Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Ja mam lufe DF 590 ... z borkiem dziala ladnie. Z cylindrem type 0 i 380 fps tez dobrze... Ogolnie porownywalna z systema 509.

Po prawie 2 latach strzelania (lufy od 10 cm do 60 cm) stwierdzam ze zbyt dluga lufa to tez nie jest za dobrze.

Upgradnelem sobie galaxy mp5 na lufe 45 cm i cylinder type 1. Byl tak samo celny jak z 20 cm ...

Dluga lufa jest przereklamowana z jednego powodu - wtedy hop musi duzo mocniej zakrecic kulke, dlatego ze tarcie w lufie zwalnia go bardziej niz w lufie 10-20 cm. Przez co spada predkosc wylotowa.

 

Ostatnio moja snajpa dostala stara precke systemy i skróconą lufe.

 

Co do gumki to mimo 500 fps mam guardera przezryczostego. Niby do slabych replik jest .. ale jest po prostu swietny o ile NIE POPSUJE SIE GO DAJAC ZA DUZO HOPA. I to wszystko. Przebieg jakies 30 tys kulek i nadal zero sladu pekniecia. Wszystko na 500 fpsach ... ale na singlu. Uzywalem systemy czarnej, GG gumki (byla z komora hopa) widzialem promyki ... wszystko szajs w porownaniu z przeroczystym guarderem.

 

Co do powyzszego tuningu ... m160 ? to da pewnie z 600+ nie bawie sie w tak ekstremalne tuningi.

Poniezej 35 m nie strzelasz bo zrobisz krzywde ... powyzej - kiepsko z celnoscia (ok doleci dalej ale tak samo wiatr zwiewa i tak samo powieksza sie rozrzut wraz z odlegloscia). Auto jest niestety wtedy koniecznoscia. A auto z 600 fps to zabojstwo.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jestem strzelcem wyborowym w drużynie, nie snajperem, mam za małe doświadczenie niestety aby przygotować odpowiednie maskowanie jeszcze długa droga przede mną, oraz tworzę dwójkę z kumplem który ma AUG w wersji CA, bardzo praktyczne rozwiązanie.

Ja mam 2 AUG.

Wersje ekstremalnie skróconą JG tłumik zaczyna się zaraz przy regulatorze gazowym, w niej dałem stockową lufę CA 509 skróconą odpowiednio plus gumka systemy, w środku nic nie było wymieniane aby zwiększyć moc a jedynie kulturę pracy, i strzela idealnie, ta replikę używam jak przemieszczam się z odziałem i mam ją cały czas w łapach, jedyną jego wadą jest niestety zdychający oryginalny akumulator tak więc mam pytanie do was czy teoretycznie wejdzie do niego aku na ogniwach firefox large 2000 mah http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=602000068, zapewne będę musiał na nową ją polutować ale czy będzie pasować?

Oraz do broni dodałem kolimator 1x30 zamknięty.

Co najwyżej zastanawiam się czy nie dać sprężyny SP100 guardera.

 

Wersja snajperska:

Po części CA a po części JG, sam już nie wiem co jest co.

Modyfikacje które wprowadziłem to

-luneta delta optical 3-9x40 mil-dot, i mam do was pytanie skąd wziąć gumę która jest mocowana na obiektywie od strony strzelca?

 

-Przedłużyłem lufę zewnętrzną i ją poszerzyłem tak więc lufa Deep Fire 590 6.02 kończy się teraz równo z gwintem na który nakręca się tłumik dźwięku silesia factory OPS PRO TACTICAL 50x320 oraz dodałem dwójnóg montowany bezpośrednio na lufie zewnętrznej, ale chwytu nie zdemontowałem, za bardzo pomaga przy manewrowaniu repliką.

 

-komora hop-up jest plastikowa i dopóki nie ulegnie awarii to nic przy niej nie będę robił, wykonałem na niej teflonfixa, oraz jak montuje się ją w lufie zewnętrznej, to na zewnętrznej części komory dodałem uszczelkę przed tym jak dotyka do lufy zewnętrznej, komorę bardzo ciężko jest wcisnąć oraz samą sprężynę zostawiłem tak jak była w środku, dzięki temu komora bardzo szczelnie dotyka gearboxa.

