Piotrek99 Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 (edited) Znacie jakieś ciekawe scenariusze na 6-8 osób? Nie potrzebuję rozbudowanej fabuły, ale fajnie by było np. zagrać coś na 2 teamy. Jeśli możecie to proszę, by był to scenariusze trwające 30-60 min. Z góry dziękuję za odpowiedź i proszę o szybką pomoc, bo potrzebuję na jutro tych scenariuszy. Edited November 8, 2013 by Piotrek99 Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 Obawiam się, że z taką frekwencją tylko jebanki w stylu "wy tu, my tam" mają sens Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 My kiedyś jeszcze graliśmy w przejęcie walizki z forsą. Rolę walizki pełnił 5 litrowy baniak po wodzie mineralnej (napełniony wodą żeby dodać troche wagi). Jedna drużyna miała bronić baniaka, a druga go przejąć. Oczywiście zabicie drużyny przeciwnej także dawało zwycięstwo i 9/10 gier właśnie w ten sposób się kończyło. Quote Link to post Share on other sites
Dziećka Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 Flaga na środku i kto ją przejmie wygrywa. Quote Link to post Share on other sites
guzio29 Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Osobiście proponował bym zastanowić się nad dopasowaniem jakiegoś z prostszych scenariuszy ze zbioru w tym dziale. Ewentualnie tak jak wyżej. 6-8 osób niestety nie daje szerokiego pola do manewru z urozmaiceniem. Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 A, przepraszam, ile czasu i wysiłku chce autor tematu poświęcić na zorganizowanie scenariusza? I czy chce sam w nim uczestniczyć, czy dopuszcza, że przygotuje zabawę dla innych, a sam będzie tylko sędziował? Np. może "Żelazne Ptaki" mogły by się sprawdzić przy 2 patrolach po 3-4 osoby. Ciężko by było, bo liczby elementów nie można za bardzo zredukować, ale mogą to być mniejsze i lżejsze fanty, niż pięciolitrowe baniaki z wodą... Quote Link to post Share on other sites
8_ball_tattoo Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 2 drużyny. W przypadku trafienia osoba staje i podnosi ręce do góry dając w ten sposób znak że jest martwa. Może ją "ożywić" (klepiąc w ramię lub inne miejsce) zarówno osoba ze swojej drużyny jak i z przeciwnej. W tym drugim przypadku "ożywiony" przechodzi do drugiej drużyny. Gra kończy się w momencie całkowitego wyeliminowania drużyny przeciwnej. Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 2 drużyny. W przypadku trafienia osoba staje i podnosi ręce do góry dając w ten sposób znak że jest martwa. Może ją "ożywić" (klepiąc w ramię lub inne miejsce) zarówno osoba ze swojej drużyny jak i z przeciwnej. W tym drugim przypadku "ożywiony" przechodzi do drugiej drużyny. Gra kończy się w momencie całkowitego wyeliminowania drużyny przeciwnej. Grałem kiedyś w takim scenariuszu, FAJNA zabawa. Szybko, dynamicznie, a pod koniec chaotyczna rozpierducha. Ale przede wszystkim dużo funu Quote Link to post Share on other sites
marcin_d Posted November 12, 2013 Report Share Posted November 12, 2013 Znajdź w okolicy teren leśny, mało uczęszczany, o rozmiarach ok 3 na 3 km. Wybierz się tam z mapą. Znajdź 2 - 4 charakterystyczne punkty (bunkier, słup, okop itp.). Jedna drużyna ma przeprowadzić rozpoznanie - zrobić zdjęcie każdego obiektu i zdjąć przypięty pasek (taśma, worek - coś łatwego do zobaczenia i zabrania), druga - uniemożliwić te działania. Dodaj fabułę, zasady "zabezpieczania" obiektów, przygotuj mapy i heja w teren! Quote Link to post Share on other sites
guzio29 Posted November 14, 2013 Report Share Posted November 14, 2013 @marcin_d - myślę, że to raczej ktoś świeży, milsim będzie na późniejszych zajęciach ;) Quote Link to post Share on other sites
marcin_d Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 Zgoda, miało być na 30 - 60 min. Poprawiam: wy tu, my tam i heja. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted December 12, 2013 Report Share Posted December 12, 2013 Znajdź w okolicy teren leśny, mało uczęszczany, o rozmiarach ok 3 na 3 km. Wybierz się tam z mapą. Znajdź 2 - 4 charakterystyczne punkty (bunkier, słup, okop itp.). Jedna drużyna ma przeprowadzić rozpoznanie - zrobić zdjęcie każdego obiektu i zdjąć przypięty pasek (taśma, worek - coś łatwego do zobaczenia i zabrania), druga - uniemożliwić te działania. Dodaj fabułę, zasady "zabezpieczania" obiektów, przygotuj mapy i heja w teren! Impreza nie do ogarnięcia i nie mająca sensu 3 osoby nie są w stanie upilnować trzech obiektów na terenie 3x3 km, to raz. Dwa czas potrzebny na sensowne przeszukanie takiego terenu w 3 osoby to minimum 3 godziny zabawy, czyli jak trafiamy na obiekt którego pilnują te trzy osoby wystarczy położyć się pod drzewem, odczekać z 30 minut i na bank się zwiną myśląc że trzeba pilnować innego, żeby sobie postrzelać. wtedy załatwiamy ten obiekt i idziemy