Marins Posted December 27, 2014 Report Share Posted December 27, 2014 W tym tyg dopiero przyjdzie paczka;)ale sporo czytalem przed zakupem i ludki pisali ze nowe wersje juz tego nie maja. Czytalem tez ze samo strzelenie na semi tak do konca nie zwalnia sprezyny. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 29, 2014 Report Share Posted December 29, 2014 Moja Gieta kupiona ponad rok temu już nie miała tego mechanizmu. Początkowo chciałem dokupić tą część, jest dostępna na przykład tu: http://begadishop.eu/catalog/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=7608 Ale stwierdziłem że to zbędny bajer i kolejna część która może się zepsuć, a nie jest potrzebna. Strzał na semi powinien pozostawić sprężynę zwolnioną. Po strzale na semi jedyne co zwolni ten mechanizm to sprężynkę popychacza. Jak tak bardzo boisz się o ubicie sprężyny to po prostu ją wyjmuj po strzelance, zajmie to ok 30 sec ;) Co do szyny RIS na wersji K, to niestety Ci nie powiem, ale na pewno się jakoś da. Front od JG miał na przykład gwinty na szynę, ale Ares chyba tego nie ma. Quote Link to post Share on other sites
Marins Posted December 29, 2014 Report Share Posted December 29, 2014 No właśnie ares tego nie ma. A chcę zamocować chwyt przedni i nie wiem czy kupować specjalnie do tego konwersje ris za dwieście parę zł czy same szyny i spróbować samemu coś wywiercić , ale wtedy jest szansa że nic z tego nie wyjdzie i pozostawienie 2 dziur lub pękniętego plasticzku:D A jednak dobrze wyczytałem że nowe wersje są pozbawione :) To ubijanie aż tak mnie nie męczy, żeby wyciągać po każdym strzelaniu, zresztą sprężyna aż taka droga nie jest można ją np co jakiś czas wymieniać :) Jutro paczka przyjdzie , wsadzam odrazu spręzynke 130 , zmieniam końcóweczke na T-deans + lipo 3s i będzie ogień :D Quote Link to post Share on other sites
Jade Posted December 29, 2014 Report Share Posted December 29, 2014 Można spokojnie normalną szynę dokręcić do otworów w chwycie przednim (te prostokątne na dole). Bez wiercenia, jedyne co zrobiłem to drobnym pilniczkiem do łańcucha od piły machnąłem dwa razy żeby śrubka lewo, prawo nie jeździła. Trzeba tylko użyć odpowiednich śrubek żeby za bardzo z drugiej strony nie wystawały :). Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 29, 2014 Report Share Posted December 29, 2014 Wersja k ma zintegrowaną szynę na chwycie przednim. Na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale miałem tą replikę i idzie tam zamontować akcesoria. Quote Link to post Share on other sites
Jade Posted December 30, 2014 Report Share Posted December 30, 2014 Ale AFG na tą szynę nie wejdzie ;) Dlatego dokręciłem normalną :D Quote Link to post Share on other sites
Marins Posted December 30, 2014 Report Share Posted December 30, 2014 A co to afg? :) Replika doszła. Wtyczke zmieniłem na T-deans. Wsadzam baterie 11.1 której wymiary dobierałem do giety i co? I nie ma opcji zeby weszła. Sama bateria jeszcze wejdzie ale razem z kablami juz nie. Próbowałem upychac ale nic z tego , tylko wtyk urwałem i musiałem na nowo lutowac. Ledwo zmiesciłem 2s która jest o połowe cieńsza. Nie sadziłem ze taka prosta czynnosc moze tyle problemu robic. 2 sprawa to cieżko jest się złożyć do tej lunety. Czy kolba snajperska taka skladana jest na tyle krótka zeby było łatwiej dojść głową do celownika?:) Ogólnie wrażenia całkiem pozytywne. Nawet na s2 szybko strzela. Wykonanie całkiem niezłe. Przyszedł schromowany na 374fps wiec nie za wiele. Jutro jade do azteko , zaloze s130 i zobaczymy co wyjdzie. Quote Link to post Share on other sites
Jade Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 Po pierwsze zmień silnik..... Ten w Aresach jest beznadziejnie powolny..... na normalnym silniku np. Tornado F2 od GFC rof na 7,4 jest bardzo dobry :) Po drugie ta http://deltashop.pl/pl/li-pol-2s-74v-/1295-turnigy-nano-tech-1800mah-2s-2040c.html bateryjka bardzo bobrz pasuję do giety jak ułoży się ją po bokach lufy. AFG To Angle For Grip wymyślony prz Magpul'a (http://media.midwayusa.com/productimages/880x660/Primary/380/380749.jpg) Quote Link to post Share on other sites
Marins Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 Ok dzieki, chyba kupie ta batke. Wsadziłem s130 guardera. 3 strzały i przestał strzelac... spust chodzi, ale batka i silnik jakby sie grzały , w dodatku jak biore giete do gory i do dołu to coś slychać że coś lata, taki dzwiek metalowy jakby coś sie przesuwało bez oporu... Jeszcze nie zaczałem strzelac a juz sie zepsuło, masakra. Quote Link to post Share on other sites
