Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silniki SHS [oficjalny]


Recommended Posts

No to pewnie źle złożyłeś bo to na pewno nie wina silnika bo M100 to żaden problem dla każdego silnika..

Sprawdź może zębatki są źle ustawione lub za mało/za dużo podkładek lub/jeśli wymieniałeś okablowanie to może jest za szerokie i silnik tylko trochę "wchodzi" w zębatki..

Link to post
Share on other sites
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Replika jest dobrze złożona , wyjąłem JG 2 gen , włożyłem SHSa ( tak , wyregulowałem jego położenie , tak kable nie ustawiają go źle ) spradzałem na wszystkich moich AEGach gdzie mam długie silniki i lipa :/

Edited by Sihan
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kwestia rofu w tej replice jest dla mnie drugorzędna. Najważniejsza jest reakcja na spust dlatego pytałem co będzie lepsze czy "rozkręcające się" silniki Hi-Speed czy super mocne Hi-Torque? Oczywiście jeżeli oba dadzą podobną reakcję to wybiorę ten na którym wykręcę większą szybkostrzelność.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

czy ktoś posiada silnik http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/silniki/silnik-dlugi-high-torque-shs.html i mógłby powiedzieć czy normalne jest grzanie się silnika po kilku kilkusekundowych seriach do ok 80'C

bateria to lipo 11,1V, sprężyna SP130 a zębatki standard, dodatkowo mosfet gate merf 3.2, strzelam burstem

pozdrawiam

Edited by szymucha2353
Link to post
Share on other sites
a jest jakiś sposób na chłodzenie silnika [słyszałem coś o ciekłym azocie] ?

 

Powiedz coś o tym więcej. Jestem cholernie ciekawy jakie praktyczne zastosowanie w asg może mieć ciekły azot... Może załatwię sobie trochę i będę zawsze nosił w kamizelce... Lub wynalazek ten zrewolucjonizuje broń maszynową i wyeliminujemy efekt grzania się luf, tym bardziej w WKM-ach... :P

Link to post
Share on other sites

czy ktoś posiada silnik http://www.taiwangun...torque-shs.html i mógłby powiedzieć czy normalne jest grzanie się silnika po kilku kilkusekundowych seriach do ok 80'C

bateria to lipo 11,1V, sprężyna SP130 a zębatki standard, dodatkowo mosfet gate merf 3.2, strzelam burstem

pozdrawiam

 

Miałem z nim kontakt również grzał się strasznie na lipo 2S 5A i sp120. Wyczyść może spirytusem komutator i szczotki często to pomaga.

Ale podejrzewam że to w przypadku tego silnika nic nie da.

Link to post
Share on other sites

Mam silnik TURBO XHT jak wiadomo jest to SHS. Grzał się od początku w tej chwili mam go w HK 416 z M130 Guardera łożyskowaniem prowadnicy spr kable 1,5mm mosfet od GATE bateria 10,8v również się grzeje :icon_smile:

W zasadzie nie ma co się dziwić i wątpię żeby to było jakieś strasznie niebezpieczne dla niego chyba że ktoś podczas jednej serii pozbywa się Hi-Cap`a

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...