sc0tty Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Witam Chce wymienić silniczek w w/w replice, i tu prośba do was, o pomoc z wyborem odpowiedniego. W replice mam SP130, i ok.450 fps, zależy mi na przyspieszeniu reakcji na spust, i w miarę cichej pracy samego silniczka. No i cena, fajnie byłoby zmieścić się w granicach 300 zł. mam nadzieję, że w tej cenie kupię "raz, a porzadnie" Odrazu powiem, że chciałem aby zamontowali mi układ MOSFET w serwisie ,przy zakupie repliki,lecz odradzono mi jego montaż, (mało miejsca na przewody, łatwo o uszkodzenie samego układu, itp.) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Wojtasasg Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Niby można włożyć jakiś lepszy silnik , ale nie efektywniej będzie kupić nową , mocniejszą baterię np. Jakieś Li-Po albo ogólnie coś o większym prądzie rozładowania a także większym napięciu ? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
sc0tty Posted January 11, 2012 Author Report Share Posted January 11, 2012 Może i masz rację, ale ja mam dwa, w miarę nowe pakiety NiMH 9,6 2000 mAh, więc narazie, wolałbym przy nich zostać . A pozatym, do nowej batki Li-po musiałbym kupić nową ladowarke, gdyż moja nie posiada opcji ładowania Li-po, a mam taką. http://www.taiwangun.com/akumulatory-i-ladowarki/ladowarki/ladowarka-rozladowywarka-procesorowa-do-akumulatorow-o-napieciu-od-2-4v-do-12v-mw.html No chyba że, te pakiety, nie dadzą rady z mocniejszym silnikiem, to wtedy wymienię najpierw batke, ale nie ukrywam , że wolałbym wymienić silnik, który będzie dobrze działał na pakietach, które posiadam. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Wojtasasg Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Polecam ICS Turbo 3000 i Systemę magnum ceny obu silników oscylują w okolicach 300 zł. Podobno silniki elementa są dobre ale nie wiem do końca jak z tym jest . Pozdrawiam :) Quote Link to post Share on other sites
Hatch Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Uważałbym na silniki elementa. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 A co z nimi nie tak? Chętnie się dowiem, bo a nuż mi się w końcu coś popsuje po tych latach, to wolę wiedzieć na zaś ;-). Quote Link to post Share on other sites
Wojtasasg Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Ja myślę że to jest trochę totolotek , można trafić taki że się sfajczy po 2 strzelankach , a można trafić nieśmiertelnego. Coś w stylu chińczyk ma dobry dzień- dużo ryżu - Silnik dobry , chińczyk ma zły dzień - mało ryżu - słaby silnik. Widać Tuksiak trafił dobry :) Zresztą co by porównywać ICS-a , czy systemę do elementa ? Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Wsadziłem kumplowi krótkiego Elementa TU, i SP130, do tego ma słabe Li-Po 11,1V i spory ROF, replika chodzi cichutko i przyjemnie ;) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
sc0tty Posted January 11, 2012 Author Report Share Posted January 11, 2012 Pomimo że silniczki elementa są tańsze, to nie będę bawił się w loterie, bo do loterii to ja szczęścia nie mam, i pewnie trafie na wadliwy :), więc wybiorę SYSTEME. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 A widział ktoś wadliwego elementa UTU?... gadacie głupoty z tą loterią... Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Ja myślę że to jest trochę totolotek , można trafić taki że się sfajczy po 2 strzelankach , a można trafić nieśmiertelnego. Coś w stylu chińczyk ma dobry dzień- dużo ryżu - Silnik dobry , chińczyk ma zły dzień - mało ryżu - słaby silnik. Widać Tuksiak trafił dobry :) Zresztą co by porównywać ICS-a , czy systemę do elementa ? No wlaśnie po co, kiedy ICS są slabsze od elementa, a bylo sporo przypadków, kiedy systema spalila się przy mocniejszej batce. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Bo systema przy 9,6v naciąga m170:) a z tym paleniem to wątpie bo kumpel ma w M249 magnuma i lipo 14,4v:) Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Pomimo że silniczki elementa są tańsze, to nie będę bawił się w loterie, bo do loterii to ja szczęścia nie mam, i pewnie trafie na wadliwy :), więc wybiorę SYSTEME. Pozdrawiam Tylko, żebyś się nie ździwił ;) I radzę poczytać jeszcze pare tematów o silnikach !! i o produktach elementa i SHS Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