 

-a teraz gearbox CA stockowy z AUG CA, w środku zębatki standardowe, tłok żółty CA wzmocniony, sprężyna sp140, łożyskowana prowadnica.

 

- Bore-up (jak można spieprzyć coś takiego jak za małe uszczelki), po wymianie dyszy na metalową DF oraz wizycie w hydraulicznym i kupieniu odpowiednich uszczelek większych oraz smaru silikonowego, replika strzela tak jak powinna, bez tych modyfikacji mój pierwszy AUG miał większy zasięg.

 

-silnik PJ o większym momencie obrotowym.

 

- aku 9,6v 1400 KAN

 

-broń jest pozbawiona auto

 

Na tej konfiguracji na kulkach blaster 0.25 mam zasięg maksymalny 80m +- 2metry

z czego efektywny to 70, kulka przez 70m leci jak po sznurku, ale potem niestety widać już spadek prędkości i zaczyna lekko skręcać.

 

Przy okazji chcę podziękować tokarzowi, który pomagał modyfikować lufy itp, oraz Kocur666-owi za okazaną cierpliwość przy konsultacji przy tuningu AUG.

Wersja snajperska jeszcze wymaga szlifów zewnętrznych, robiłem ją przez ponad miesiąc, jak dodanie maskowania itp. Część części pochodzi z stockowego AUG CA, i jak coś ulegnie awarii to dopiero wymienię te części, w szczególności że replika będzie zasadniczo rzadko używana.

Obydwie repliki noszę ze sobą, i w zależności od tego co mam robić korzystam z konkretnej, Miałem MP7/ Vz.61, ale jednak jedyne co się opłaca to 2 normalna broń, walczę w terenie zielonym, tak więc zapewne kupię jeszcze glocka 18c, tak na wszelki wypadek ale to się zobaczy.

 

 

Łożyska 6mm ślizgowe.

Sprężyna Prometheus MS160 GUARDER

Silnik PJ o wzmocnionym momencie obrotowym

 

Ile Waszym zdaniem może to mieć FPS'ow?

Jaką najlepiej zastosowac gumkę hop-up, bo w tej chwili mam promyka foletowego, ale nie jest za dobrze. Mam w szafie gumkę GUARDERA do replik o mocy powyżej 430 fps, czy powinno na niej być lepiej?

Porównania sprężyn.

Tak więc obawiam się że faktycznie masz m170 systemy, a co do prędkości zapewne masz ponad 600.

Sam uważam, że nie jest opłacalne dawać sprężyn większych niż sp150 w AEG, masz możliwość oddania szybkiego 2 strzału, a danie silniejszej sprężyny nie zwiększa mocno zasięgu, oraz gearboxy są raczej delikatne, tak samo zębatki.

Według mnie tak silne i więcej upgrade są konieczne w sprężynowych replikach, które zazwyczaj są wytrzymalsze, oraz zazwyczaj masz o wiele mniejszą szybko szczelność.

Co prawda dopiero od niedawna bawię się w ASG, ale na tym forum jestem o wiele dłużej, tak więc proszę darujcie sobie teksty nowy i już tyle fpsów.

Link to post
Share on other sites

Nie no, apropos stażu w ASG to naprawdę nie mam się co wstydzić, bo strzelam się niemalże 2 lata i wielokrotnie dostawałem z mocnych replik z dość bliska. Doskonale wiem co można używać i z jakiej odległości. Przerobiłem już kilka milsimów, ale dość chwalenia się ;)

Zasadniczo mam 3 repliki, bo AUG CA - na MS160, AUG JG z bebechami CA - 320 fps (typowa wersja skrócona na budynki), oraz MP5 CA po lekkim tuningu - taka uniwersalna broń na budynki i las - 350-360 fps.

 

Wracając do tuningu repliki AUG CA. Właściwie nie chciałem tak mocnej sprężyny (mój błąd w rozpracowaniu oznaczeń), ale chwilowo mnie nie stać na zmniejszenie. Natomiast koniecznie muszę zmienić lufę. W serwisie "pewnej firmy" założono mi preckę SRC (a miała być CA, albo SYSTEMA) i jak była nowa, to wszystko było OK, ale teraz lufa po przebiegu około 40 000 kulek jest porysowana dość solidnie i ma bardzo duży rozrzut. Dodam, że kulki jakich używałem to G&G i blastery.