ANTEK21 Posted January 1, 2015 Report Share Posted January 1, 2015 (edited) Przy oryginalnym silniku i s130 musisz mieć baterię o wyższym napięciu żeby to jakoś strzelało np. 9,6 lub 11V. 7,4V ledwo ciągnie i musi być świerzo naładowana. Co do latającego elementu to jest to blaszka na górze gearboxa przesuwająca imitację zamka podczas strzału i tym się nieprzejmuj. Edited January 1, 2015 by ANTEK21 Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 1, 2015 Report Share Posted January 1, 2015 na normalnym silniku np. Tornado F2 od GFC rof na 7,4 jest bardzo dobry :icon_smile: Bo to nie jest normalny silnik, tylko high speed. Co w oczywisty sposób wyklucza go z montażu do sprężyny 130. Quote Link to post Share on other sites
Piotrek99 Posted January 3, 2015 Report Share Posted January 3, 2015 Replika - http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=5352&name=ARES_-_G36C_-_AR-006. Części, które zamierzam wymienić/kupić : -http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_132_405&products_id=3374&name=Guarder_-_Sprezyna_SP120 -http://azteko.pl/aluminiowy-tlok-z-14-stalowymi-zebami-p-5748.html -http://www.specshop.pl/product_info.php?manufacturers_id=275&products_id=10946&name=SHS_-_Dysza_Uszczelniona_-_G36_-_TZ0015 -http://airsoftpro.cz/eshop/product_info.php?manufacturers_id=92&products_id=2457&osCsid=6a0f042b95ed7f1de4c65bb7af095295 -http://allegro.pl/chwyt-przedni-do-g36-i4906128972.html#galeriaHover -http://allegro.pl/lipo-li-po-7-4v-2200mah-40-80c-turnigy-e-revo-1-16-i4884531178.html (bez powiększonego chwytu przedniego się nie zmieści, nie?) -http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_371&products_id=2447&name=LayLax_-_Prometheus_-_Lufa_Precyzyjna_6.03_-_247mm_-_G36C,_P90 -http://allegro.pl/silikonowa-gumka-hopup-gg-zielona-i4937998744.html (+R-Hop) -http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=41_55&products_id=1247 -http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?products_id=1166 -http://www.specshop.pl/product_info.php?manufacturers_id=155&products_id=7302&name=ARES_-_Magazynek_Mid-Cap_-_G36_-_140 -http://allegro.pl/precyzyjne-kulki-0-25g-gg-4000-szt-i4922468158.html -http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_130_758&products_id=4045&name=BFT_-_Zawieszenie_3-Punktowe_-_Zielony Warto coś zmienić/dodać/wyrzucić? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted January 3, 2015 Report Share Posted January 3, 2015 Nie ma potrzeby zmieniać tłoka dla SP120. Było już dużo razy jaka bateria wchodzi, możesz sprawdzić to też w tematach o G36 od Boyi. Co do gumki zielonej G&G, ludzie się ostatnio skarżą na jakieś nadlewki, niedoróbki. Można standardowo polecić czarną systeme lub przezroczystego guardera. Kolimator, chwyt, zawieszenie - to kwestia gustu. Ale w skrócie: Jak chesz robić R-Hop to znaczy że bardzo dobrze się znasz na tuningu i wtedy ten post nie miał by sesnu. Albo będziesz oddawał do serwisu, wtedy o to wszystko lepiej spytać owego serwisanta. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 3, 2015 Report Share Posted January 3, 2015 http://www.aresairsoft.com/for%20web%20only/tech_pdf/exposeplan/ar-006_expose_plan.jpg Wyżej jest expose plan. Widać, że tłok ma 7 stalowych zębów, co znaczy, że jest dobry. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted January 3, 2015 Report Share Posted January 3, 2015 To jest nieaktualny plan, znaczy w 90% się zgadza, ale obecnie w sprzedaży tłok ma pełną stalową szczękę, a na przykład nie ma zwalniacza antyrewersala i coś tam jeszcze było inaczej. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted January 3, 2015 Report Share Posted January 3, 2015 Przy oryginalnym silniku i s130 musisz mieć baterię o wyższym napięciu żeby to jakoś strzelało np. 9,6 lub 11V. 7,4V ledwo ciągnie i musi być świerzo naładowana. Co do latającego elementu to jest to blaszka na górze gearboxa przesuwająca imitację zamka podczas strzału i tym się nieprzejmuj. Z ciekawości zrobiłem szybkie porównanie sprężyny stockowej i SP130 Guardera. Niestety warunki mieszkaniowe więc tylko porównanie na słuch. Z dwa miesiące temu replika miała 400 fps i 12 k/s na stockowej sprężynie. Bateria to Redox 7,4V, 1750 mAh, 20C. W replice zostało wymienione tylko okablowanie na niskooporowe, mosfet Gate NanoSSR i dysza SHS'a, reszta to stock. Filmik #1 Sprężyna Stock https://plus.google.com/photos/103774250491954067317/albums/5944208056660737921/6100213724992638338?banner=pwa&pid=6100213724992638338&oid=103774250491954067317 Filmik #2 Sprężyna SP130 Guardera https://plus.google.com/photos/103774250491954067317/albums/5944208056660737921/6100214876269584434?banner=pwa&pid=6100214876269584434&oid=103774250491954067317 Quote Link to post Share on other sites
