tottek Posted September 8, 2005 Report Share Posted September 8, 2005 Hehe, widze ze nie jestem osamotniony w swojej negetywnej opinii o MG, ktorej IMHO i tak nie warto wpisywac w ten watek. Bowiem jak nic ten watek dziwnym trafem wkrotce wyparowuje ... 8O Ile to juz bylo, ze 3 razy? :? A tak na marginesie to moja korespondencja z nimi byla jeszcze bardziej szokujaca niz ta przytoczona przez Marzana, bo niedwuznacznie szantazowali mnie, ze jak nie wycofam swojej krytycznej wypowiedzi na forum, to przestana mnie w ogole obslugiwac jako klienta... W sumie mialem ich ten prostacki szantaz w nosie, bo innych sklepow nie brakuje, ale niesmak pozostal mi po wsze czasy do MG. Pik, u mnie było identycznie :lol: Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted September 9, 2005 Author Report Share Posted September 9, 2005 Hehe, widze ze nie jestem osamotniony w swojej negetywnej opinii o MG, ktorej IMHO i tak nie warto wpisywac w ten watek. Bowiem jak nic ten watek dziwnym trafem wkrotce wyparowuje ... 8O Ile to juz bylo, ze 3 razy? :? Witam Watek nie wyparowal tylko przez pomyłkę go skasowałem chcąc usunąc posta a kliknąłem usuń wątek. (nie 3 a 2 razy) A co do samego sklepu to niestety dochodzą do nas głosy, że sklep sie opuszcza pod względem obsługi klienta. Jesli tendencja ta się utrzyma sklep dołączy do Nie polecanych przez WMASG.pl. A szkoda by bylo bo jest to jeden z najlepiej zaopatrzonych sklepów ASG w Polsce. Pozdrawiam Cappuccio Link to post Share on other sites
PeePee Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 Mnie ostatnio machinegun zrobił w jajo. Mianowicie umówiłem się na odbiór osobisty sprężyny. Poprzez kontakt telefoniczny umówiłem się z panem na 21 godzine jakoś tak w środku tygodnia (niepamiętam który dzień). Przyjeżdzam czekam do 20 po 21 dzwonie... "no... kolega będzie między 22:30-23:00". Wtedy sie zdenerwowałem (nawet bardzo). Ciągam matke po nocy gdzieś po centrum żeby mnie zawiozła tu i tam, okolica niebezpieczna itp, a ten mi wyjeżdza że o 23 na dodatek... no sorry ale mam szkołe, matka musi rano wstać, nie wspominając już że wybuliłem kilkanaście złotych na paliwo żeby do nich jeździć. Za to mają u mnie - Towar jednak pierwsza klasa, do tego przyczepić się nieda. Pozdro! Link to post Share on other sites
dzikki Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Hmm. To może raz jeszcze zbiorczo ja. Ze sklepem MG miałem wspólnego wiele razy. Zamawiałem tam sporo rzeczy oraz wykonywany miałem upgread (mój pierwszy, łezka w oku). Każda paczka docierała do mnie na czas. Wszystkie informacja spływały na mail (o przygotowaniu, czasie realizacji itp). Nie było opóźnień. Wykonana "podkrętka" G3SAS działa do dzisiaj a wystrzeliłem z niej wiele kulek. Jak działa mogą zaświadczyć ci, którzy moje maleństwo widzieli - za rekomendacje służyć może to, iż sprzedałem wszystkie repliki a SAS'a nigdy. Przypominam, iż MG ten karabin dałem i kiedy zbliżył się termin oddania ustalony na początku (zamawianie wstydliwych części, montaż, testowanie itp) to go odebrałem. Jedynym zgrzytem były spotkania na mieście, ale powiedziałem sobie "trudno, to sklep internetowy" , więc będe zamawiał z dostawą do domu. Nie zbiednieje a wiem, iż z paczkami nie ma problemu. Kontakt telefoniczny utrzymuje normalny (oczywiście pamiętając, iż dzwonie w rozsądnych porach - wiem coś o tym, bo sam mam telefoni włączony całą dobę). Ogólnie biorąc to ja do MG nic nie mam. Kupuje tam, będe kupował i zamawiał części