanie powoduje łatwiejszą pracę sprężyny)

- silnik o zwiększonym momencie obrotowym