Marins Posted January 4, 2015 Report Share Posted January 4, 2015 (edited) O widzisz , u Ciebie chodzi (na 130 jakby głośniej ale 7.4 daje rade)a u mnie przestało po 2/3 strzałach :( zaczął się grzac silnik i bateria , spust chodzi ale nie strzela... chyba nie pisałem wcześniej ale na 11.1 strzelałem. Narazie leży w serwisie , za jakiś tydzień go odbiore , to napisze co to było. Edited January 4, 2015 by Marins Quote Link to post Share on other sites
Piotrek99 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_145&products_id=5534&name=ARES_-_Shooter_-_Dysza_G36,_SL8,_SL9,_UMP_-_SN-010 Co sądzicie o tej dyszy? Lepsza od stockowej i od aluminiowej uszczelnionej SHS-a? Będzie dobra do tuningu na SP120 Guardera? Quote Link to post Share on other sites
ANTEK21 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Z ciekawości zrobiłem szybkie porównanie sprężyny stockowej i SP130 Guardera. Niestety warunki mieszkaniowe więc tylko porównanie na słuch. Z dwa miesiące temu replika miała 400 fps i 12 k/s na stockowej sprężynie. Bateria to Redox 7,4V, 1750 mAh, 20C. W replice zostało wymienione tylko okablowanie na niskooporowe, mosfet Gate NanoSSR i dysza SHS'a, reszta to stock. Filmik #1 Sprężyna Stock https://plus.google....250491954067317 Filmik #2 Sprężyna SP130 Guardera https://plus.google....250491954067317 Spróbuj bez mosfetu tak jak ja. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 @Piotrek99 Dysza dedykowana, uszczelniana, na pewno lepsza od stockowej, bo ta nie jest najlepsza. Czy lepsza od innych to trzeba by przetestować. Mogła by być tylko trochę tańsza. @Antek21 Większe znaczenie ma tu raczej nowe okablowanie, stockowe jest takie sobie. Mosfet też trochę pomaga. Quote Link to post Share on other sites
Marins Posted January 10, 2015 Report Share Posted January 10, 2015 (edited) Odebrałem replike, okazało się że tylko moja duma lutownika ucierpiała:) źle zlutowane kable. Na chrono na sp130 guardera(reszta full stock) wyszło 438-442 fps. Mam wersje K i zastanawiam się czy jakbym wymienił cylinder na typ 2 to nie byłoby lepiej? A jeśli chodzi o okablowanie to widziałem pare replik i ARES ma naprawde znośne. Wiadomo wymiana na niskooporowe nigdy nie zaszkodzi ale jeśli ktoś nie będzie żyłował i wyciskał z niej 7potów to taka wymiana nie jest niezbędna. Edited January 10, 2015 by Marins Quote Link to post Share on other sites
Jade Posted January 10, 2015 Report Share Posted January 10, 2015 Problem z kablami Aresa jest taki że są strasznie sztywne. Mi po pewnym czasie użytkowania się złamał jeden.... Co wykorzystałem i zmieniłem od razu całość na nisko oporowe modelarskie :) Quote Link to post Share on other sites
Marins Posted January 10, 2015 Report Share Posted January 10, 2015 Jaką prowadnicę sprężyny polecacie? Bo w mojej właśnie zęby blokujące się wyłamały po wystrzeleniu 2 mid capów... Czy aby napewno sp130 guardera nie jest zamocna do tej repliki? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted January 10, 2015 Report Share Posted January 10, 2015 Zęby blokujące na prowadnicy? Nie wiem jak Ci się to udało. Mógłbyś zważyć sprężynę? Moja na SP130 (ważona na 10,5kg) przerobiła jakieś 6k kulek, a na SP120 (nie wiem ile kg, a już jej nie mam) jakieś 10k. Quote Link to post Share on other sites
Marins Posted January 11, 2015 Report Share Posted January 11, 2015 (edited) Tak te 2 zęby poszły i ukreciła sie ta czesc z zebami od tej tulejki która wczodzi do plastikowego walca. Nie wíem jak się waży sprężynę? Ale czytałem że te guardera 130 maja podobno ok 12kg. Czy taka prowadnica jest wytrzymała czy jest coś lepszego? http://azteko.pl/deep-fire-lozyskowana-prowadnica-sprezyny-v3-p-1583.html Edited January 11, 2015 by Marins Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.