 

Chciałem zmienić na preckę DF 6.02, ale nie ma o długości 509 i 550... zostały tylko 590.

Moje pytanie, czy montowanie takiej ludy ma sens. W serwisach wszystkich szanujących się sklepów mówią, że maks przy boreup powinno się montować właśnie 590, bo nie wpływa to negatywnie na prędkość, a nieznacznie poprawia celność.

 

Dodatkowe pytanie, czym smarujecie w środku zębatki, oraz czym smarujecie cylinder i prowadzenie tłoka w szkielecie?

 

 

Aha, rozpracowywaniem oznaczeń sprężyn sugerowałem się TYM poradnikiem. Więc powinien mieć 530fps :???:

Edited by FragleS
Link to post
Share on other sites

Wcześniej miałem 509mm 6.03 Madbulla II wersje i z tego co zaobserwowałem jest poprawa celności po prostu kulka dłużej leci, ale czy to zasługa długiej lufy czy średnicy, nie wiem, tak czy siak zanotowałem poprawę troszkę zasięgu skutecznego tak z 3 metry, oraz poprawę celności.

Ja AUG od JG z m100 bo taka jest chyba w stoku mam do lasu, ale skróconego maksymalnie, lufa ma prawie 40cm, przy czym jest krótszy od emki rozłożonej o 20cm, tak więc nie widzę stosować tego w budynkach, trochę niewygodnie wymieniać magi, i wybrałem go do zielonej, a zresztą trochę niewygodnie z snajperką w drag bagu zwiedzać budynki.

No i zastanawiam się czy nie kupić mac-10 od TM, miałem mp7 i Vz.61 i są za duże i długie, na boczną a ingram jest króciutki tak więc zobaczymy czy po wypłacie się na niego nie połaszę.

 

Wiem że guarder ma silniejsze sprężyny niż wynika z oznaczeń, i do tego dolicz jeszcze bore-up, co do tych danych na stronie, którą podałem wyglądają na prawdziwe ponieważ, rozmawiałem z kilkoma osobami, które mają sp110 plus bore-up, i z pomiarów wychodziło że mają około 420fps, tak więc na sp160 możesz mieć faktycznie ponad 600, ja mam teraz aktualnie sp140 nie mierzyłem mocy ale zasięg jest dla mnie już teraz satysfakcjonujący, może dam silniejszą sprężynę sp150, ale wtedy tłok pójdzie też do wymiany na wersje tytanową, bo zapewne oryginalny wzmocniony żółty CA, długo tego nie wytrzyma.

 

A co do smarów, ja stosuję taki zielony smar do łożysk Shimano, przeznaczony dla grupy szosowej dura-ace, akurat mi taki został, kosztował mnie 20zł za sztukę i wystarcza na bardzo długo, wcześniej stosowałem zwykły smar i nie narzekałem.

A cylinder smaruję najzwyklejszym smarem stałym silikonowym, kupisz tubkę w każdym hydraulicznym.

Prowadnice tym samym co zębatki.

Link to post
Share on other sites

Nie mogę już niestety edytować, a zapomniałem coś dopisać na temat inteligentnego spustu w AUG w wersji snajperskiej.

Moje styki CA siedzące w gearboxie i odpowiedzialne za semi, niestety uległy awarii, tak więc wpadłem na genialny pomysł aby przenieść je z wersji JG, akurat mam cały gerabox na zapas JG, więc z niego wymontowałem ten zespół a wcześniej go potraktowałem benzyną ekstrakcyjną ile tego smaru wlewają do tego chińczyka :wink:

Po zamontowaniu tego układu okazało się, że teraz spust pracuje wspaniale, to znaczy bez magazynka mam tylko semi, a jak włożę magazynek do broni to wtedy spust działa tak jak oryginalny czyli mam semi i AUTO przy skróconej instalacji o wiele, i muszę w końcu zamontować tego mosfeta do broni przez to, zanim styki ulegną zniszczeniu.

Ma ktoś pomysł dlaczego spust tak dziwnie pracuje?