również. Rozumiem niezadowolenie niektórych. Z mojej obserwacji forum jednak wyniknęła jedna rzecz - czasami "maniacy airsoftu" są dość drażliwymi osobami. Sprzedawcy są ludźmi. Wiem jak działa mechanizm pracy sklepu i jak mogą wyprowadzić z równowagi niektórzy klienci. Co zapewne potem odbija się również na tych zwyklych, uczciwych klientach. Ciekawe czy pamiętacie, iż do MG można się było kiedyś dodzwonić rzeczywiście o każdej porze (ja pamiętam, bo podczas instalacji upgreadu np kontaktu telefoniczny działał w obie strony). Link to post Share on other sites
Chopin Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 No to jeszcze ja (poraz trzeci, poprzednie dwa posty poszły razem z całym wątkiem :)) Ze mną było podobnie jak u marzan'a.... Pierwsze zamowienie luksus, cud miód... No, może nie licząc tego że spoźnili się ponad półtorej godziny, a że był to piątek i jechałem do domu to spóźniłem się na busa... Ale ok, niech bedzie że coś im wypadło... Potem bylo drugie zamowienie i troche bujania, ale nic wartego opisywania... natomiast za trzecim razem krew mnie zalała... Zamowilem foregrip G&P z bipodem do g36. Najpierw było bujanie sie z zapinką. Ja uważałem że jest w komplecie, panowie z MG że nie i trzeba dokupic osobno. Dobra, niech bedzie, dokupilem zapinke osobno... Przyszło więc do umawiania się... Umowilismy sie w centrum. śpieszyłem się wiec prosiłem o punktualnosc. Gdzie tam... Po pół godzinie zadzwoniłem i pytam co jest. Dowiedzialem sie ze mają obsuwe i musze zaczekać, zadzwonią jak będą niedaleko. Za jakieś pół godziny dzwonią do mnie na sygnał na komorke... Za chwile drugi raz... Dzownie ju nieco wku*** i mowie ze oni mieli zadzwonic.... Uslyszalem ze przeciez dzwonili a wogole to jeszcze sie spuznia z pol godziny bo musza gdzies skoczyc... Zaczelo mnie to mocno juz irytowac zapytalem wiec do jakiego stopnia mozna miec klienta w dupie... W odpowiedzi dowiedzialem sie ze tak wogole to ini wcale nie maja dzisiaj czasu a pozatym jak mi nie pasuje to moge u nich nie kupowac... Poszedlem wiec do FA, kupilem foregrip, zapinka byla w komplecie i dostalem jeszcze 10% znizki... Oczywiscie po opisaniu calej sprawy poraz pierwszy na forum panowie przytoczyli kupe jakis absurdalnych argumentow a na maila odpisali mi ze zostalem klientem nieobslugiwanych przez ich sklep... Absurd kompletny... Generalnie mam wrazenie ze jest wszystko ok dopuki nie obrazi sie wielkiej dumy panow z MG... Jesli sie to przypadkiem uczyni to wychdodzi sloma z butow i calkowity brak profesjonalizmu... Pzdr PS. wybaczcie brak polskich znakow, pisze z jakiegos dziwnego laptopa... Link to post Share on other sites
bartez8 Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Od powstania sklepu kupuję w nim przerozne rzeczy... kasy troche zostało. Przez ten cały czas zadnych problemów ... hm no moze raz mi nie odpisali na e-mail (znaczy się odpisali ale po tygodniu). Hm lecz nigdy osobiście nie dobierałem zawsze przez poczte. Nic do nich nie mam :) Link to post Share on other sites
Mardok Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Co do obslugi jako takiej niemam zastrzezen ( co zamowie cos od nich to 2 dni pozniej jest u mnie - jeszcze ani razu sie niezdazylo by przyslali cos pozniej a zakopow narobilem za jakies 1500 zl ) . Jedyne co mnie odpycha od tego sklepu to dupne gwarancje i odpisywanie na korespondencje przez prawie miesiac ( na poczatku wakacji wyslalem polecony , oczywiscie za potwierdzeniem odbioru ) odpowiedz przyszla do mnie na poczatku sierpnia . Sprawe jak narazie ciagle zalatwiam . Za to z calej reszty jaka od nich otrzymalem jestem zadowolony . Magazynki podaja kulki , silnk pracuje , tlok sie napina :> . Co jak co pomimo incydentu z zebatkami dalej tam zamawiam i mam nadzieje na pozytywne rozstrzygniecie sprawy wadliwych zebatek . Link to post Share on other sites