za nimi do drugiego i znów czekamy aż pójdą do trzeciego. nuda... Pomyśl o zabawie na zasadzie: 1-2 to poszukiwani a reszta ma ich znaleźć/odstrzelić. Tym uciekającym dajesz tylko pistolety a reszta z AEGami ich szuka/goni. Pomysł kolejny to działania "anty snajperskie" snajper albo para snajperska ma za zadanie np znaleźć jakiś obiekt, obserwować go, przygotować np jego szkic/zdjęcia itp. Reszta zabezpiecza obiekt. Wersja poprzedniego pomysłu to oklepane w filmach szkolenie snajperów: kilka celi między nimi kilku wojaków plus jeden dwóch obserwatorów. Snajper ma za zadanie odstrzelić np 5 z 8 tarcz żeby "wygrać" a reszta ma go znaleźć. Teren tak przygotować żeby replika używana przez snajpera nie dała szans na odstrzelenie dwóch celów z jednego miejsca. Tyle. Quote Link to post Share on other sites
iamaika Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 może coś takiego : Flagowanie Czas gry: 1h Start: Na respawnach Cel: Zebrać jak najwięcej flag, każda warta jest jeden punkt Zasady: Każdy z graczy dostaję flagę, z którą się porusza po polu walki. Gdy ginie zostawia flagę w miejscu swojej śmierci i wraca na resp. Wtedy przeciwnik ma szansę podnieść flagę ofiary. Gdy gracz posiada więcej niż jedną flagę w momencie śmierci zostawia wszystkie, które posiadał. Szybkie respy – po śmierci wracamy na respa dotykamy go i możemy od razu wracać do walki. Po upływie czasu podliczamy punkty. Składy: jeśli się da dzielimy równo Quote Link to post Share on other sites
Spirol Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 W 6 osób graliśmy też tak, że wszyscy rozchodzili się tak aby nie widzieć się nawzajem i o ustalonej godzinie zaczynaliśmy grę. Każdy przeciwko każdemu ale jeśli trafiłeś przeciwnika to ten dołączał do Ciebie i tak "zbierało się" drużynę. Wygrywał ten, który "skompletował" sobie ekipę poprzez trafienia. Można dodać też element klepnięcia odstrzelonego kolegi i wtedy dołącza do klepiącego ale niekoniecznie będzie to ten, który strzelał. Quote Link to post Share on other sites
RatSlayer Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 Wybieracie teren- raczej mały- ale z krzaczorami, dołami. 5 graczy chowa się w wybranych przez siebie miejscu, którego nie może opuścić. Jeden gracz przedziera się. Każdy z piątki jedno życie, a ten jeden ma dwa życiorysy. Czas na dotarcie z punktu A do B 30 min. Opcje: -Każdy trafiony z tej piątki przechodzi na stronę jednego gracza. -Piątka używa tylko pistoletów Quote Link to post Share on other sites
malitor Posted September 30, 2017 Report Share Posted September 30, 2017 Można bawić się w eskortę VIP'a. Sam pomysł zabawy jest tym bardziej absurdalny (i za razem dający masę radochy), że zabójcy wiedzą dokładnie którędy cel z obstawą będzie przechodził. Na 5-6 osób w sam raz. Już nawet nie chodzi o wygrywanie. Samo mozolne posuwanie się do przodu pompuje nieźle adrenalinę. I tak- da się taką rundę wygrać będąc w drużynie VIPa. Quote Link to post Share on other sites
Rosomak15 Posted September 30, 2017 Report Share Posted September 30, 2017 Jedna drużyna atakuje, druga broni. Do obrony są trzy punkty oddalone od siebie o 150 metrów (jeden za drugim). Obrona pierwszego punktu - resp dla obrońców na drugim punkcie. Atakujący repsa mają 150 metrów w drugą stronę. Teren w miarę wąski, max 100 metrów - tak żeby nie dało się obejść od tyłu. Gdy pierwszy punkt zdobyty obrońcy bronią drugiego punktu, respa mają w trzecim. Atakujący repsa mają w pierwszym. Gdy zdobyte są dwa punkty, obrońcy mają medyka - leczy bez limitu w jakiś tam przez Was określony sposób. Atakujący respią się w punkcie drugim. U nas wyszło to bardzo sympatycznie, teren mamy z licznymi góreczkami i dołkami, z jednej strony zaebiście ostra skarpa, z drugiej strony droga. Jeanka wyszła znakomita, dynamicznie i z adrenalinką. Graliśmy po 3 osoby. Quote Link to post Share on other sites
OjciecMateusz Posted January 18, 2018 Report Share Posted January 18, 2018 Zombie mod CQB: 350 FPS Single fire Full contact Resp dotykowy Jeden gracz to zombie-matka, wykorzystuje replikę shotgun'a. Trafienie z shotguna powoduje zarażenie i dołączenie do zombie-matki po respie. Trafienia w ludzi w asyscie zombie-matki są zarażające, trafienia bez obecności zombie-matki nie zarażają. Wygrana zombie: wszyscy stają się zombie. Wygrana ludzi: zombie-matka ginie 3/5/x razy. Quote Link to post Share on other sites
kamilasssss Posted January 19, 2018 Report Share Posted January 19, 2018 4 atakuje a 4 sie broni i na odwrót ;p Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted January 19, 2018 Report Share Posted January 19, 2018 Obrońcy mają zatem przewagę. Ratio 2:1 byłoby bardziej na miejscu. Czyli np. 5 atakujących na 3 obrońców Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.