Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowy szkielet gearboxa i zacięty tłok


Recommended Posts

posiadam m4 firmy pj. Musiałem wymienić szkielet ponieważ stockowy pękł wybór padł na szkielet firmy Guardera z łożyskami 6mm. Po złożeniu go do kupy i podłączeniu w pełni naładowanej bateri okazało się że słychać tylko cykanie silnika po rozebraniu szkieletu tłok znajdował się w tylniej pozycji i nie moge go zwolnic. Próbowałem wypodkładkować zębatki ale też nic z tego problem się powtarza. Za pomoc z góry dzięki

Link to post
Share on other sites

Ja też taki coś miałem kiedy kumplowi cm 031 tuningowałem. Przyczyna było ze p.sp miała jak by to powiedziec te metalowe blaszki po bokach były za długie i gb nie szło zamknąc do końca była taka małą szpara i powodowało to ze sprężyna miała za dużo ludu i blokowała tłok kiedy był już w tylnej pozycji sprawdz czy nie masz szpary za prowadnica sp jeżeli tak to napisz.

Link to post
Share on other sites

Ludzie złoci !!!

Do wszech specjalistów....

Kolego odpisz na moje pytanie proszę...

 

Jeśli tłok cofa się prawie do końca to jak ma z szyn wyskoczyć ?

 

Kolejne pytanie. Bo piszesz, że GB złożyłeś... słyszysz "cykanie" silnika, a tu nagle sprężyna jest przy końcu ;/ ...

 

Były powolne naciąganie sprężyny ? Silnik się grzał ? Jaką masz baterie ?

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

No, to za pewne za ciasno, podkładki w złych miejscach....

 

Silnik nie daje rady i nie naciąga sprężyny...

 

Spoko za pierwszym razem też zrobiłem to źle... Najpierw za dużo, później za mało... No ale to było z 4-5 lat temu.....

Obejrzyj tutoriale, filmiki, fotki...

 

Co ostatnio zauważyłem, czytając kilka tematów, ludzie pomagają tutaj, bo chcą, punkt dla nich, szkoda tylko że na chybił trafił...

Dlatego warto opisywać problem dokładnie, wyciągać wnioski, czytać kilka razy zanim się coś napisze :icon_biggrin:

 

Życzę powodzenia, bo to dobra zabawa, sporo nerwów, aż dojdziemy do efektu końcowego kiedy w replika zadziała ... Łaaaał!! :icon_biggrin:

 

Pzdr.

Edited by bamper12
Link to post
Share on other sites

Wiciok - nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że przydał by się jeden taki topic "przyklejony", w którym to będą tylko filmiki, fotki, obrazki itp. poświęcone podkładkowaniu, tak aby można kogoś z podobnym problemem odsyłać do takiego tematu.

Temat miałby służyć tylko do w/w czynności, a nie do SPAMU, pytań, pierdół itp.

Wtedy taki temat, po odesłaniu autora, można posłać do piekieł, jest ich mnóstwo i się powtarzają...

Taki tylko pomysł mi przyszedł, co z tym ktoś zrobi, jego sprawa ;)

 

Kilka godzin, to szybko.... ja dochodziłem do ideału( szybkie kręcenie, cicho i brak tarć) kilka dni :P

Miły weekend mu się zapowiada ;)

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Podkładkowanie wyszko dobrze szkielet z same zębatki w środku kręcą się bardzo dobrze i jednym ruchem palca robią 3-2 obroty ale po skręceniu całego gearboxa do kupy tłok dalej się blokuje raz w 3/4 długości a raz przy samej prowadnicy już niemam pomysłów.

Link to post
Share on other sites

Test zębatek jak się kręcą robisz na skręconym szkielecie ??

 

Jak wygląda sprawa elekotniki ?? Jakie masz przewody? Jakiś MOSFET ?

 

Może źle wyregulowany silnik ? Co tam masz za silnik ? Za słaba bateria ?(nie mówie tu o poziomie rozładowania tylko o wydajności) Próbowałeś na innej ?

 

Na prawdę jest sporo przyczyn takiego zachowania :icon_razz:

 

Pzdr.

Edited by bamper12
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...