Perski102 Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 (edited) Witam , w przyszłości mam zamiar przywrócic do "życia" mojego barretta , dokładnie ten model http://www.masters-military.pl/index.php?main_page=product_info&cPath=65&products_id=180&zenid=ef963986ef2aa7d669de43fc5a49f2b1 Na początek - gearbox v.2 . Myślałem o kompletnym v.2 boyi + wzmocnienia ze stali + wzmocnione chińskie części (m.in shs, ca , jg ) + sprężyna 170 shs . Co o tym myślicie ? (zależy mi na jak najmniejszym wydatku ) I jeszcze takie pytanie - jak myślicie , do czego służą te "zapory" ? Ja myślę że zapobiegają rozwaleniu się gearboxa ... Edited February 11, 2012 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 M170 i BOYI? Budy GB są z ryżu, pęknie Ci nawet ze wzmocnieniami, złóż na bazie szkieletu Guardera. Quote Link to post Share on other sites
Gray Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 A nie lepiej wstawić GB V.2 LONG ?? Uzyskasz lepsze efekty przy mocnym tuningu choć są problemy z częściami ale później replika Tobie to wynagrodzi osiągami. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 11, 2012 Author Report Share Posted February 11, 2012 (edited) Właśnie - v.2 long ma problemy z częściami ... odpada . Poza tym musiałbym modyfikowac wnętrze barretta . Jak szkielet boyi z wzmocnieniami , nie wytrzyma spr. 170 , to może spr .150 ? I to byłby chyba dobry wybór . Wiem że szkielet guardera z wzmocnieniami to wytrzyma nawet spr. 210 ... ale narazie zostanę przy chińskich częściach . Edited February 11, 2012 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Heh... Ryżowy Gearbox bojca ma problem czasem wytrzymać stockowe springi. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 11, 2012 Author Report Share Posted February 11, 2012 Ale naprawdę z takimi wzmocnieniami by nie wytrzymał 150 ? http://allegro.pl/wzmocnienie-gearboxa-szyny-wzmacniajace-i2101201406.html Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Pisze po chińsku? Pękają na stockowy sprężynach. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Niech zrobi w bojowskim v2 - 99% pęka, 1% nie, może akurat to będzie ten jego. ^^ a jak pęknie - przynajmniej będzie wiedział, że naprawdę musi kupić Guardera. :P Swoją drogą - nie możesz przerobić tego Baretta pod V3 czy V7 od G&G? Albo gb z m249? Jak już robić customa, to z głową... Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Pod v3 to by nie był głupi pomysł . Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 12, 2012 Author Report Share Posted February 12, 2012 (edited) Byc możliwe , że v.3 , bo sprawdzałem i prawie pasuje ^^ (siedzi troszkę zaciasno) . Tylko jest jedno ALE - będzie potrzeba chwytu kałaszanego ... EDIT : ... i trzeba będzie spust "przedłużyc" Edited February 12, 2012 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Jakbyś miał taki profilowany chwyt do ak to by nawet nieźle było . Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 20, 2012 Author Report Share Posted February 20, 2012 (edited) Standardowo ten barrett jest przystosowany do gearboxa v.2 zwykłego . Aby wpasował się v.2 long , musiałbym usunąc "zapory" (zdj. pierwszy post ) . Następnie przyciąc komorę hop siup i poprowadzic rurkę od komory do magazynka ( zdj. niżej ) . Co o tym myślicie ? Gearbox v.2 long składałbym z części - szkielet bym wziął firmy boyi - dobry pomysł ? Edited February 20, 2012 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 Kup sobie szkielet guardera, normalny. I na nim rób tego swojego bareta. BOYI robi longi? I znów wracamy do problemu, że nawet jak robi, w co wątpię, to robi je z ryżu. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 20, 2012 Author Report Share Posted February 20, 2012 (edited) Masz rację , pomyliło mi się - nie boyi tylko JG http://azteko.pl/jg-wzmocniony-gb-v2-long-p-3271.html Czyli jednak pozostaje kupic szkielet guardera i tunningowac - ale na razie sprzedaję barretta (bo cienko z kasą :icon_confused: ) Edited February 20, 2012 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 Ale tak pro forma... Misiu Kolorowy, wiesz, że ten szkielet by nie pasował do normalnych części V2long? A bez specjalnej głowicy cylindra też się nie pobawisz. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 A nie prościej przesunąć magazynek w skorupie maga niż prowadzić kosmiczne kombinacje? Nie lepiej zapory przesunąć do przodu tak aby pasowały do V2 long? Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 22, 2012 Author Report Share Posted February 22, 2012 (edited) Ale tak pro forma... Misiu Kolorowy, wiesz, że ten szkielet ( guarder v.2 ) by nie pasował do normalnych części V2long? A bez specjalnej głowicy cylindra też się nie pobawisz. No przecież ja od urodzenia to wieeeeem :dry: Misiu Kolorowy To nie miś tylko mój kot :happy: Edited February 22, 2012 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Toś się popisał. Chodziło że to tego pseudo longa JG nie pasują części ze standardowego V2 Long... Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 22, 2012 Author Report Share Posted February 22, 2012 (edited) A o to chodzi ... ale i tak tego nie kupie - za radą , to kupię gearbox guardera zwykły v.2 i spr. 140 guardera . A wzmocnienia ze stali chyba nie będą potrzebne ? Edited February 22, 2012 by Perski102 Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 No z tamtym GB wystarczy się pobawić dremlem i tyle, poszerzyć gniazdo na cylinder i śmiga, pisał ktoś o tym już jakiś czas temu. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted February 23, 2012 Author Report Share Posted February 23, 2012 A jak myślicie - czy przez te "zapory" , gearbox (nawet pęknięty ) może działac , bo nie "leci" do przodu ? Quote Link to post Share on other sites
wespoli Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Jeśli będzie się o nie zapierał to powinien działać. Coś jak SFS w emkach. Jednak ja bym GB z odpekniętym czołem nie wkładał nigdzie. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Poszerzanie dremlem to średni pomysł, nie zrobisz tego tak samo w jednej połówce jak w drugiej i już obciążenia będą rozkładać się nierównomiernie co przy dużych Upach a szczególnie w v2 jest dość mocno niekorzystne. Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 (edited) Odpowiedź jedyna i słuszna to: Szkielet V2 KWA GX2 Edited February 23, 2012 by Cervantez Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Ciach: http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/97799-sr-25-gfc/page__st__20__p__1345863#entry1345863 "Może", ale w praktyce wychodzi, że działa i masz po wycięciu fajne wzmocnienie u dołu GB jak w KWA, a przy takiej ilości miejsca można to wzmacniać wszystkim co się podoba i będzie chodziło lata. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.