Black Death Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Witam wszystkich. Zastanawia mnie jak mogę przeprowadzić profesjonalny tuning repliki M60 VN od PJ/A&K a mianowicie pomysł już mam, ale był bym szczęśliwy gdyby osoba bardziej doświadczona bądź posiadacze takiej świnki odezwał by się. Mój pomysł: Moc - M150 promyka/systemy - precel promyka - guma Hop Up Systemy Rof - LiPo 11,1V - system ASCU Moje pytanie brzmi czy zębatki i inne podzespoły zniosą współpracę z taką baterią.. Mile widziane inne pomysły max 550fps rof ok. 20k na 1s Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Spring i lufa OK ale gumkę zostaw stockową.Ja wymienił bym jeszcze tłok bo stockowy owszem jest mocny ale nie na m150 polecam coś od JBU,SHS,DF. Systemu ASCU nie da rady założyć do tej replki,a lipo zębatki itd spokojnie wytrzymają. Ja u siebie wyciągam 540FPS na m150 i bore-up Guardera. Quote Link to post Share on other sites
Black Death Posted January 20, 2012 Author Report Share Posted January 20, 2012 Dzięki za radę, juz masz a będziesz miał świetna armatę Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 (edited) Co do ASCU to ostatnio akurat oglądałem filmik co prawda w M249 ale dużo się nie różni budową w każdym razie gościu zrobił to poza szkieletem dokładnie to w magazynku.. Edit:.. Filmik Edited January 20, 2012 by MyN3 Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Co do ASCU to ostatnio akurat oglądałem filmik co prawda w M249 ale dużo się nie różni budową w każdym razie gościu zrobił to poza szkieletem dokładnie to w magazynku.. Edit:.. Filmik Replika na filmiku to m249(a raczej mk46) firmy G&P czyli ma GB v.3. Quote Link to post Share on other sites
Black Death Posted January 21, 2012 Author Report Share Posted January 21, 2012 Ryba jakiego rofa ma twój PJ-tek ? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 RoF jest średni nie powiem jaki dokładnie, bo nie mam chrono.Jadę na silniku czarnym PJ(Cyma) i batce lipo 11,1v 2200mAh Turnigy.Chciałem założyć silnik Ultra Torque Up Elementa ,ale niestety jest trochę za długi i nie da się go ustawić. Quote Link to post Share on other sites
Black Death Posted January 21, 2012 Author Report Share Posted January 21, 2012 Ale generalnie silniki od gb V3 powinny pasować? Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Ale generalnie silniki od gb V3 powinny pasować? Powinny ... Quote Link to post Share on other sites
Black Death Posted January 21, 2012 Author Report Share Posted January 21, 2012 No tak.. Quote Link to post Share on other sites
Black Death Posted January 21, 2012 Author Report Share Posted January 21, 2012 Panowie tylko jest jeden problem, otóż lufa wewnętrzna w M60 ma 580mm a taki promyk ma 590m(PSG-1) i nie widziałem jeszcze 580. Jeżeli ktoś widział szukaną lufę proszę o linka. Najlepiej Guarder albo Promyk. Oto części jakie chce zamontować w Śwince: * LayLax - Prometheus - Sprężyna M150 albo Systemy * Deep Fire - Tłok Titanium - Full Teeth * VB Power - Bateria AEG - LiPo - 11,1V - 15C/25C - 2200mAh Te części jako pierwsze w przyszłości Bore Up od Guardera i śilnik jakiś pod jeszcze większeg rofa (co do silnika otwarty jestem na propozycje) Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Panowie tylko jest jeden problem, otóż lufa wewnętrzna w M60 ma 580mm a taki promyk ma 590m(PSG-1) i nie widziałem jeszcze 580. Jeżeli ktoś widział szukaną lufę proszę o linka. Najlepiej Guarder albo Promyk. Oto części jakie chce zamontować w Śwince: * LayLax - Prometheus - Sprężyna M150 albo Systemy * Deep Fire - Tłok Titanium - Full Teeth * VB Power - Bateria AEG - LiPo - 11,1V - 15C/25C - 2200mAh Te części jako pierwsze w przyszłości Bore Up od Guardera i śilnik jakiś pod jeszcze większeg rofa (co do silnika otwarty jestem na propozycje) Silnik zostaw stockowy - też jest dobry . A w moim M60 jest stock 590mm = więc kup promyka 590mm Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Zawsze można jakąś przedłużkę zamontować . Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 (edited) ASCU tam nie zamontujesz! Zębatki warto wymienić i ja przy okazji wstawiłbym bore-upa, stockowy zestaw cylindra jest słaby. Lufę kup promyka 550 dłuższej nie warto. Tłok DFa odpuść sobie, szkoda kasy - urwie ostatni ząb. Kup SHS'a 14 zębów metalowych. Silnik sobie odpuść, żaden sensowny nie będzie tam tak dobrze pasował jak oryginał. Zamiast tego syfnego lipola kup coś porządniejszego np. turnigy nano tech 7,4v 2650mah 35-70C Edited January 21, 2012 by Trzmielor Quote Link to post Share on other sites
ziolo129 Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Sprężynę weź od guardera Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Akurat silniki A&K czy jak ktoś P&J są wolne, wolniejsze niż cyma... Do M60 jak ulał. Lipo 7.4, zębatki jak ITU czy coś w ten deseń, 500 kuleczek na minutę i to bym nazwał M60. Robienie kosiarki z M60 nie ma sensu. Ta magia właśnie tkwi w rofie i mocy. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Wiadomość automatyczna Wątek został przeniesiony z "Repliki airsoftowe i sprawy techniczne -> Upgrade i tuning" do "Repliki airsoftowe i sprawy techniczne -> Upgrade i tuning -> AEG/EAG I i II klasa, gazowe, sprężynowe". Quote Link to post Share on other sites
