borek1985 Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Witam mi tuż po gwarancji coś się stało z cylindrem, drugi raz - efekt jest taki że czasem nie pobiera kulki, a czasem jakby rozwali kulkę (przetnie). Raz na gwarancji mi to zrobili, wytrzymało z 500 kulek. Czy ktoś wie, co to się mogło w środku urwać ? i pytanie - czy jest sens wysyłać to do naprawy ? Drugie pytanie - jest sens wymieniać lufe i gumke na jakies lepszejsze ? Jeśli tak, to ktoś może wskazać linka co będzie pasować :icon_biggrin: W głowicy tłoka jest o ring odpowiedzialny za cofanie dyszy mógł się naderwać. W sumie ciężko powiedzieć cokolwiek bez otworzenia zestawu Cylindra. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 A ja nadal walczę z rofem mimo zmian w silniku nadal prędkość jest nizsza niż w dwóch innych modelach z ekipy Oczywiście troche juz pomajsterkowalem zrobiłem mala polerkę w gb i dolozylem jedna podkladke ale mam luz na tlokowej (sector gear) może jest ktos kto miał podobny problem i może cos doradzić żebym nie zmienial wszystkiego Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Quote Link to post Share on other sites
janciownik Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 Kupiłem niebieski cylinder KingArms... jest jakaś masakra - kulki podaje, ale bez chrono widać że jest ze 150 -200 fpr... mam wrażenie że ciężej chodzi niż oryginalny A&K - pomysł ma ktoś co moze być nie tak ?? kulki niby podaje prawidłowo... Quote Link to post Share on other sites
janciownik Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 W głowicy tłoka jest o ring odpowiedzialny za cofanie dyszy mógł się naderwać. W sumie ciężko powiedzieć cokolwiek bez otworzenia zestawu Cylindra. Rozkręciłem, zczaiłem jak to działa... ok - faktycznie tak jakby za wsześnie puszczał oring i dysza za szybko się puszczała - pytanie - czy ktoś się za parę złociszy podejmie naprawy tego ?? Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Na asgshopie masz duży wybór oringów do PTW. Skoro rozkręciłeś to jesteś już w połowie drogi :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
janciownik Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Ok, a możesz podpowiedzieć który to ? ten: Air seal packing kod produktu: BR-029 czy może: PTW Small O-ring for piston head Systema kod produktu: CU-009 Quote Link to post Share on other sites
puzel Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 W castoramie masz "oring głowicy baterii 6,3x2,4/5" pasuje i działa idealnie, a 5 szt kosztuje jakieś 2.5zł. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 (edited) Dzięki za info puzel na pewno tez zakupie te oringi Dzisiaj sprawdzałem luzy na zebatce sector gear w systemie i okazalo sie ze tam jest to sam takze zostawiam :icon_smile: Edited November 16, 2014 by SAiMOn1983 Quote Link to post Share on other sites
janciownik Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 W castoramie masz "oring głowicy baterii 6,3x2,4/5" pasuje i działa idealnie, a 5 szt kosztuje jakieś 2.5zł. Fajnie, dzięki - ale w moim mieście nie ma castoramy... Nie znam sie na oringach, gumkach i uszcelkach - jak rozumiem to 6,3x2,4/5" jest kompletnym wymiarem mówiącym wszystko o oringu, i mogę takiego wymiaru szukać ?? Przy okazji - proszę o podanie konkretnej części w asgshopie, jeśli to nie problem. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Yup, dodam że w każdym rozsądnym sklepie z art. sanitarnymi/instalacyjno-łazienkowym powinni to mieć. Quote Link to post Share on other sites
borek1985 Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 Wydaje mi się ze to będzie ten. CU-009 Ewentualnie możesz zadzwonić do asgshopu i zapytać się który to był by Oring w PTW systemy. Z dalszych ciekawostek zakupiłem silnik SHS. Moje odczucia mieszane, gdyż załatwiłem w nim powiedzmy górne jarzmo. Silnik nie był dobrze spasowany z body od m4 A&K. Po założeniu wirnika od SHS do stockowego silnika Rof wzrósł około dwukrotnie. Quote Link to post Share on other sites
janciownik Posted November 18, 2014 Report Share Posted November 18, 2014 Nath - dorwałem te gumki w praktikerze za 2,79 - w żadnym z 3 sklepów z kranami/kiblami nie mieli. P.S. - działa super, przynajmnie ze 100 kulek wywaliło bezbłędnie :D Pytanie - czemu niebieski cylinder KA nie działa/działa beznadziejnie ? jakieś pomysły, może ktoś ma doświadczenie ? Quote Link to post Share on other sites