Link to post
Share on other sites

Dobra, zamówiłem opakowanie smaru teflonowego, bo na dzisiejszej strzelance zauwarzyłem, że zarzyguje mi lekko gumke hopup z wnętrza cylindra... dałem za rzadki smar :(. Znów MP5 do rozbiurki :(

 

Zastanawiam się własnie nad ta lufą DF 6.02, bo ta lufa co mam to o kant d*py potłuc, niedość, że niskiej jakości, to jeszcze zużyta :/

 

Mam pytanie, czy myśłał ktoś o maksymalnym odchudzeniu AUG'a, żeby maksymalnie zejść z wagi. Zastanawiam się co możnaby z niego wymontować, albo zmienić, żeby był lżejszy.

Słyszałem, że firma Both element (albo jakoś tak się to pisze) robiła auga, gdzie przód był plastikowy :P, może warto to zmienić, żeby zrobić lekki i krótki rozpylacz jako broń dodatkowa do sniperki.

 

Teraz mam AUG'a jak samuel16, z lufą 38 cm i tłumik płomienia zaczyna sie przy rurze gazowej, ale myślałem o zrobieniu czegoś takiego, bez lufy zewnętrznej. a wewnętrzna kończyłaby sie w miejscu, gdzie oryginalnie rozpoławia się replika :P

Link to post
Share on other sites

Teraz mam AUG'a jak samuel16, z lufą 38 cm i tłumik płomienia zaczyna sie przy rurze gazowej, ale myślałem o zrobieniu czegoś takiego, bez lufy zewnętrznej. a wewnętrzna kończyłaby sie w miejscu, gdzie oryginalnie rozpoławia się replika :P

Ja ci dam samuel, wpadnij na wikipedie i sprawdź czym się różnią te imiona :killer:

 

Co do smarowania cylindra zwykły smar silikonowy, albo wazelina wystarczy i będzie skuteczna w końcu nasz repliki mają małą siłę sprężyny w porównaniu do wiatrówek itp.

Po posmarowaniu smarem stałym najpierw replika wywali ci jego nadmiar tak więc rozruch wykonaj bez lufy dołączonej do gearboxa. A może po prostu ja tak dużo daję smaru.

 

Co do odchudzenia repliki, to zamontowanie komory zamkowej faktycznie może pomóc jednak ja jakoś nie mam zaufania do ich wyrobów oprócz magazynków do AUG, nawet podają i się nie zacinają ale wymagają korekty izolacyjnej aby pewnie siedzieć w broni.

Ta komora zamkowa, nawet jeśli będzie pasować to może okazać się za delikatna niestety. Ja bym nie ryzykował, biorąc pod uwagę że ten AUG kosztuje chyba z 150zł.

A zresztą nie narzekaj i tak biegasz z mp5, bo AUG wersje comando ci zwinęła twoja dziewczyna po tym jak jej kupiłeś mp5 :wink:

Ja bym broni nie skrócał bardziej bałbym się że rączka po złożeniu nie będzie miała ochrony w postaci lufy zewnętrznej.

 

Ja powiem tak co do luf, jak masz kasę to bierz promyka albo PDI. Ja wybrałem DF, ze względu na to że te lufy są dosyć tanie i jak dla mnie bardzo dobre, kulka leci prawie jak po sznurku, jak będzie po większym przebiegu nie wiem, ale na razie polecam. Masz na ASGshop wersję 2 poprawioną tak więc dlaczego by nie zaryzykować, gorzej nie będzie w końcu ;-)

Co prawda to brzmi tak samo jak "Instrukcja składania spadochronu" wydanie drugie poprawione, ale cóz lepiej dostać wersje 2 niż pierwszą.

Edited by samael16
Link to post
Share on other sites

Ja ci dam samuel, wpadnij na wikipedie i sprawdź czym się różnią te imiona :killer:

 

Co do smarowania cylindra zwykły smar silikonowy, albo wazelina wystarczy i będzie skuteczna w końcu nasz repliki mają małą siłę sprężyny w porównaniu do wiatrówek itp.

Po posmarowaniu smarem stałym najpierw replika wywali ci jego nadmiar tak więc rozruch wykonaj bez lufy dołączonej do gearboxa. A może po prostu ja tak dużo daję smaru.

