Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Podstawowy tuning repliki JG


Recommended Posts

-Lufa precyzyjna Systema 6.03

 

Od kiedy Systema ma 6.03?

 

 

Co do lufy to z tak krótkich nic nie polecę, ale możesz zmierzyć tłumik i dodatkowo z nim umieścić lufę - tylko będziesz musiał liczyć się z tym, że możesz ja uszkodzić zdejmując tłumik choćby to podłączania baterii. Jeśli masz identyczną długość tłumika jak ja mam w swoim GFC to rozsądnie będzie 363mm poszukać lufy. Nie mniej jednak ja bym odradzał takie zakupy. Ponoć długość nie ma, aż tak wielkiego znaczenia, lepiej krótsza ale lepszej firmy.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jako że nie chcę zakładać nowego tematu to odświeże ten. Czy jeżeli chciałbym wymienić sprężynę na SP120/SP110 to czy oprócz akumulatora muszę wymienić coś jeszcze? Chodzi mi głównie o wytrzymałość stockowego GB, czy poprostu nowa sprężyna może coś "nadwyrężyć".

Link to post
Share on other sites

Jako że nie chcę zakładać nowego tematu to odświeże ten. Czy jeżeli chciałbym wymienić sprężynę na SP120/SP110 to czy oprócz akumulatora muszę wymienić coś jeszcze? Chodzi mi głównie o wytrzymałość stockowego GB, czy poprostu nowa sprężyna może coś "nadwyrężyć".

 

No, przydałoby się zmienić to i owo. A co konkretnie, to sobie już przeczytasz w temacie o tej replice, umieszczonym w dziale "Upgrade i tuning".

Link to post
Share on other sites

Słabo coś czytałeś...

 

W pierwszej kolejności:

Łożyska na metalowe, prowadnica metalowa łożyskowana, kable.

Głowicy tłoka też nie zaszkodzi zmienić (mi się połamała, ale np wielu osobom na forum działała poprawnie), zmianę tłoka też pasowałoby wykonać.

 

Tyle jeśli chodzi o GB powinno wystarczyć do sp110/120.

Jak ROF będzie za słaby, to nie zaszkodzi też zmienić silnika. Z dyszami jest problem - trzeba dorabiać, albo wstawić dyszę od auga i kombinować z komorą, lub popychaczem.

 

Wymieniać cylinder bez zmiany dł lufy to bezsens (chyba, że na BU). Głowicy tłoka też nie ma po co zmieniać, chyba że chcesz montować wyciszony zestaw głowic.

Edited by wiciok
Link to post
Share on other sites
Wiadomość automatycznaTemat został zamknięty przez moderatora.Powód: Wszystko na temat tuningu znajdziesz w odpowiednim dziale. Jeśli uważasz, że wątek został zamknięty niesłusznie, zaraportuj go, a rozważymy jego ponowne otwarcie. Pozdrawiamy,Forum WMASG.PL Załoga WMASG
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...