Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z Bore-Up Guarder z zestawu FTK na M130


Recommended Posts

Witam

Jakiś czas temu zamontowałem w swojej replice (M4) zestaw FTK Guradera (przewidziany do M16),z tym że zamiast sprężyny z zestawu (M150) zamontowałem M130 G&G (dobry wybór?) no i niby wszystko pięknie ładnie ale po oddaniu ok 2 tys strzałów rozpadł się szkielet G&P a sam zasięg w sumie mnie nie zadowalał... Zamontowałem na szybko szkielet A&K który zaczął mi pękać już po ok 1 tys kulek. Wszystko zamontowane jest na pewno dobrze,z czego bierze się tak kiepski zasięg i pękanie szkieletów? Słyszałem że Guarder robi kiepskie o-ringi na głowicy tłoka,gdzie można znaleźć jakiś zamienny? No i jaki szkielet polecacie żeby mi wytrzymał tą M130.No i czy problemem są trafne szkielety czy coś innego?

Wymieniłem tez dysze na metalową (JBU z tego co pamiętam) oczywiście dysza do BU.

Lufa precyzyjna (Guarder 6,02mm) i komora z uszczelkami ( taka czerwona z kompozytu Elementa) guma Systemy więc problemu z zasięgiem i rozrzutem szukał bym raczej w GB...

Kulki zawsze G&G 0,25g

Zapomniał bym,wymieniłem też cylinder na typ 1 z dziurą oczywiście BU i również jest z Guardera.

Proszę o pomoc i pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Czy połączenie dyszy z gumką hop-up jest szczelne? Czy gumka głowicy tłoka dobrze uszczelnia się z cylindrem (strzykawka) ?

 

Komora Elementa nie jest najlepszym rozwiązaniem. Jak masz możliwość to załóż inna komorę z inną lufą i porównaj osiągi.

Link to post
Share on other sites

Czy połączenie dyszy z gumką hop-up jest szczelne? Czy gumka głowicy tłoka dobrze uszczelnia się z cylindrem (strzykawka) ?

 

 

Na razie nie mam możliwości sprawdzenia szczelności ale zrobię to jak najszybciej,gdzieś na forum czytałem tym jak to sprawdzić więc nie powinno być problemu.

Nie wiecie jak jest z tym oringiem na głowicy tłoka? wydaje mi się minimalnie za mały,od systemy by pasował?

Dzięki za linki ze wzmocnieniami,po zakupie nowego GB chyba sobie takie sprawie.

To jak nie chcą mieć problemów ze szkieletem i nie chcą co chwilę grzebać, niech trzymają się z dala od. v.2 (tym bardziej chińskich BOYiów, Pidżei, JG etc!), ewentualnie kupują szkielet od KWA.

No niestety ale do M4 raczej nie wstawię innego szkieletu niż v2,ale skoro mówisz że z KWA są warte uwagi to w takie będę celował.

I dają komuś kto to poskłada raz a porządnie.

Wszystkie swoje repliki zawsze sam składam i zawsze mi to wychodziło ;)

Link to post
Share on other sites

Co do gearboxów to miałeś pecha. Na m130 powinny działać.

 

Teraz pytanie czy masz chrono?

 

Jest taka możliwość, że komora którą użyłeś może powodować nieszczelność(w jednej replice działa świetnie, a w drugiej prowadzi do uszkodznienia gearboxa). Z kolei nieszczelność prowadzi do tego, że spora część energii, wytracana jest na szkielecie gearboxa, a nie na wypchnięciu kulki z komory-lufy. Kiedy mamy bardzo dobrą szczelność, strzał nawet bez kulki jest tak jakby wytłumiony. Cała para idzie w lufę. Natomiast przy nieszczelności replika strzela dosyć głośno (charakterystyczne głośne walenie głowicy tłoka o głowicę cylindra)

 

Dużo osób składa repliki na oko tzn. np. mam lufę preckę systemy 509mm, bore-up, spring m130 guarder i taki zestaw daje 480-510 fps. A przy pomiarze fps na chrono okazuje się że jest 430 i jest rozczarowanie. No i taki klient myśli sobie-dlaczego? Przecież przeczytałem całe forum i takie części polecają do mojej repliki a tu taki klops. Ano klops, bo do każdej repliki podchodzi się indywidualnie.

Link to post
Share on other sites

Albo takie coś:http://deltashop.pl/...rbox-a-v2-.html

A co do zasięgu i rozrzutu to mi się wydaje że coś siedzi w cylindrze, możesz spróbować zaślepić tą dziurkę. Może w tym tkwi problem.

