Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Karabin wyborowy TOR (WKW WILK)


Recommended Posts

Cześć jestem nowy w temacie robienia customów i chciałem zaczerpnąć porady czy według was zrobienie karabinu tor LINK mogło by być wielkim problemem???? osobiście narzędzi mam dośc sporo wiec zewnętrznego wyglądu nie było by aż tak trudno wykonać (nie mówie aby było łatwo) ;) ale co do wnętrza. Czy według was zrobienie takiego karabinu było by ciekawym pomysłem???

Link to post
Share on other sites

Najtrudniej będzie przenieść spust, ja w Jantarze zrobiłem dość prosto a wytzrzymale :) Najlepiej jak to będzie AEG bo spriga raczej nie zrobisz. Reszta typu kolba itp. jak masz talent to nie problem :)

Pozdro i życze powodzenia.

Link to post
Share on other sites

No WKW był by ciekawą odmiana od tych wszystkich m82 i m107 i Polski to się liczy :P Ale ostry waży ok.15kg wiec będzie trochę ciężki i o ile pamiętam jak źle to poprawcie to WKW nie jest półautomatem tylko po każdym strzale ręcznie przeładowujemy .

Edited by mossad1234
Link to post
Share on other sites

właśnie najbardziej mnie zastanawia jaki mechanizm spustowy chciałem wstawić ten z specshopa za 160 zł jesli sie nie myle. a karabin miał by byc sprężynowy najbardziej mne zastanawia właśnei mechanizm spustowy i magazynek z tłokiem jak to zrobić aby normalnie działało :p może jakieś propozycje karabin do zmontowania wyglada prościej niż alex. a jak w tym jantarze mechanizm spustowy zrobiłeś???

Link to post
Share on other sites

Generalnie ja bym zaczął od zakupu jakiejś dobrej sprężynowej repliki, dajmy na przykład VSR. Od razu zakładam że magazynek z tyłu to by był fake, a co do spustu to wystarczy dorobić popychacz ze stali, który przekazywał by ruch przedniego języka spustowego na tylny.

Edited by 50zyt
Link to post
Share on other sites