Czajson(wiking126p) Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 2. Tak, JG. Quote Link to post Share on other sites
deLucas Posted September 21, 2013 Report Share Posted September 21, 2013 Witam, czytałem, że w tych gietach zawsze jest wkładany ten sam typ cylindra 0. Napisał ktoś, że do wersji K powinno zamontować się cylinder typu 1. Tylko po przeczytaniu tego tekstu... popadłem trochę w zakłopotanie: Wykonany ze stali nierdzewnej cylinder typu 1 o standardowej średnicy. Przeznaczony jest do luf o długościach od 401 mm do 451 mm. http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_144&products_id=10983&name=SHS_-_Cylinder_-_Typ_1_-_401-451mm_-_QG0010 Natomiast doczytałem się tego: Wykonany ze stali nierdzewnej cylinder typu 2 o standardowej średnicy. Przeznaczony jest do luf o długościach od 200 mm do 401 mm. [url="http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=10984&name=SHS_-_Cylinder_-_Typ_2_-_200-401mm_-_QG0011"]http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=10984&name=SHS_-_Cylinder_-_Typ_2_-_200-401mm_-_QG0011[/url] Oczywiście najważniejsze jest to, iż G36K posiada lufe wewnętrzną 350mm... Tak więc pasuje cylinder typu 2. Chciałbym też wiedzieć czy zmieniając cylinder, muszę też zmienić np. głowicę cylindra? Nie znam się na tym za bardzo i według mojego rozumowania po zmienieniu jednej części trzeba zmienić drugą by pasowała jedna do drugiej. Następną czynnością będzie wymiana gumki HU na Guarder'a: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_134&products_id=3386&name=Guarder_-_Gumka_Silikonowa_-_Przezroczysta Chciałbym wiedzieć jak wygląda sprawa z dystanserem. Podobno wpływa na tor kulki. Stockowy jest dobrej jakości czy warto wymienić? Znalazłem coś takiego: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=11681&name=LayLax_-_Prometheus_-_Dystansery_Gumki_HopUp_-_Bridge_Hop_Tensioner ale to jest bardzo drogie. Znalazłem też coś takiego, co wygląda trochę ubogo ale jest tanie: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=11564&name=SHS_-_Dystanser_gumki_HopUp_-_T-T0088 Warto wymienić jeszcze coś, tylko żeby było niezbyt wielkim . Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 Z tych dwóch ,to lepiej będzie banglał typ 2. Głowicy cylindra nie musisz wymieniać, jednak zalecałbym wymianę dla uzyskania większej szczelności (u mnie w stocku było kiepsko). Gumka może być, dystanser zostaw:). Ja bym wymienił jeszcze dyszę na uszczelnioną SHS. Quote Link to post Share on other sites
deLucas Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 (edited) Dzięki za pomoc. Co do dyszy, to z SHS'u widzę tylko do replik gazowych ;/. http://www.specshop...._-_G36_-_TZ0015 Ale są jeszcze od ARES'a i Guarder'a: http://www.specshop....ter_-_Dysza_G36 http://www.specshop....zelniona_do_G36 Która jest polecana? Edited September 22, 2013 by deLucas Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Czy montował ktoś do jakiegokolwiek g36 aresa (wersja C,K) Boreup? Jak tak to jakiej firmy i jak się sprawuję. Planowałbym wmontować boreup firmy guarder do mojej g36c ew. jakiejś innej firmy. Zastanawiam się jakie da to efekty i czy np. dysza i będzie współpracować jak należy. Quote Link to post Share on other sites
Jade Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Bore Up'y guardera powinny pasować. Sam mam taki w swojej. Tylko z dyszą mogą być problemy. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Problemy ? Tzn. jakie? Ja chcę kupić właśnie taki bore up z którym problemów żadnych nie będzie. Quote Link to post Share on other sites
Jade Posted October 8, 2013 Report Share Posted October 8, 2013 Dysza była troszkę za krótka i całe powietrze się ewakuowało ale nie przez lufę :P Może to było tak w moim egzemplarzu tylko czy coś... Ale na allegro zmalałem, że jakiś sklep dorabiał dysze na zamówienie z mosiądzu. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted October 8, 2013 Report Share Posted October 8, 2013 A szlifowałes może czoło popychacza ? Może to by załatwiło sprawę bo nie chce mi się bawić w dorabianie dodatkowej dyszy. O ile była za krótka ta dysza? Nie wchodziła w gumkę HU odpowiednio i traciłeś dużo fpsów? Ew. kupie bore up innej firmy może to załatwi sprawę lecz najbardziej chwalą guardera. CA też robi i jest jeszcze deepfire ale z płaskimi głowicami. Quote Link to post Share on other sites