Stolar Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Z obsługi w sklepie jestem bardzo zadowolony. Kontakt mailowy jest po prostu świetny(często otrzymywałem odpowiedzi po 5-15 minutach oraz nigdy nie później niż po 1-2 dniach). Zawsze otrzymywałem wyczerpujące odpowiedzi. Kiedyś zadzwoniłem zapytać o kamizelkę i Pan przez ponad 10 min dokładnie i cierpliwie mi ją opisał. Paczki zawsze były dobrze zapakowane i błyskawicznie wysłane. Gazowy Glock dotarł do mnie naładowany gazem(nie musiałem nawet o to prosić). Nigdy nie musiałem oddać żadnego towaru na gwarancji dlatego na jej temat nie mogę wiele powiedzieć. Napisze tylko ze gdy kolega miał problemy ze swoim gazikiem ja prowadziłem rozmowy z MG w jego imieniu. Przypadek był bardzo nietypowy. Sklep radził byśmy pistolet odesłali, nam jednak zależało na rozwiązaniu problemu „zdalnie” na podstawie ich wskazówek itp. Bardzo cierpliwie odpisywali na maile. Ostatecznie jeśli dobrze pamiętam pomogło gruntowne czyszczenie i smarowanie a interwencja sklepu nie była konieczna. Ogólnie duży + Z czystym sumieniem polecam ten sklep Pozdrawiam! Link to post Share on other sites
marzan Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Ja ankiety nie dostałem :wink: Natomiast błyskawicznie po umieszczeniu mojego postu dostałem wiadomość od MG, że niestety nie mogą jednak sprowadzić części do gloka i odeślą mi go bez naprawy. :D Tak jak napisałem w moim poprzednim poście MG działa sprawnie przy realizacji zamówień lecz jeśli chodzi o reklamacje potrafią spalić klienta... Zatem nie pozostaje mi nic innego jak sprowadzenie sobie części samemu... Link to post Share on other sites
sobczaq Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Wszyscy są równi, ale niektórzy są równiejsi :wink: Ale żeby nie byłó OT: Wybór faktycznie mają duży, ale mogli by poprawić nieco obsługę klienta na terenie Warszawy. Ok, sklep jest internetowy, ale po co w nim kupować jeśli można iść do FA (tym bardziej, że ich nowy sklep jest bardzo blisko poczty na NBowogrodzkiej, gdzie zwykle MG umawia się z klientami) i odrazu kupić to co się chce. Bo jednak ponad 2 godzinne spóźnienie może człowieka wkurzyć :evil:. Czekałem tylko dla tego że następnego dnia było strzelanie :arrow: siłą wyższa. Jeśli chodzi o kontakt ze sklepem to muszę powiedzieć że bardzo się zawiodłem: na kilka maili nie odpisali wogóle, brak kontaktu telefonicznego przez 3 dni, pomimo tego, że na stronie nie było żadnej wzmianki o urlopie, dniu bez wysyłek itp. Wybór - 8 / 10 Ceny 5 / 10 Obsłuyga klienta - hmm... niewiedzieć czemu nie wszystkich traktują tak samo (i nie chodzi tu tylko o to ile kto dał im zarobić). Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 Żeby nie było OT: dokonałem w MG kilku transakcji, zakupiłem kilkanaście przedmiotów, wysłałem kilka pytań. Za każdym razem wszystko było na najwyższym poziomie. Zdarzało mi się zmieniać zamówienie już po potwierdzeniu, zmieniać adres i wykonywać inne fikołki, nigdy nie było z tym problemów. Bardzo podoba mi sie fakt, że MG odpowiada na maile szybko i konkretnie. C.D.N w mailu konkursowym :):):) Link to post Share on other sites
