pedros_exe Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Witam serdeczenie. Niedawno tuningowałem swoje G36C od JG. Wymienione zostało niemalże wszystko: - prowadnica sprężyny łożyskowana Element - sprężyna 120 Ultimate - tłok POM z 8 stalowymi zębami i łożyskowaną głowicą ICS (pomarańczowy) - cylinder 0 Systema Energy - głowica cylindra Ultimate - dysza uszczelniona Ultimate - łożyska ślizgowe 7mm Element - rozdzielacz ognia Ultimate - okablowanie Turnigy 16AWG (wywalony bezpiecznik) Stockowe zostały w sumie tylko zębatki (o których słyszałem raczej dobre opinie), popychacz, szkielet GB silnik i styki. I tu pytanie: czy jakby władować do tego lipolkę 11, to czy bebechy zniosą zwiększenie rof'u? Czy raczej wypadałoby jednak zainwestować w zębatki i szkielet? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Przy m120 bierz lipolka 7,4v. Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Da radę. Gb v3 pękają baaaaardzo rzadko, a jeśli masz dobrze złożoną replikę, to nic nie powinno się stać. Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 U mnie na zębach 16:1 oraz m135 elementa, stockowy gearbox v3. z cymy 028 daje radę. Oczywiście śmigany na 11,1V :) Quote Link to post Share on other sites
kjujiczek Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 U mnie na zębach 16:1 oraz m135 elementa, stockowy gearbox v3. z cymy 028 daje radę. Aż mnie zatkało. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 W sumie zmienić tłok na taki z full metal szczęką, dodał mosfet i ogień na 11.1. Quote Link to post Share on other sites
pedros_exe Posted June 6, 2012 Author Report Share Posted June 6, 2012 Ok, wielkie dzięki za pomoc! :) Replika złożona jest bardzo dobrze, wypodkładkowałem to tak, że aż sam się sobie dziwię ;) W tej konfiguracji, na lipolce 7,4 trochę już postrzelała i jak zaglądałem do środka przy przebiegu ok. 10k kulek, to wszystko było jak nowe. Czyli bez obaw o szkielet i zębatki załaduję sobie 11,1 + mosfet, dla bezpieczeństwa styków. Pozdrawiam serdecznie! Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Nic nie trzeba zmieniać pod lipo 11,1. Jak napisał kolega wyżej można dodać mosfet, ale co do tłoka uważam że nie trzeba go zmieniać. Po przemieleniu kilku K kulek wytrą się początkowe zęby i wtedy trzeba go będzie wymienić, ale to jeszcze dużo czasu upłynie. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Przy wysokim rofie tłoki POM są lepsze z 1 powodu - jak złapiesz zacinkę w serii to masz szansę, że albo nie zmielisz nic, albo pójdzie tłok. Przy tłoku full steel teeth większe prawdopodobieństwo zakatowania zębatek, a gdy ma się je niestandardowe to trochę boli... Tłok cymy z tych lepszych serii były u mnie w teamie katowane dłuuuuuugo. 2repliki SP130 + lipo 11 (24rps) 1replika SP120 + lipo 11 (25rps) I chodziły po 40-50k (dopóki zacinki nie zjadły ich). Quote Link to post Share on other sites
willy Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Witam serdeczenie. Niedawno tuningowałem swoje G36C od JG. Wymienione zostało niemalże wszystko: - prowadnica sprężyny łożyskowana Element - sprężyna 120 Ultimate - tłok POM z 8 stalowymi zębami i łożyskowaną głowicą ICS (pomarańczowy) - cylinder 0 Systema Energy - głowica cylindra Ultimate - dysza uszczelniona Ultimate - łożyska ślizgowe 7mm Element - rozdzielacz ognia Ultimate - okablowanie Turnigy 16AWG (wywalony bezpiecznik) Stockowe zostały w sumie tylko zębatki (o których słyszałem raczej dobre opinie), popychacz, szkielet GB silnik i styki. I tu pytanie: czy jakby władować do tego lipolkę 11, to czy bebechy zniosą zwiększenie rof'u? Czy raczej wypadałoby jednak zainwestować w zębatki i szkielet? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. dostanie z czaem zebnik na silniku i popalisz szybko styki Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 A co to jest "zebnik"???? Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Pewnie chodzi o zacinkę. Zacinka niema nic do przepalania styków, przy lipo 11,1 i silniku JG nawet jej nie zauważy i już będzie miał wiertarkę :D Quote Link to post Share on other sites
Jedenasty Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Ja sfajczyłem na Lipo 11.1 dwa silniki JG (golden eagle). Może pech. Ale przy wszystkich innych motorach zestaw 11.1 przy M110 i zębatkach 18:1 działał bardzo pięknie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.