Jade Posted October 8, 2013 Report Share Posted October 8, 2013 Nie wiem ile była z krótka. Zamówiłem troszeczkę dłuższą i przeszlifowałem ;) Znaczy się mój człowiek przeszlifował :D. na starej dyszy liczba FPS'ów spadła nieciemniejącej o 240. Po zanotowaniu nowej dyszy było 415-420. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted October 8, 2013 Report Share Posted October 8, 2013 Czyli beznadziejnie bo trzeba się babrać znowu ;/ czego nie lubię. Kupię i przeszlifuje czoło popychacza i chyba da radę zależy o ile jest za krótka ta dysza. Wezmę dla porównania do sklepu moją dyszę deepfire która pasuje do giety. Quote Link to post Share on other sites
Jade Posted October 8, 2013 Report Share Posted October 8, 2013 Jak już mówiłem to mogło być tylko w moim przypadku. Więc sprawdź wszystko co i jak :) może twoje będzie pasować :) Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted October 8, 2013 Report Share Posted October 8, 2013 Spoko. Dzięki za pomoc ogółem jakbym coś potrzebował to dam znać. I jak kupie to napiszę jakie są efekty. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 (edited) Mam jeszcze pytanie do posiadaczy giet aresa. Czy ta komora firmy SHS pasuje bez problemów ? http://www.specshop....-_G36_-_T-T0009 Na pierwszy rzut oka wygląda identycznie. Jestem zmuszony wymienić komorę gdyż stockowa mi się połamała :/. Edited October 9, 2013 by NooBSaiboT Quote Link to post Share on other sites
Mani1976 Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 Gdybyś chciał Aresowy oryginał to jest dostępna tutaj http://www.asg.warszawa.pl/p,ares-komora-hop-up-g36-ump,5240.html Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Tak tylko aresowa komora to koszt dwóch komór SHSa która wygląda dokładnie tak samo. Dlatego też pytam czy ktoś już to montował bo jak pasuje to biorę od razu. Do tego też pytanie jak przerobić taką kostkę stykową http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_222_478&products_id=10128&name=Kostka_stykowa_-_M249 żeby pasowała do aresa ? Robił już ktoś coś z tym ? Co do Bore Up to może ktoś jeszcze się wypowie ? Czy na pewno z dyszą będą problemy i czy np szliwofanie czoła popychacza by nie załatwiło sprawy ? Wolałbym to wszystko wiedzieć i być pewnym bo jak mam wydać kasę i zaraz ma coś nie pasować bezsensu trochę :/. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Użyj szukajki, to znajdziesz co nieco informacji o komorze SHS. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Mam ciągły problem z ta gietą :/. Na m140 ostatnio na chrono wyszło mi jakieś 380 fpsów (m140 JBU) lecz miałem zamontowaną gumkę HU ARESA i komorę SHS. jakiś żart normalnie ... :/ objawy te prawdopodobnie było spowodowane podwijaniem się kołnierza gdyż ta komora SHS wydaje mi się źle wykonana i do tego nie mogłem uzyskać szczelności na łączeniu dysza komora gumka.. Postanowiłem posklejać starą komorę ARESA i zamontować gumę zieloną g&g i zrobiłem teflon fixa. Problem tkwi w tym że nie mogę uzyskać szczelności na łączeniu gumka -dysza. Zespół cylinder głowica cylindra głowica tłoka dysza - strzykawka lecz na łączeniu guma dysza ucieka powietrze stąd też pewnie fpsy znowu będą mierne. Wymieniłem do tego dyszę na SHS (ma lepszy frez niż deepfire) i do tego zeszlifowałem czoło popychacza i nadal ucieka trochę powietrza. Co zrobić bo nie mam totalnie już pomysłów jak to zrobić. Z tego co słyszałem to gdy replika posiada 100% szczelności wszędzie to po zacięciu kulki w lufie lub zapchaniu lufy zjadło by prawdopodobnie tłok a u mnie można zatkać lufę i powietrze sobie ucieknie komorą i pomiędzy dyszą a gumką :/ :/. Proszę o porady jeśli można...... Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Jaką masz dysze? Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 SHS niebieską do tego głowica cylindra żółta SHS głowica tłoka ARES uszczelka na głowicy DEEPFIRE. Mam jeszcze w zapasie dysze deepfire żółtą która jest nędzna bo ma nieciekawy frez z przodu. Podaj długość dyszy a nie kolor . S1 Niebieska SHS - długość 24,4 mm dokładnie ta: http://azteko.pl/shs-aluminiowa-doszczelniona-dysza-do-g36-p-1811.html. Do tego szlifowałem czoło popychacza jeszcze. Kombinowałem jeszcze i zauważyłem jedną rzecz. Po zdemontowaniu gniazda magazynka widać jak dysza pracuje i wchodzi w komorę HU przy strzelaniu. Przy strzale gdy dysza jest już w komorze i pada strzał komora drga i przesuwa się minimalnie do przodu od drgań. Może dam mocniejszą spreżynę dociskową przy komorze żeby nie drgała? Kończą mi się już pomysły. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 (edited) Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to tylko to że gumka g&g się nie chce doszczelniać w 100% ani z dyszą SHS ani z Deepfire ze względu na zbyt wąski kołnierz. Byłem przestrzelić dzisiaj replikę i strzelało dużo lepiej i na pewno nie ma już 380fps na 0.2g kulkach ale mierzenie na oko fpsów jest bezsensowne (brak chrono). Zamontowałem mocniejszą sprężynę dociskową do komory HU lecz nadal się nie doszczelnia w 100% a zależy mi żeby wycisnąć z tego co wmontowałem 100% szczelności. Może wymienić gumkę HU... ale na jaką? Jest potrzebna taka z większym kołnierzem, testowałem gumę aresa i się nie sprawdziła, g&g także się nie sprawdza. Może guarder czarny albo systema? Edited October 16, 2013 by NooBSaiboT Quote Link to post Share on other sites
-VIKING- Posted June 11, 2014 Report Share Posted June 11, 2014 (edited) Zrobiłem pełen upgrade mojej G36c od Aresa. Na sprężynie SP 120 i kulkach 0,2 uzyskałem stabilne 440 FPS. Na sprężynie SP130 Guardera uzyskałem 480 fps. Do tego znakomity zasięg i brak problemów z podawaniem kulek oraz 100% szczelność. Limit w moim szczecińskim środowisku na auto wynosi 450 fps, dlatego używam pierwszej sprężyny. Na sp120 szybkostrzelność wynosi 14 rps. Używam baterii LiPo 7,4 1800 mAh i kulek 0,25 G&G. Lista modyfikacji jest następująca. Gearbox: * Silnik krótki, High Torque, neodymowy, P&J * Zębatki High Speed 16:1 SHS SharpShooter * Głowica cylindra v3 Long, mosiądz, podwójnie uszczelniona ProTech * Dysza (G36), podwójnie doszczelniona, mosiądz ProTech * Tłok aluminiowy (odchudzony) z pełną stalową bieżnią ACM * Głowica tłoka, wyciszona, łożyskowana P&J * MOSFET z AB, by Kicpa z komisu WMASG + kable silikonowe i wtyczki t-deans * sprężyna SP 120 Guardera Lufa precyzyjna KM-Head 40 cm, którą przykryłem tłumikiem Gumka Madbull Shark czerwona z dystanserem typu H Komora aluminiowa SHS http://azteko.pl/shs...082-p-6940.html Rączka taktyczna Kolimator Eotech krótki Popychacz wymagał przeszlifowania, by dopasować się do nowej dyszy. Komora pasowała idealnie. Gumka Madbull Shark czerwona pasowała idealnie. Przy zakładaniu gumki teflon fix okazał się zupełnie niepotrzebny. Wprost przeciwnie teflon fix powodował, że kulki nie chciały przechodzić przez komorę/kołnierz gumki. Wcześniej też pękła mi blaszka blow backa. Na razie zostanę bez blow backa. Jak tylko będzie dostępna to kupię wzmocnioną łożyskowaną prowadnicę sprężyny Aresa. W przyszłości (powiedzmy na wiosnę przy okazji przeglądu) planuję wymianę cylindra (bo stary jest poobijany od środka) i zmianę łożysk na ślizgowe. Może też pokuszę się o gniazdo magazynków M4 od Aresa... Edited June 11, 2014 by kilmister Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted June 13, 2014 Report Share Posted June 13, 2014 (edited) Dodam tylko,że u kolegi @kilmister'a zostało doszlifowane czoło popychacza a nie żeby pasował do dyszy...bo protech pasuje jak ulał :-D. I doradzam lekkie sfazowanie brzegu prowadnicy dyszy głowicy cylindra (tej rurki), bo dysza nie chce wchodzić tak łatwo ( nowe, nie rozciągnięte oringi w dyszy mocno zmniejszają jej "światło"). No i mój błąd w nazewnictwie zębatek, powinno być SuperShooter-jak nie widać na zdjęciach sklepowych to w zębatce tłokowej i pośredniej trzpienie są łożyskowane a nie łączone na stałe... Kręcą się jak wariaty. A "zabierak" popychacza dyszy na tłokowej ma małe łożysko kulkowe - cool stuff... ;-) Gumka zielona g&g zupełnie nie zdała egzaminu z ori komorą, zresztą żadna gumka z.tą komorą nie zdawala już egzaminu. No a przy SHS'ie wzorowe doszczelnionko,szyk i szpan :-P Edited June 13, 2014 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
Scharf Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Jaką średnicę ma stokowa lufa G36K od Aresa i czy jest to lufa precyzyjna ? Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć dokładnie , ale jest to coś a'la precka.Po włożeniu lufy systemy nie zauważyłem żadnej różnicy... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.