Albo cięższe kulki, tu zależy ile masz fps ;p

 

Zamilcz !

Do luf 407 spokojnie wystarczy typ 2, sprawdzane, testowane i nie tylko przeze mnie.... Zresztą jest w temacie o cylindrach....

 

 

Do autora, zanim to dobrze złożysz to jeszcze nie jedna część Ci poleci, więc szkoda twoich pieniędzy.... Oddaj serwisantowi ;)

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Zamilcz !

Do luf 407 spokojnie wystarczy typ 2, sprawdzane, testowane i nie tylko przeze mnie.... Zresztą jest w temacie o cylindrach....

 

 

Do autora, zanim to dobrze złożysz to jeszcze nie jedna część Ci poleci, więc szkoda twoich pieniędzy.... Oddaj serwisantowi :icon_wink:

 

Pzdr.

 

No tak,ale ja zawsze wychodzę z tego założenia że jeżeli już w końcu mi się uda to zrobić dobrze to będę miał doświadczenie na przyszłość i następnym razem będę miał wiedzę na ten temat jak to naprawić ;)

 

Jak na razie to planuje kupić szkielet po taniości JG na 8mm łożyskach do tego łożyska kulkowe SHS poszukam w sklepie hydraulicznym uszczelki wyczytałem że z BU guardera warto jest wymienić orina na głowicy tłoka na 20mm x 2,5mm do tego założę jeszcze wzmocnienia na szkielet i coś co ustabilizuje komorę HU i przyciśnie ją do GB. I sprawdzę jeszcze jak działa na komorze G&P. Jeżeli to nie pomorze wtedy będę pewnie zmuszony szukać dobrego serwisanta,dam znać jak poszło ;)

Link to post
Share on other sites

Jest też patent z podgrzaniem i rozciągnięciem oringu....

2,5 to chyba będzie za gruby na głowice Guarder, nie będzie się tam swobodnie poruszał, i możliwe że zacznie się uszczelniać dwustronnie, Coś kojarzę, kiedyś sam próbowałem kilkadziesiąt oringów...

 

No doświadczenie łapać to lepiej na tanich częściach, ale jak masz kase walcz... życzę powodzenia, sam pamiętam jak zaczynałem ;)

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Jest też patent z podgrzaniem i rozciągnięciem oringu....

2,5 to chyba będzie za gruby na głowice Guarder, nie będzie się tam swobodnie poruszał, i możliwe że zacznie się uszczelniać dwustronnie, Coś kojarzę, kiedyś sam próbowałem kilkadziesiąt oringów...

 

No doświadczenie łapać to lepiej na tanich częściach, ale jak masz kase walcz... życzę powodzenia, sam pamiętam jak zaczynałem :icon_wink:

 

Pzdr.

 

A jaki o-ring byś polecił ? Przypalać próbowałem, fajna zabawa :D ale efektu jako takiego to nie dało niestety...

Link to post
Share on other sites

Ja to robie metodą prób i błędów, mam kilka oringów i przymierzam, ten co najlepiej się uszczelnia zostaje :P...

Proponuje iść z oryginalnym do hydraulicznego i kilka podobnych wziąć, no i próbować... Ja może ze 2 razy podgrzewałem i działało, więc próbuj...

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Kup lepszy szkielet nie koniecznie KWA. Wina małej ilości fpsów leży w nieuszczelnionym układnie. Teflon fix cylinder-głowica cylindra. Smar sylikonowy pod dysze. Smar sylikonowy na oring głowicy tłoka. Sprawdź ułożenie kołonierza w komorze hop up. Sprawdź czy po złożeniu dysza w chodzi/styka się solidnie z kołnierzem gumki. Jeżeli nie kup zieloną GG jest większa od np gumek systemy.

 

Sprawdź efekt strzykawki. Oring można rozciągnąć podgrzewając go na cylindrze. Zrób to tylko kilka razy np z 3-4 razy.

 

Po porządnym podgrzaniu zostaw go na rozgrzanym cylindrze. NIE ZDEJMUJ.

Link to post
Share on other sites

Witam

Kupiłem okazjonalnie szkielet systemy, musiałem go trochę przerobić (za pomoc bardzo dziękuję użytkownikowi bamper12 ! )

, wsadziłem M110, normalny zestaw cylindra, porobiłem dziury na tłoku, wsadziłem dysze uszczelnioną i śmiga aż miło, zasięg jak na M110 bardzo mnie zadowala i o nic się nie muszę już bać ;) , a pod tuning kupiłem sobie replikę z GB v3 ...

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...