 

Co do odchudzenia repliki, to zamontowanie komory zamkowej faktycznie może pomóc jednak ja jakoś nie mam zaufania do ich wyrobów oprócz magazynków do AUG, nawet podają i się nie zacinają ale wymagają korekty izolacyjnej aby pewnie siedzieć w broni.

Ta komora zamkowa, nawet jeśli będzie pasować to może okazać się za delikatna niestety. Ja bym nie ryzykował, biorąc pod uwagę że ten AUG kosztuje chyba z 150zł.

A zresztą nie narzekaj i tak biegasz z mp5, bo AUG wersje comando ci zwinęła twoja dziewczyna po tym jak jej kupiłeś mp5 :wink:

Ja bym broni nie skrócał bardziej bałbym się że rączka po złożeniu nie będzie miała ochrony w postaci lufy zewnętrznej.

 

Ja powiem tak co do luf, jak masz kasę to bierz promyka albo PDI. Ja wybrałem DF, ze względu na to że te lufy są dosyć tanie i jak dla mnie bardzo dobre, kulka leci prawie jak po sznurku, jak będzie po większym przebiegu nie wiem, ale na razie polecam. Masz na ASGshop wersję 2 poprawioną tak więc dlaczego by nie zaryzykować, gorzej nie będzie w końcu ;-)

Co prawda to brzmi tak samo jak "Instrukcja składania spadochronu" wydanie drugie poprawione, ale cóz lepiej dostać wersje 2 niż pierwszą.

 

Ekmmmm, sorka za przekręcenie ksywki.

Nie mam kasy na Promyka, a te DF kuszą trochę. Wkoncu z opisu wynika, że są stalowe, więc powinny być bardziej odporne na zarysowania, niż np mosiężne systemy, albo mosieżne i pochromowane CA.

 

Zastanawiam się tylko jaka gumkę Hop up zamówic do tego :/, bo obecnie mam fioletowego promyka, ale podobno przeznaczone są do słabszych tuningów.

 

A co wogóle myślicie o stosowaniu dystanserów w kształcie H??

Link to post
Share on other sites

Dobra, zamówiłem opakowanie smaru teflonowego, bo na dzisiejszej strzelance zauwarzyłem, że zarzyguje mi lekko gumke hopup z wnętrza cylindra... dałem za rzadki smar :(. Znów MP5 do rozbiurki :(

 

No to przepłaciłeś, trzeba było kupić kilogramową puchę smaru litowego za 10 zł Łt-43/Łt-4S3, ale twoja kasa :-P.

 

Ekmmmm, sorka za przekręcenie ksywki.

Nie mam kasy na Promyka, a te DF kuszą trochę. Wkoncu z opisu wynika, że są stalowe, więc powinny być bardziej odporne na zarysowania, niż np mosiężne systemy, albo mosieżne i pochromowane CA.

 

Zastanawiam się tylko jaka gumkę Hop up zamówic do tego :/, bo obecnie mam fioletowego promyka, ale podobno przeznaczone są do słabszych tuningów.

 

A co wogóle myślicie o stosowaniu dystanserów w kształcie H??

 

Nie chodzi o średnicę, nie chodzi o użyty materiał, chodzi o jakość wykonania. Ale jeśli tak narzekasz na zużycie tych luf to w sumie możesz wziąść i DF'a...

 

Co do dystanserów typ H to warto, ale raczej P&J bo dawać 20 zł więcej za nic ? Ogólnie to nie spodziewaj się kosmosu.

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Ekmmmm, sorka za przekręcenie ksywki.

Nie mam kasy na Promyka, a te DF kuszą trochę. Wkoncu z opisu wynika, że są stalowe, więc powinny być bardziej odporne na zarysowania, niż np mosiężne systemy, albo mosieżne i pochromowane CA.

 

Zastanawiam się tylko jaka gumkę Hop up zamówic do tego :/, bo obecnie mam fioletowego promyka, ale podobno przeznaczone są do słabszych tuningów.

 

A co wogóle myślicie o stosowaniu dystanserów w kształcie H??

