Jey85 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Mam następujący problem, w silniku Infinite Torque-up zsuwa mi się zębatka po zamontowaniu w GB. Dokładniej przesuwa się do środka. Samo mocowanie jest okrągłe, zębatka nie ma też żadnej śruby która mogła by ją blokować. Jakiś pomysł by ją umieścić w miejscu? Link to post Share on other sites
bamper12 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 (edited) Może ładnie odtłuścić i potraktować to dobrym klejem ? Ja zawsze piłuje i robie w kształcie D, a zębatka ze śrubką kosztuje 9 zł ;) Pzdr. Edited February 10, 2012 by bamper12 Link to post Share on other sites
Jey85 Posted February 11, 2012 Author Report Share Posted February 11, 2012 Kropelka, superglue czy coś 2składnikowego? ostatecznie szlifierka i próba stworzenia D Link to post Share on other sites
AnR Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Nowa zębatka, najprościej i najszybciej. Link to post Share on other sites
Jey85 Posted February 12, 2012 Author Report Share Posted February 12, 2012 Nowa w drodze, posiada ktoś jakiś patent na założenie zębatki metodami domowo-warsztatowymi? Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Oprzeć na czymś twardym silnik zębatkę nałożyć delikatnie i małym młoteczkiem wbijać. Link to post Share on other sites
AnR Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Tak możesz umrzeć a nie założysz. Albo w imadło i uważać, żeby całego silnika nie zgiąć, albo odpowiedni ściągacz. Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 AnR założyłem już tak kilka zębatek i o dziwo żyję. :D A w imadle jest o tyle to niebezpieczne że, można można połamać magnesy. Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 (edited) Jak AnR radzi- też używam imadła i od strony "dupy" silnika daję kulkę lub jakąś śrubkę. Po co?? Ano żeby imadło naciskało bezpośrednio na oś silnika, a nie na plastikową obudowę, która rzeczywiście może pęknąć. Później ładnie w linii ustawiam silnik i delikatnie zaciskam imadłem. Metoda w 100% bezpieczna . Szymx1 jak Ty magnesy chcesz połamać?? przecież silnik ustawiasz w poprzek, a imadło służy wtedy do nasunięcia zębatki... Edited February 12, 2012 by rodnath Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Faktycznie zwracam Honor, bo pomyliło mi się ze zdejmowaniem:D Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 A przy zdejmowaniu zębatki również nie musisz ścianek silnika cisnąć. Jak zębatka do wymiany się nadaje, to w imadło zębatkę, wybijak i młotek i po robocie. Link to post Share on other sites
Jey85 Posted February 13, 2012 Author Report Share Posted February 13, 2012 Dzieks, Link to post Share on other sites
Recommended Posts