Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam, czytałem, że w tych gietach zawsze jest wkładany ten sam typ cylindra 0. Napisał ktoś, że do wersji K powinno zamontować się cylinder typu 1. Tylko po przeczytaniu tego tekstu... popadłem trochę w zakłopotanie: Wykonany ze stali nierdzewnej cylinder typu 1 o standardowej średnicy. Przeznaczony jest do luf o długościach od 401 mm do 451 mm.

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_144&products_id=10983&name=SHS_-_Cylinder_-_Typ_1_-_401-451mm_-_QG0010

Natomiast doczytałem się tego: Wykonany ze stali nierdzewnej cylinder typu 2 o standardowej średnicy. Przeznaczony jest do luf o długościach od 200 mm do 401 mm.

[url="http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=10984&name=SHS_-_Cylinder_-_Typ_2_-_200-401mm_-_QG0011"]http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=10984&name=SHS_-_Cylinder_-_Typ_2_-_200-401mm_-_QG0011[/url]

Oczywiście najważniejsze jest to, iż G36K posiada lufe wewnętrzną 350mm... Tak więc pasuje cylinder typu 2.

 

Chciałbym też wiedzieć czy zmieniając cylinder, muszę też zmienić np. głowicę cylindra? Nie znam się na tym za bardzo i według mojego rozumowania po zmienieniu jednej części trzeba zmienić drugą by pasowała jedna do drugiej.

 

Następną czynnością będzie wymiana gumki HU na Guarder'a:

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_134&products_id=3386&name=Guarder_-_Gumka_Silikonowa_-_Przezroczysta

 

Chciałbym wiedzieć jak wygląda sprawa z dystanserem. Podobno wpływa na tor kulki. Stockowy jest dobrej jakości czy warto wymienić? Znalazłem coś takiego:

http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=11681&name=LayLax_-_Prometheus_-_Dystansery_Gumki_HopUp_-_Bridge_Hop_Tensioner

ale to jest bardzo drogie.

Znalazłem też coś takiego, co wygląda trochę ubogo ale jest tanie:

http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=11564&name=SHS_-_Dystanser_gumki_HopUp_-_T-T0088

 

Warto wymienić jeszcze coś, tylko żeby było niezbyt wielkim .

Link to post
Share on other sites

Z tych dwóch ,to lepiej będzie banglał typ 2. Głowicy cylindra nie musisz wymieniać, jednak zalecałbym wymianę dla uzyskania większej szczelności (u mnie w stocku było kiepsko).

Gumka może być, dystanser zostaw:).

Ja bym wymienił jeszcze dyszę na uszczelnioną SHS.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czy montował ktoś do jakiegokolwiek g36 aresa (wersja C,K) Boreup? Jak tak to jakiej firmy i jak się sprawuję. Planowałbym wmontować boreup firmy guarder do mojej g36c ew. jakiejś innej firmy. Zastanawiam się jakie da to efekty i czy np. dysza i będzie współpracować jak należy.

Link to post
Share on other sites

A szlifowałes może czoło popychacza ? Może to by załatwiło sprawę bo nie chce mi się bawić w dorabianie dodatkowej dyszy. O ile była za krótka ta dysza? Nie wchodziła w gumkę HU odpowiednio i traciłeś dużo fpsów? Ew. kupie bore up innej firmy może to załatwi sprawę lecz najbardziej chwalą guardera. CA też robi i jest jeszcze deepfire ale z płaskimi głowicami.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem ile była z krótka. Zamówiłem troszeczkę dłuższą i przeszlifowałem ;) Znaczy się mój człowiek przeszlifował :D. na starej dyszy liczba FPS'ów spadła nieciemniejącej o 240. Po zanotowaniu nowej dyszy było 415-420.

Link to post
Share on other sites

Tak tylko aresowa komora to koszt dwóch komór SHSa która wygląda dokładnie tak samo. Dlatego też pytam czy ktoś już to montował bo jak pasuje to biorę od razu. Do tego też pytanie jak przerobić taką kostkę stykową http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_222_478&products_id=10128&name=Kostka_stykowa_-_M249 żeby pasowała do aresa ? Robił już ktoś coś z tym ? Co do Bore Up to może ktoś jeszcze się wypowie ? Czy na pewno z dyszą będą problemy i czy np szliwofanie czoła popychacza by nie załatwiło sprawy ? Wolałbym to wszystko wiedzieć i być pewnym bo jak mam wydać kasę i zaraz ma coś nie pasować bezsensu trochę :/.

Link to post
Share on other sites

Mam ciągły problem z ta gietą :/. Na m140 ostatnio na chrono wyszło mi jakieś 380 fpsów (m140 JBU) lecz miałem zamontowaną gumkę HU ARESA i komorę SHS. jakiś żart normalnie ... :/ objawy te prawdopodobnie było spowodowane podwijaniem się kołnierza gdyż ta komora SHS wydaje mi się źle wykonana i do tego nie mogłem uzyskać szczelności na łączeniu dysza komora gumka..

Postanowiłem posklejać starą komorę ARESA i zamontować gumę zieloną g&g i zrobiłem teflon fixa.

Problem tkwi w tym że nie mogę uzyskać szczelności na łączeniu gumka -dysza. Zespół cylinder głowica cylindra głowica tłoka dysza - strzykawka lecz na łączeniu guma dysza ucieka powietrze stąd też pewnie fpsy znowu będą mierne. Wymieniłem do tego dyszę na SHS (ma lepszy frez niż deepfire) i do tego zeszlifowałem czoło popychacza i nadal ucieka trochę powietrza. Co zrobić bo nie mam totalnie już pomysłów jak to zrobić. Z tego co słyszałem to gdy replika posiada 100% szczelności wszędzie to po zacięciu kulki w lufie lub zapchaniu lufy zjadło by prawdopodobnie tłok a u mnie można zatkać lufę i powietrze sobie ucieknie komorą i pomiędzy dyszą a gumką :/ :/. Proszę o porady jeśli można......