Teoretycznie tak, ale to na ile będą odporne okaże się po kilku zacinkach i dużym przebiegu. Nic nie tracisz, a możesz zyskać w końcu, systema ma renomę, ale jednak wolę mieć ciaśniejszą lufę, i ufam bardziej stali niż innym metalom stosowanym w ASG.

 

Ja stosuję teraz zwykłą systemy silikonową, możesz spróbować guardera, powinna przeżyć na twojej konfiguracji.

 

I tak lufę będziesz brał z ASGshopu zapewne, tak więc od razu kup u nich te dystanse DF, bardziej się opłaci niż wersje krakmana ze względu na cenę + przesyłki.

Jest cały temat o tych dystansach, ja polecam u mnie dystans i lufa DF dają doskonałą trajektorię lotu.

 

No to przepłaciłeś, trzeba było kupić kilogramową puchę smaru litowego Łt-43/Łt-4S3, ale twoja kasa :-P.

Dopóki nie pokusił się na smar made by systema to jest bez znaczenia, a jednak wolę smar silikonowy dawać ze względu na to że jest używany do właśnie takich celów.

Edited by samael16
Link to post
Share on other sites

Teoretycznie tak, ale to na ile będą odporne okaże się po kilku zacinkach i dużym przebiegu. Nic nie tracisz, a możesz zyskać w końcu, systema ma renomę, ale jednak wolę mieć ciaśniejszą lufę, i ufam bardziej stali niż innym metalom stosowanym w ASG.

 

Ja stosuję teraz zwykłą systemy silikonową, możesz spróbować guardera, powinna przeżyć na twojej konfiguracji.

 

I tak lufę będziesz brał z ASGshopu zapewne, tak więc od razu kup u nich te dystanse DF, bardziej się opłaci niż wersje krakmana ze względu na cenę + przesyłki.

Jest cały temat o tych dystansach, ja polecam u mnie dystans i lufa DF dają doskonałą trajektorię lotu.

Dopóki nie pokusił się na smar made by systema to jest bez znaczenia, a jednak wolę smar silikonowy dawać ze względu na to że jest używany do właśnie takich celów.

 

Smar, to GUARDER... wg. opisu doskonale nadaje się na koła zębate i do cylindra. Smary ŁT się nie nadają, bo podczas pracy w gearboxie jest podwyższona temperatura, więc smar taki zaczyna lekko płynąć, a siła odśrodkowa wyrzuca go z kół na szkielet i dupa ze smarowania :P

 

Przerobiłem już ten temat. O ile w giwerach do ~400 FPS'ów nie ma to znaczenia, to jak walczysz z MS160 może mieć bardzo duży wpływ.

Link to post
Share on other sites

Smar, to GUARDER... wg. opisu doskonale nadaje się na koła zębate i do cylindra. Smary ŁT się nie nadają, bo podczas pracy w gearboxie jest podwyższona temperatura, więc smar taki zaczyna lekko płynąć, a siła odśrodkowa wyrzuca go z kół na szkielet i dupa ze smarowania :P

 

Podwyższona temperatura ? Łoo to zacznę jajka na szkielecie smażyć, dzięki za radę... Wybacz, ale smary Łt mają zakres temp. od ok. -30 do 150 stopni Celsjusza. Tu chodzi głównie by utworzyła się cieniutka warstwa tego smaru na zębatkach/łożyskach, a co za tym idzie zmniejszenie zużycia owych części i polepszenie kultury pracy. Można pakować go łyżkami do tego dżirboksa jak Chińczycy wazelinę do swoich replik, wtedy może i będzie tak jak mówisz ;-).

 

Nie ma to jak OT...

Link to post
Share on other sites

Ta "stal" w lufach Deep Fire'a jest jakaś airsoftowa, bo żadem magnes ni uja nie chce się ich trzymać, a są miękkie na tyle, że kawałkiem aluminium da się zarysować. Lufa pochodzi z asgshopu.