Black Death Posted January 22, 2012 Author Report Share Posted January 22, 2012 Trzmierol czy zębatki zniosą tą baterię ? 1. Sprężyna SP150 Guarder 2. Lufa 590mm Guarder 3. Tłok SHS z 14 stalowymi zębami 4. Bore Up Guardera + bateria prosił bym o linki do nich tak aby rof był fajny i stockowe zeby dały rade. (tak do 250zł) to sie w budrzecie mieści Pisz staranniej, w przeciwnym wypadku Twoje posty mogą być usuwane. /LgN Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 (edited) http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17258__Turnigy_nano_tech_2650mah_2S_45_90C_Lipo_Pack.html Ja wymieniłem zęby na supershootery 18:1, stockowe mogą wytrzymać sp150, a mogą pójść to chińczyk - każdy ma inaczej. A i koniecznie wymień okablowanie, bo stockowe jest strasznie syfiaste. Edited January 22, 2012 by Trzmielor Quote Link to post Share on other sites
Black Death Posted January 23, 2012 Author Report Share Posted January 23, 2012 To tak, poniżej znajduję się ostateczna lista części do tego M60 * Tłok SHS z 14 metalowymi zębami * Sprężyna SP150 Guardera dająca ok 490fps-ów * Bore Up Guardera * Kable + Bateria LiPo 11,1V A w dalekiej przyszłości Zębatki Helical Extreme Torque Up - M150-M190 od Ultimate To wystarczy, mam nadzieje że wszystkie części będą pasowały bo jak nie to... Dzięki wszystkim za pomoc, sukcesywnie będę gromadził te części do repliki i jak skończę wstawię tu osiągi (zasięg, for, fps-y itp itd) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 Tylko pamiętaj, że do tego musisz mieć odpowiednia dyszę bore up! No i spokojnie na tym zestawie 500fpsów pęknie jak dobrze poskładasz powinno być koło 550... Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Siema,mam pytanie do posiadaczy M60 A&K,czy ten "mosfet" tak na prawdę jest mosfetem czyli chroni styki przed przepaleniem czy tylko potencjometrem ??? Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Do m60 P&J nie wiem czy dobierzesz odpowiednią dyszę... tam jest długa dysza (nawet dłuższa niż w aug) więc musiałbyś się skoncentrować na normalnym zestawie cylindra i dyszy stockowej (chyba że zamówisz z allegro odpowiednią na wymiar...). Ja jak robiłem tuning m60 to wstawiłem tylko gł. tłoka sensowniejszą, lufę systemy 590mm, gumkę systemy (tak to jest prawda) i sprężynę m135 elementa. Wynik miałem 500 fps z małymi odchyłkami. Klient jednak chciał 450fps na auto więc zmieniłem mu sprężynę na odpowiedniejszą. Całą tą syfiastą chińską elektronikę wywaliłem łącznie z regulacją rofa (która mu nic nie dawała) i zastąpiłem to porządnymi kablami modelarskimi i prostym mosfetem. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 Witam Czy w waszych magazynkach również powstaje "szpara" między mechanizmem magazynka ,a spodem maga(ok 1 cm na lewo od śrubokręta FOTKA) ??? http://imageshack.us/photo/my-images/98/004mc.jpg/ Quote Link to post Share on other sites
jakubj123 Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 (edited) mam prośbę o ocenienie tego co mam zamiar wstawić do świnki:) kupiłem ją używaną rozkręciłem gearboxa noi jest trochę do wymiany;) tak więc co mam a nie zamierzam wymieniać to: -silnik elementa taki: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=5573&name=Element_-_Silnik_Ultra_Torque_-_Krotki -zębatki stockowe A&K -cylinder i jego głowice z tego zestawu http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_157&products_id=4352&name=Deep_Fire_-_Zestaw_Bore_Up_-_MP5 -dysza stockowa i popychacz też -prowadnica sprężyny stock bodajze raczej zmieniać nie będe I teraz co by trzeba wymienić : -tłok wraz z jego głowicą.Hm tutaj nie mam pomysłu co można wsadzić prosiłbym o pomoc:)(jak zauważyłem to jest to tłok elementa o taki http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=7202&name=Element_-_Tlok_Wzmocniony_-_Full_Steel_Teeth_-_IN0405#!prettyPhoto z tym ze ma mocno zjechane zęby tak więc nie wim cyz da się wymienić samą listwe z zębami czy od razu cały tłok wsadzić nowy) -spręzyne.tutaj myśle and jakimś 150 np takim: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_132_402&products_id=2320&name=MadBull_-_Sprezyna_M150 tylko tutaj moje pytanie czy zębatki dadzą rade takiemu czemuś??bo silnik powinien chyba tłok jak się da dobry też powinien wytrzymać. -łożyska.kolega mówi że ma 8mm G&P.Dobre będą??jeśli nie takie to jakie mozna dać zeby wytrzymały takie obciazenie?? -myślę nad jakąś precką.Czy taka by uszła?? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_374&products_id=2029&name=MadBull_-_Lufa_Precyzyjna_6.03_Black_Python_-_590mm_-_PSG-1 prosiłbym o pomoc z tym zestawieniem:)docelowo wszystko będzie chodzić pod lipo 11.1:) Edited June 9, 2012 by jakubj123 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.