Link to post
Share on other sites

SHS niebieską do tego głowica cylindra żółta SHS głowica tłoka ARES uszczelka na głowicy DEEPFIRE. Mam jeszcze w zapasie dysze deepfire żółtą która jest nędzna bo ma nieciekawy frez z przodu.

 

 

Podaj długość dyszy a nie kolor .

S1

 

Niebieska SHS - długość 24,4 mm dokładnie ta: http://azteko.pl/shs-aluminiowa-doszczelniona-dysza-do-g36-p-1811.html. Do tego szlifowałem czoło popychacza jeszcze.

Kombinowałem jeszcze i zauważyłem jedną rzecz. Po zdemontowaniu gniazda magazynka widać jak dysza pracuje i wchodzi w komorę HU przy strzelaniu. Przy strzale gdy dysza jest już w komorze i pada strzał komora drga i przesuwa się minimalnie do przodu od drgań. Może dam mocniejszą spreżynę dociskową przy komorze żeby nie drgała? Kończą mi się już pomysły.

Link to post
Share on other sites

Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to tylko to że gumka g&g się nie chce doszczelniać w 100% ani z dyszą SHS ani z Deepfire ze względu na zbyt wąski kołnierz. Byłem przestrzelić dzisiaj replikę i strzelało dużo lepiej i na pewno nie ma już 380fps na 0.2g kulkach ale mierzenie na oko fpsów jest bezsensowne (brak chrono). Zamontowałem mocniejszą sprężynę dociskową do komory HU lecz nadal się nie doszczelnia w 100% a zależy mi żeby wycisnąć z tego co wmontowałem 100% szczelności.

 

Może wymienić gumkę HU... ale na jaką? Jest potrzebna taka z większym kołnierzem, testowałem gumę aresa i się nie sprawdziła, g&g także się nie sprawdza. Może guarder czarny albo systema?

Edited by NooBSaiboT
Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Zrobiłem pełen upgrade mojej G36c od Aresa. Na sprężynie SP 120 i kulkach 0,2 uzyskałem stabilne 440 FPS. Na sprężynie SP130 Guardera uzyskałem 480 fps. Do tego znakomity zasięg i brak problemów z podawaniem kulek oraz 100% szczelność. Limit w moim szczecińskim środowisku na auto wynosi 450 fps, dlatego używam pierwszej sprężyny. Na sp120 szybkostrzelność wynosi 14 rps. Używam baterii LiPo 7,4 1800 mAh i kulek 0,25 G&G. Lista modyfikacji jest następująca.

 

Gearbox:

* Silnik krótki, High Torque, neodymowy, P&J

* Zębatki High Speed 16:1 SHS SharpShooter

* Głowica cylindra v3 Long, mosiądz, podwójnie uszczelniona ProTech

* Dysza (G36), podwójnie doszczelniona, mosiądz ProTech

* Tłok aluminiowy (odchudzony) z pełną stalową bieżnią ACM

* Głowica tłoka, wyciszona, łożyskowana P&J

* MOSFET z AB, by Kicpa z komisu WMASG + kable silikonowe i wtyczki t-deans

* sprężyna SP 120 Guardera

Lufa precyzyjna KM-Head 40 cm, którą przykryłem tłumikiem

Gumka Madbull Shark czerwona z dystanserem typu H

Komora aluminiowa SHS http://azteko.pl/shs...082-p-6940.html

Rączka taktyczna

Kolimator Eotech krótki

 

Popychacz wymagał przeszlifowania, by dopasować się do nowej dyszy. Komora pasowała idealnie. Gumka Madbull Shark czerwona pasowała idealnie. Przy zakładaniu gumki teflon fix okazał się zupełnie niepotrzebny. Wprost przeciwnie teflon fix powodował, że kulki nie chciały przechodzić przez komorę/kołnierz gumki. Wcześniej też pękła mi blaszka blow backa. Na razie zostanę bez blow backa.

 

Jak tylko będzie dostępna to kupię wzmocnioną łożyskowaną prowadnicę sprężyny Aresa. W przyszłości (powiedzmy na wiosnę przy okazji przeglądu) planuję wymianę cylindra (bo stary jest poobijany od środka) i zmianę łożysk na ślizgowe. Może też pokuszę się o gniazdo magazynków M4 od Aresa...

 

CAM00071.jpg

Edited by kilmister
Link to post
Share on other sites

Dodam tylko,że u kolegi @kilmister'a zostało doszlifowane czoło popychacza a nie żeby pasował do dyszy...bo protech pasuje jak ulał :-D. I doradzam lekkie sfazowanie brzegu prowadnicy dyszy głowicy cylindra (tej rurki), bo dysza nie chce wchodzić tak łatwo ( nowe, nie rozciągnięte oringi w dyszy mocno zmniejszają jej "światło"). No i mój błąd w nazewnictwie zębatek, powinno być SuperShooter-jak nie widać na zdjęciach sklepowych to w zębatce tłokowej i pośredniej trzpienie są łożyskowane a nie łączone na stałe... Kręcą się jak wariaty. A "zabierak" popychacza dyszy na tłokowej ma małe łożysko kulkowe - cool stuff... ;-) Gumka zielona g&g zupełnie nie zdała egzaminu z ori komorą, zresztą żadna gumka z.tą komorą nie zdawala już egzaminu. No a przy SHS'ie wzorowe doszczelnionko,szyk i szpan :-P

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...