leander Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 Ja też się dopiszę. Zamawiałem glocka 18C+propan+adapter+kulki, na odbiór osobisty. No i tutaj niestety minus, bo był prawie dwugodzinny obsuw czasowy. Ale po tym jak zobaczyłem ile MG.pl przytachał paczek na pocztę, to im przebaczyłem ;) Tam byl samochód tajk wypakowany paczkami że aż przez szyby wystawało prawie :lol: Kontakt mail'owy sprawny, wyczerpujące i szybkie odpowiedzi. Również bezproblemowy kontakt telefoniczny. Jak dla mnie plus. [jak uzbieram kasę na mp5k-pdw to też kupię najprawdopodobniej tam [od FA odrzuca mnie ich strona] Link to post Share on other sites
Weber Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 Witam! Ja zakupów na MG jeszcze nie robiłem, ale kontakt mailowy jest b. dobry. Wysłałem im maila o godzinie 22:30 to o 23:30 juz go miałem... podoba mi się to.. w żadnym innym sklepie raczej tego nie ma i to w takich godzinach. Link to post Share on other sites
Dembal Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 W moim przypadku wszystko odbyło się sprawnie. Zamówienie zostało złożone 07.09 a paczka przyszła 09.09. Link to post Share on other sites
QBS Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 Mój kontakt z MG przebiega wzorowo. Nigdy nie było tak, żebym nie miał przesyłki następnego dnia rano po zamówieniu. Może to dlatego, że zawsze zamawiam kurierem, ale złego słowa na ten sklep nie powiem. Link to post Share on other sites
Snajper000 Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 Witam bardzo serdecznie Mam pozytywne wieści o MG, poprosiłem ich na początku weekendu o zrobienie kilku fotek APS Type 96 i napisali mi że zrobią przy najbliższej sesji zdjęciowej i otóż w poniedziałek o 6:26 rano przyszły moje wymarzone fotki. GORĄCO POLECAM MG. :D Link to post Share on other sites
b734 Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 Ostanio kupowałem u nich kabure do Glocka. Wszystjo sprawnie wiec duzy +. Miałem styczność z serwisem MG i byłem bardzo zadowolony bo po dwóch miesiacach mag działa super. POLECAM Link to post Share on other sites
gosiek Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 Oddawałem moją MP5SD3 na gwarancje i wszystko było O.K. A z tymi odbiorami osobistymi to myślę że jak ktoś chce tanio i szybko odebrać sprzęt (mój karabin oddałem we wtorek a dostałem go w piątek) to musi się podpożądkować do napiętego planu MG!!Napewno jeździliście po Warszawie samochodem (jak nie sami to jako pasażerowie przynajmniej) tak więc zdajecie sobie sprawe że Panowie z MG nie potrafią przewidzieć kiedy dokładnie będą na miejscu (nawet renomowany jasnowidz miałby z tym problemy :D ).Dla mnie liczą się w sklepie 2 rzeczy cena (to jest w porządku) oraz (naprawa gwarancyjna co też w moim przypadku było w porządku) To tyle mam nadzieje że nie narobiłem dużo błedów :wink: Link to post Share on other sites
Chris Posted September 19, 2005 Report Share Posted September 19, 2005 A ja dolacze do grona tych niezadowolonych. Chyba po prostu mam pecha. Najpierw paczka szla trzy dni a zaplacilem za priorytet, potem okazalo sie ze zamowienie nie jest kompletne i brakuje jednego magazynka, po 3 albo 4 przypomnieniu magazynek wyslano i doszedl tydzien po paczce. Potem wyslalem usp na gwarancje, po tygodniu sie upomnialem a panowie stwierdzili ze ich zdaniem wszystko gra i odmowili reklamacji. Nastepnie po kolejnych dniach wreszcie zdecydowalem ze