Marny_94 Posted October 8, 2018 Report Share Posted October 8, 2018 Witam! Wątek co prawda wiekowy, ale świeższego nie ma, więc się podepnę :) Po dwóch sezonach mój RK-01 w końcu zastrajkował. Wstępna diagnoza - zacinający się tłok, może uszkodzenie prowadnicy. Awaria baterii wykluczona (Li-Po Redox 1400 mAh 7,4V 20C) Replikę zamierzam odesłać na serwis do Krakmanów, mimo że gwarancja się już skończyła, bo sam jestem zielony w tym temacie. Przy okazji pomyślałem, że może warto by było nieco podrasować możliwości Boyca. Przede wszystkim zależy mi na skupieniu i zasięg. Na krótkiej lufie niewiele zdziałam - DMR przecież z tego nie zrobię ;) ) i nie chcę montować tłumika. Wymyśliłem sobie taki zestaw: Lufa: Air Cushion od Poseidona [link] - czytałem opinie na form i testy i dalej mam pewne wątpliwości, ale na pewno lepsze to, niż stock, a promyk poza zasięgiem cenowym :( Długość akurat taka, żeby się zmieściła w urządzeniu wylotowym. Dużo tańsza jest lufa Guardra o tej długości [[link] ale spotkałem się z rożnymi opiniami na temat luf od nich. Ma co prawda mniejszą średnicę, ale to będzie się wiązać z przesiadką na lepsze kulki, a to kolejne koszta. I tak się błąkam po lufach... Sprężyna Guarder M120 Zastanawiam się czy ROF nie spadnie za mocno przy tym springu (i tak już nie jest powalający). Jeśli tak, to zmienię baterię na mocniejszą i wyprowadzę ją na kolbę. Chciałbym też poprawić reakcję na spust (która tez się chyba pogorszy przy mocniejszej sprężynie) i tu pytanie, czy jeszcze kombinować mosfet? Podpowiecie, czy w ogóle idę w dobrym kierunku? Dzięki i pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
PelsonBMW Posted May 3, 2021 Report Share Posted May 3, 2021 Siema! Kojarzy ktoś jaka sprężyna w stocku tu siedzi? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.