 

Podobnie z lufami KM Head'a, cytuję ze SexShop'u:

"Wysokiej klasy, stalowa, wewnętrznie

teflonowana lufa precyzyjna"

 

Mam ową 509mm w G36 od dłuższego czasu, ciekawiła mnie ta sprawa też - teflon raz, że jest na całej powierzchni lufy to po wzięciu do łapki pilnika i zarysowaniu ukazał się moim oczom mosiądz prawdopodobnie - myślę, że jest tam warstwa teflonu, potem stali również nanoszona metodą anodowania - zresztą widać jak te lufy wyglądają na zdjęciu, lecz jak pisze. Mocny magnes neodymowy, który ni jak oddziałowywuje na tą lufę i dowód naoczny w postaci ujrzenia mosiądzu (prawdopodobnie, a na pewno czegoś różnego od stali) mnie utwierdził, że wciskają nam zwyczajnie kit na każdym kroku. Fakt, że po 70 tys cykli nie ma ani jednej ryski, teflon tez nie odchodzi, jednakże czuję się zrobiony w.. :|

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Podwyższona temperatura ? Łoo to zacznę jajka na szkielecie smażyć, dzięki za radę... Wybacz, ale smary Łt mają zakres temp. od ok. -30 do 150 stopni Celsjusza. Tu chodzi głównie by utworzyła się cieniutka warstwa tego smaru na zębatkach/łożyskach, a co za tym idzie zmniejszenie zużycia owych części i polepszenie kultury pracy. Można pakować go łyżkami do tego dżirboksa jak Chińczycy wazelinę do swoich replik, wtedy może i będzie tak jak mówisz ;-).

 

Nie ma to jak OT...

 

 

Jak to mówią, racja jest jak dupa, każdy ma swoją :)

 

Ja zastosowałem taki smar w moich pierwszych podejściach do tuningu, a później spędziłem kilkadziesiąt minut czyszcząc szkielet i co gorsza styki.

Później zmądrzyłem się (Polak mądry po szkodzie) i zastosowałem smar STP czerwony. O niebo lepiej (ciszej) pracował gearbox i smar został na zębatkach, styki czyste... ogólnie porządek.

 

No ale wracając do tematu, właściwie pytałem o to czym smarować cylinder, bo jak zapewne zauważyłeś wyrzyguje mi smar na gumkę hopup. Czyli wniosek mi się nasuwa jeden... smar był za rzadki.

Link to post
Share on other sites

Wkładał ktoś do Auga sprężynkę coś w przedziale M 150-160 ? przy cylinderku typu "zero". Ile wyszło fpsów? Bo ja do swojego włożyłem M155 GFC, cylinder zero i jeszcze muszę tylko kable przelutować do nowego silnika PJ, żeby działało (albo i też nie działało : D )

ps. ciekawe po ilu strzałach rozwali mi stockowy tłok :PP

Edited by Pajerro
Link to post
Share on other sites

Na auto rozwali szybko.

Na semi moze wogole nie rozwalic.

Sam uzywam w snajpie z 500 fps stockowe tloki.

Wole zeby rozwalil sie tlok niz zebatki ;)

Ale z uwagi ze mam wylaczone auto fizycznie - nie ma mozliwosci przypadkowego posiania na auto i zniszczenia tloka.

Tlok przerobil juz jakies 30 tys kulek (rok cotygodniowego strzelania).

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam. Chcę wrzucić do mojego AUGa nową gumke hup-up i precke, lecz niestety nie znam się zbytnio na firmach i osiągach ich części. Prosił bym o propozycje i rady odnośnie wymiany tych dwóch części, ew. co mógłbym wymienić jeszcze aby osiągnąć dobre skupienie oraz zyskać na zasięgu.

 

ps. Od razu chcę uniknąć odpowiedzi abym poczytał wcześniejsze posty. Starałem się przeczytać te 31 stron odnośnie tuningu, lecz z czasem już sam się pogubiłem.

Link to post
Share on other sites

gogin: stali nie naniesiesz metodą anodowania. chrom na zewnątrz pod nim jako podkład jest dawana miedź. mosiadz ma odcień złota a miedź czerowanawy. materiał najpierw miedziujesz a potem chromujesz. do luf dawany jest chrom techniczny a nie "lanserski" techniczny jest niebłyszczący. chromowanie ma na celu zmiejszenia nierówności wew. lufy. tak samo jest z lagami teleskopów motocyklowych lub rowerowych ( choć tam daje ise ostatnio azotek tytanu odcień złoty lub węglik chyba krzemu czarny odcien. )

Link to post
Share on other sites

Witam. Chcę wrzucić do mojego AUGa nową gumke hup-up i precke, lecz niestety nie znam się zbytnio na firmach i osiągach ich części. Prosił bym o propozycje i rady odnośnie wymiany tych dwóch części, ew. co mógłbym wymienić jeszcze aby osiągnąć dobre skupienie oraz zyskać na zasięgu.

