Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam serdeczenie.

 

Niedawno tuningowałem swoje G36C od JG.

 

Wymienione zostało niemalże wszystko:

- prowadnica sprężyny łożyskowana Element

- sprężyna 120 Ultimate

- tłok POM z 8 stalowymi zębami i łożyskowaną głowicą ICS (pomarańczowy)

- cylinder 0 Systema Energy

- głowica cylindra Ultimate

- dysza uszczelniona Ultimate

- łożyska ślizgowe 7mm Element

- rozdzielacz ognia Ultimate

- okablowanie Turnigy 16AWG (wywalony bezpiecznik)

 

Stockowe zostały w sumie tylko zębatki (o których słyszałem raczej dobre opinie), popychacz, szkielet GB silnik i styki.

 

I tu pytanie: czy jakby władować do tego lipolkę 11, to czy bebechy zniosą zwiększenie rof'u? Czy raczej wypadałoby jednak zainwestować w zębatki i szkielet?

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Link to post
Share on other sites

Ok, wielkie dzięki za pomoc! :)

Replika złożona jest bardzo dobrze, wypodkładkowałem to tak, że aż sam się sobie dziwię ;) W tej konfiguracji, na lipolce 7,4 trochę już postrzelała i jak zaglądałem do środka przy przebiegu ok. 10k kulek, to wszystko było jak nowe.

Czyli bez obaw o szkielet i zębatki załaduję sobie 11,1 + mosfet, dla bezpieczeństwa styków.

Pozdrawiam serdecznie!

Link to post
Share on other sites

Przy wysokim rofie tłoki POM są lepsze z 1 powodu - jak złapiesz zacinkę w serii to masz szansę, że albo nie zmielisz nic, albo pójdzie tłok. Przy tłoku full steel teeth większe prawdopodobieństwo zakatowania zębatek, a gdy ma się je niestandardowe to trochę boli...

 

Tłok cymy z tych lepszych serii były u mnie w teamie katowane dłuuuuuugo.

 

2repliki SP130 + lipo 11 (24rps)

1replika SP120 + lipo 11 (25rps)

 

I chodziły po 40-50k (dopóki zacinki nie zjadły ich).

Link to post
Share on other sites

Witam serdeczenie.

 

Niedawno tuningowałem swoje G36C od JG.

 

Wymienione zostało niemalże wszystko:

- prowadnica sprężyny łożyskowana Element

- sprężyna 120 Ultimate

- tłok POM z 8 stalowymi zębami i łożyskowaną głowicą ICS (pomarańczowy)

- cylinder 0 Systema Energy

- głowica cylindra Ultimate

- dysza uszczelniona Ultimate

- łożyska ślizgowe 7mm Element

- rozdzielacz ognia Ultimate

- okablowanie Turnigy 16AWG (wywalony bezpiecznik)

 

Stockowe zostały w sumie tylko zębatki (o których słyszałem raczej dobre opinie), popychacz, szkielet GB silnik i styki.

 

I tu pytanie: czy jakby władować do tego lipolkę 11, to czy bebechy zniosą zwiększenie rof'u? Czy raczej wypadałoby jednak zainwestować w zębatki i szkielet?

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

dostanie z czaem zebnik na silniku i popalisz szybko styki

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...