czaja18 Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Mam każdy z wymienionych w temacie silników. Element jest na prawdę super, kręci na m150 długie serie bez zająknięcia, na li-polu 11.1V. Systema woli niższe napięcia, działa idealnie przy 9,6V, przy 11,1V już ostro się grzeje. Z dobrych silników mogę wymienić jeszcze CYMĘ/P&J kosztuje niedużo a działa na prawdę nieźle. W ICS-ie dosyć szybko zatarło się przednie łożysko którego nie umiem wymienić bo zębatka montowana jest na wcisk, tzn. oś silnika jest okrągła i zębatka montowana jest na gorąco. Każdy z ww. silników ma niezły ROF, nie robiłem im dokładnych porównań ale wszystkie działają dosyć podobnie. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 W ICS-ie dosyć szybko zatarło się przednie łożysko którego nie umiem wymienić bo zębatka montowana jest na wcisk, tzn. oś silnika jest okrągła i zębatka montowana jest na gorąco. Potrzebujesz do tego narzędzia, kosztuje od 70 do 150 zł. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 (edited) zębatka montowana jest na gorąco. Nieprawda, jest do tego specjalny ściągacz. Napisz na PW, jak mi wyślesz silnik i nową zębatkę to Ci wymienię. A silnik to obecnie albo Element UTU albo SHS (ew.PJ/Golden Eagle) reszta razem z systemą po prostu się nie opłaca. Edited January 11, 2012 by Trzmielor Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Do mnie ma ciutkę bliżej. ;) Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 (edited) A proszę, nie zależy mi ;) Z resztą za list jest jednakowa opłata niezależnie gdzie na terenie RP ma dojść. Edited January 11, 2012 by Trzmielor Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 A widział ktoś wadliwego elementa UTU?... gadacie głupoty z tą loterią... Właśnie widzisz, ja też nie widziałem, a systemy zjarane widziałem (co prawda te starsze magnumy), ale jednak. Dlatego pisanie takich bzdur o loteriach i tym podobnych mnie wkurza, bo najczęściej piszą ludzie którym "kolega powiedział", a sami danego elementu czy repliki na oczy nie widzieli. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 Ja mam 2 magnumy jeden pod m150 ASCU i lipo 11.1v drugi pod M160 mosfeta z AB i też lipo 11.1v, nie mam co narzekać. Nie widziałem silnik który ma taką dużą moc i szybkostrzelność przy tym, zresztą w jakimś temacie na forum jest tabelka z porównaniem. Prawdą jest że te wszystkie shsy elementy tornado są mocne ale podłaczcie do nich 14,4v to pójdzie dymek, a magnum to znosi:) co do sypania się ich czy systemy to zależy też od ciężkiego palca:) Quote Link to post Share on other sites
sc0tty Posted January 12, 2012 Author Report Share Posted January 12, 2012 Dzięki panowie za opinię, jak pisałem wcześniej, byłem zdecydowany na "SYSTEME MAGNUM", i dobrze że wczoraj później z pracy wróciłem, i nie miałem czasu złożyć zamówienia, bo teraz nie jestem pewien, czy to jest dobry wybór. Nie zależy mi na drogim i markowym, a na takim, który będzie wydajny na pakietach 9.6 V, (SP130) i cechuje się, cichą pracą. (stokowy jęczy jak wół przy zaprzęgu:) ) Z drugiej strony, z tego co sprawdziłem wynika, że wieksząść w/w silników, przystosowana jest do pracy z mocniejszymi sprężynami niż moja, więc jaki bym nie wybrał, powinno być dobrze. Pytanie tylko, który będzie efektywniejszy przy użyciu baterii o napięciu 9.6V ? I jak ktoś może mi podać linka, do tematu gdzie znajdę tą tabele z porównaniem silników, bo jakoś nie mogę znaleść. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 Też nie mogę znaleść tej tabelki o której myśle ale mam coś takiego: http://www.airsplat.com/Items/AC-UPI-SY-MLST.htm porównanie zrobione pod magnuma ale jakieś pojęcie daje. Quote Link to post Share on other sites
sc0tty Posted January 13, 2012 Author Report Share Posted January 13, 2012 Dzięki za link, zdecydowałem że kupię jednak tego magnuma. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.