levis Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Kupiłem niebieski cylinder KingArms... jest jakaś masakra - kulki podaje, ale bez chrono widać że jest ze 150 -200 fpr... mam wrażenie że ciężej chodzi niż oryginalny A&K - pomysł ma ktoś co moze być nie tak ?? kulki niby podaje prawidłowo... ja kupiłem kiedyś czerwony cylinder SHS z gunfire .... 360-400fps. Pojechałem do Kryniczna z reklamacją wsadzili dla testu inny i to samo tak więc oddałem. Ale kupiłem niebieski z taiwana oryginalny i jest 360 idealnie. Quote Link to post Share on other sites
Betrayer Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Z tego co się wczytuję to wszystko co nie od A&K gwarantuje sporo przygód, jakieś cylindry na gunfire za połowe ceny są w weekend i jakieś zębatki jeszcze. A teraz moje question: co polecacie wymienić i na jakiego producenta żeby pasowało bez problemów jako że maltretuję tylko na singlu to rof jest mi zbędny czyli poki nie padnie silnik czy cos z zębatkami to nie tykam. Cylinder złoty mi wystarcza, to chyba jednynie potrzeba mi zmienić lufę i komorę> I tak z ciekawości Porównywał ktoś dokładnie te 2 generacje tych ptw? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Ja bawilem sie dwiema wersjami w znajdź roznice kilka znalazłem A czego szukasz Ja caly czas majsterkuje przy gb i od dzisiaj mam zamiast Full auto bursta tylko nie wiem czemu to zawdzieczam (chwile przed ta anomalia wsadzilem odwrotna strona sector gear efekt byl taki ze zembatka ustawiala sie inaczej niz poprawnie - tzn pierwszy zab zatrzymywal sie na wysokosci diod ) po poprawnym wsadzeniu zebatki mam burst Quote Link to post Share on other sites
Betrayer Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 Mam problem z ustawieniem tego hopa może kulaski 0.28 za lekkie? (wersja z m130) Lufy i komory hop up ktoś wymieniał? Czy da radę to ustawić bez jakichś rewolucji. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 zmienialem gumke na customowa a gram na 025 i mam 130 i 90 lata ok pomajsterkuj troche z gumka dotnj cos z izolacji kabli sylikonowych mozesz ja tez wkleic Dla zainteresowanych ptw od a&k pojawilo sie w mozliwosci dodania w arsenale w profilu Nie musicie dziekowac :icon_smile: oto moj mod ktory pozwoli na stockowej plytce a&k ecu V1.0 uzyskac 3 BURST mod dotyczy ingerencji w selektor trybu ognia a dokladniej w jego plytke (rack ) po tej modyfikacji pod trybem FA znajdziemy 3 BURST Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 2, 2015 Report Share Posted January 2, 2015 http://www.akairsoft.com/news_detail.php?n_id=2 http://www.akairsoft.com/news_detail.php?n_id=5 Będzie nowa wersja :D. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Zmienilem zebatke na dsg i teraz poszukuje sprężyny do lasu moz znajdzie sie jakiś chętny który wymieni sie sprężynami mam 90 i 130 systemy jedna z nich wymienilbym na 150 Quote Link to post Share on other sites
artstarling Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Chcialem juz kupic ale natchnelo mnie i zrobilem podsumowanie. Rozmawialem z trzema ludzmi ktorzy kupily i niestety skaonczylo sie na wymianie wszytkiego Czy naprawde warto? Quote Link to post Share on other sites
artstarling Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Czy ktos podniesie rekawice? Kilka osob wypowiadalo sie na temat przeprowadzonych usprawnien. Czy bilans wydatkow byl podobny do mojego zestawienia? Pytanie do osob ktore kupily A&K - czy z nabyta wiedza kupilibyscie ta replike jeszcze raz? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Tak kupilbym Dokupilem stalowy cylinder systemy Silnik przewinolem samemu Elektronike mam stockowa Gumke custom w stylu orga Lufe zmienilem na systemy Mozna tez mniejszymi kosztami A namowilem Dwoch innych uzytkownikow na zakup ktorzy chwala replike Jeden znich dokupil cylinder systemy i lufe deep fire i jest zadowolony A drugiemu zmienilem silnik ecu i mosfet na zestaw etiny +komore i lufe na systemy Quote Link to post Share on other sites
Sevi Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 (edited) Pomimo że to klon PTW to bym kupił drugą i zrobił do CQB. Ja w swojej mam przewiniety silnik i kupiony źółtym chinolski cylinder. Narazie pyka i póki co nie zamierzam nic innego wymieniać. Może w przyszłości silnik?! Edited February 17, 2015 by Sevi Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 Saimon, opisałbyś przewinięcie silnika? Jakiś mały samouczek, czy coś? ;). Chodzi za mną ta replika, oj chodzi :). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.