Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zielony meta


Recommended Posts

Witajcie

Jestem zielony, szukam porady co do wyboru repliki lub ewentualnej pomocy. Przechodzę odrazu do rzeczy żeby miło się czytało.

Mam po ojcu mundury wp więc na początek gites

Oksy i Gogle mam o takie:

- http://www.taiwangun.com/wyposazenie-taktyczne/gogle-okulary/gogle-taktyczne-typ-desert-locust-black-acm.html

- http://gunfire.pl/product-pol-1152195751-Okulary-ochronne-biale.html

Proszę o sprostowanie czy takowe się nadają, czy szukać czegoś innego, bezpieczeństwa nigdy nie zawiele :).

Dobra, teraz to co mnie interesuje, mianowicie poszukuje repliki elektryka(cóż by innego), szturmówki. Ma być celna i mieć duży zasięg( jak na szturmówke) oczywiście wliczając "modyfikacje" w stocku ma być w miarę.

Narazie mi się nie spieszy z zakupem ale poprostu gdy nadejdzie pora bez wahania chce być pewien.

Mam na myśli:

M4 ras g&p http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4882

M4 p&j http://www.taiwangun.com/karabiny_szturmowe_aeg/pj4a1_p_j_7_black_hand_guard.html

M4 lone star http://blacksword.pl/product-pol-681-Evolution-Airsoft-Lone-Star-Rancher.html lub coś z w tym guście.

Z ak to wolałbym coś full steel jakieś rk z drewienkami od boya

Myślałem o g36 od jg albo drożej tylko nie wiem co lepsze od aresa czy umerexa

A co powiecie o

http://gunfire.pl/product-pol-1152190024-JGF6621.html Lub http://gunfire.pl/product-pol-1152191082-JGF6615.html

Z tąd taka rozbieżność cenowa bo nie wiem czy jest na początku taką drogą replike sens kupować. Może faktycznie kupić coś do 700 w porywach. Chciałbym żeby wypowiedziały się osoby które namacalnie widziały replike, gdyż od strony "forumowej" wszystkie znam.

Przepraszam za tak długi tekst- nie miało to tak wyglądać ale nie mogłem zebrać myśli pisząc to w tym momencie.

Z góry dziękuje ze odpowiedzi i pozdrawiam :).

Link to post
Share on other sites