 

ps. Od razu chcę uniknąć odpowiedzi abym poczytał wcześniejsze posty. Starałem się przeczytać te 31 stron odnośnie tuningu, lecz z czasem już sam się pogubiłem.

 

No to może i umiesz czytać, ale poćwicz trochę ze zrozumieniem czytanie - wiem, że jestem wredny ale to już na prawdę było, no ale odpowiadając na Twoje pytanie...

 

Precka Prometheus'a 500/509mm (ponad 200 zł, droga, ale jedna z lepszych luf precyzyjnych) + gumka Systemy + porządne kulki typu G&G/Madbull/Blaster/Excel, teraz coś do uszczelnienia układu, najlepiej kupić uszczelnianą dyszę, albo jak masz kasę to cały BU, doszczelnić komorę teflonfix'em. Więcej w GB bym nie ruszał, no chyba, że pochwalisz się ile masz do wydania to można wstawić prowadnicę łożyskowaną metalową, tłok wzmocniony z metalową szczęką, jakieś SP120/SP130 + shimming kół zębatych i aku 9.6V - na takim czymś złożonym w porównaniu do full stocka AUG'a pewnie będzie +15-20m zasięgu więcej - minimum.

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

No to może i umiesz czytać, ale poćwicz trochę ze zrozumieniem czytanie - wiem, że jestem wredny ale to już na prawdę było, no ale odpowiadając na Twoje pytanie...

 

Następnym razem postaram się brać za czytanie będąc mniej zmęczonym :)

 

***

 

Za dużo kasy nie mam, ale zaczynam zbierać. Z tego co patrzyłem na wszystkie części musiał bym wydać ok. 930zł - trochę zbierania.

 

Przy samej lufie precyzyjnej i gumce hop-up (ww.) ile powinienem zyskać? - jak na razie do tych części mi najbliżej z możliwościami finansowymi.

Link to post
Share on other sites

Jak nie masz za dużo to zainwestuj w zespół lufy i komory - na początek z dobrymi kulasami to na prawdę dużo, reszta to kwestia doszczelnienia dżirboksa i wyprowadzenie go by rozpędzał kulkę do chcianej prędkości wylotowej.

Przy świetnym owym zespole lufy/komory/gumki nie licz na zasięg rodem repliki porządnego karabinu snajperskiego - na celność może i tak. Możliwe też że usatysfakcjonują Cię osiągi po wymianie lufy i gumy - nie wiem.

Link to post
Share on other sites

Gogin o czym ty mowisz ? O augu czy o emce ?

W augu nie ma problemu z szczelnoscia komory ...

Metalowa komora hopa jest dostepna na jednym sklepie i do tego uszkodzona w defaulcie. Mam - nie polecam.

Lufa precyzyjna daje dokladnie 10 fpsow - sprawdzane na chrono na roznych lufach (mam dwa augi wiec latwo wymienic i na tej samej konfiguracji i hopie na 0 sprawdzac). W lufie bardziej liczy sie skupienie niz dodaktowy zasieg.

Cylinder type zero tez sie przydaje jak nie kombinuje sie zbytnio z rofem.

Nerel - chcesz pomocy to napisz na GG bo istotne jest co wlasciwie chcesz osiagnac. Ze lufy promyka sa swietne tez wiem ... ale dostac je w dlugosci 509 jeszcze mi sei nie udalo (wiec mam inne precki i jestem z nich zadowolony).

Link to post
Share on other sites

0.01 mm ....

A tak naprawde to te podawane wartosci to kompletna sciema.

Jak poszukasz o testach precluf okazalo sie ze to wacha sie od 6.03 do 6.15 czy jakos tak....

Firma sie bardziej liczy niz podawane wymiary. No i fart zeby dostac prosta i raczej o jednolitej srednicy lufe.

Edited by Kocur666
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...