dorobie czesc sam bo oczywiscie na ich pomoc liczyc nie moglem. Teraz szukam czesci, a replika nadal nie dziala tak jak powinna. Mam jeszcze zastrzezenia co do formy kontaktu. O ile rozumiem ze na odpowiedz nalezy poczekac to jestem zwolennikiem dopasowania formy odpowiedzi do formy listu czego u panow z machineguna nie dostrzegam gdyz na moje grzeczne i badz co badz formalne zamowienie odpowiadaja jakbysmy byli kumplami z lawki pod blokiem. Z mojej strony duzy minus i nic wiecej u nich nie zamowie. Link to post Share on other sites
Fido_ Posted September 22, 2005 Report Share Posted September 22, 2005 Prześledzilem wasze wypowiedzi co do sklepu MG i jest tu sporo negatywów jak i pozytywów. :? Sam osobiscie nic nie kupowałem z MG. Dochodzę tu jednak do jednego wniosku: co do obsługi to trzeba mieć naprawde niezłe szczęście. Niektórych potrafią obsłurzyc z klasą i niektórych całkowicie bez "lotu"... nie wiem czym to jest spowodowane :?: Lecz najmniejszym szacunkiem MG pała do tzw. "nachali" :evil: . Nachal w rozumieniu MG to osoba, która wysyła nim. 3 e-maile dziennie, dzwoni (przepraszam próbuje dzwonić) po kilkanaście razy z zapytaniem co się dzieje z jego serwisowanym sprzetem a w odpowiedzi(po długim czasie) uzyskuje informacje, że jego sprzęt jest w pełni sprawny a sam własciciel zostaje zapisany do (niemałego jak mniemam) grona osób nieobsługiwanych przez sklep :!: itd.... z histori opisanych przez poprzedników. Reasumując: sklep rewelacyjny jeżeli kupuje się gaz, kulki, cześci i akcesoria bo wybór mają (chyba każdy się zgodzi) niemały. Jeżeli chodzi o zakup broni to tu jest nieco inaczej sprzet podlega serwisowi jedynie na papierku w rzeczywistości jest inaczej. :| Link to post Share on other sites
bartez8 Posted September 22, 2005 Report Share Posted September 22, 2005 Następne miłe doświadczenie... przelew z góry :) tak samo jak bym kupował coś za pobraniem. Czyli wszystko OK! P O L E C A M ;) Link to post Share on other sites
PAT_Lukas Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Jakiś czas temu kupiłem w MG kilka butli z Green Gazem. Niestety okazało się, że jedna z nich jest uszkodzona. Poinformowałem więc o tej sytuacji MG. Ku mojemu zaskoczeniu MG na swój koszt wysłał mi nową butlę gazu, bez konieczności zwracania uszkodzonej. Jak dla mnie - wielki plus dla sklepu. Link to post Share on other sites
Nanteris Posted October 2, 2005 Report Share Posted October 2, 2005 NIedawno zostawiłem u nich 1300 złoty , to już moj drugi zakupa na MG i jestem bardzo zadowolony !! Gun doszedł kompletny , ze wszystkimi akcesoriami , po pierwszych strzelaniach sprawuje się b.dobrze ( czasem nie podaje kulek ale po nasmarowaniu pewnie minie ) . Ogolnie jestem bardzo zadowolony WIELKI + Link to post Share on other sites
Flachenty Posted October 3, 2005 Report Share Posted October 3, 2005 Generalnie super. Kolejny zakup i "jednakowoż znowu sukces". telefon , rozmowa, 4 godzinki, odbiór sprzęta :D :D :D Link to post Share on other sites
stiff Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 z kupowaniem jest tak że każdemu zależy żeby sprzedać ale liczy sie co potem czyli servis - ja mam dla nich duuży plus. Miałem spory problem z GB, w końcu się poddałem i oddałem MG do naprawy miał być na poniedziałek-wtorek przed zlotem - był na srodę bo na zlot wszyscy im zwalili sprzęty na servis ale się uwineli w tydzień - sprzęt śmiga jak złoto. Ogólnie plus Link to post Share on other sites
Recommended Posts