thewojtz Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Fajny GB: http://rsov.com/product.php?langId=1¤cyId=1&manufacturerId=10&prodId=17597&cateId=142 Ma fajne patenty, ale najfajniejszym, tj. takim którego jeszcze nie widziałem jest zastosowanie kostki stykowej zamiast standardowego badziewia, miałby ktoś namiary na taką kostkę? Jest potrzebny specjalny przerywacz a poza tym wszystko inne pasuje raczej, fajna sprawa, można kupić też sam szkielet z okablowaniem, ale bardziej opłaca się z flakami. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 (edited) Kostka wygląda na przerobioną (w końcu trzeba mieć semi) kostkę ze świnimi CA/ A&K, czyli nic specjalnego. Edited January 2, 2013 by szymucha2353 Quote Link to post Share on other sites
vanar Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Fachowo to się nazywa przełącznik krańcowy i kupisz to za max 4 zł. Tylko wymiar trzeba dobrać. Akurat w tym gb kostka to najmniejszy problem, bo zauważ, że masz blokadę spustu za pomocą płytki selektora. Spust też jest specjalny http://www.evike.com/product_info.php?products_id=34476 . Ja bym się w to nie bawił bez mosfeta. Bo to chyba standard w tych kostkach, że lubią się skleić. Ogólnie to ten gearbox interesujący jest tylko ze względu na ten system QD sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted January 3, 2013 Author Report Share Posted January 3, 2013 No niestety nie do końca, z tym QD sprężyny ;) Niestety w 90% aegów i tak będzie trzeba wyciągnąć cały GB z body, bo tyłem nie pójdzie, chyba aresy mają rurę wkręcaną jak w GBB, i wtedy to ma sens, niby udogodnienie ale nie aż takie jakby się wydawało. Fajna kostka czy tam "przełącznik krańcowy" z mosfetem było by lepiej, ale ciekawa musi być praca spustu, inna tak jak w przypadku systemy lub ascu, chciałbym właśnie taki "guzik" zamiast styków, to może nawet by tak gdzieś dało by się mosfet upchać ;) Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Jeśli chcesz coś takiego osiągnąć to możesz popróbować przerobić zwykłą kostkę na mikrostyk. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 Przypomina Umarexa stosowanego w HK416C. Fajna sprawa zwłaszcza, że jest opcja szybkiej wymiany sprężyny głównej. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 Budowa szkieletu, kostka, spust, przerywacz, szybka wymiana sprężyny przypomina mi tu GB z Masady Magpula PTS... Nie potrafie na tej stronie znaleźć takiego v.3 (taki jest w Masadzie), a była by to dobra wiadomość dla mojego kumpla... Ktoś pomoże ? Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted January 10, 2013 Author Report Share Posted January 10, 2013 (edited) Na niektórych chińskich sklepach jest sprzedawany jako acm albo martix. W masadzie jest v.3?? Bo nie wygląda... Edited January 10, 2013 by Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 W masadzie jest przerobiony gearbox, bebechy to standard V.2 chyba, ale ma koszyk silnika bo rączka nie jest demontowalna http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_AEG_Gearbox_Magpul_PTS_Masada_ACR_AKM_Gear_Box.htm Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 Z fusów bym tego nie wziął, miałem w rękach tą replike, robiłem. Wiem jak wygląda v.2, a v. 3 i jakie są różnice ;) Mikunda wielkie dzięki, chociaż wolałbym sam szkielet znaleźć... to i tak dzięki za pomoc ;D Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted January 10, 2013 Author Report Share Posted January 10, 2013 Z fusów bym tego nie wziął, miałem w rękach tą replike, robiłem. Wiem jak wygląda v.2, a v. 3 i jakie są różnice :icon_wink: Mikunda wielkie dzięki, chociaż wolałbym sam szkielet znaleźć... to i tak dzięki za pomoc ;D Pzdr. Co nie zmienia faktu, że nie jest to v.3 tylko bardziej customowy v.2, albo po prostu customowy gb... Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 w Masadzie A&K jest zwykły v.2, a silnik siedzi w chwycie, montaż jest taki jak w Mkach, tylko chwyt jest zintegrowany. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.