Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Odezwij sie na gg to pogadamy bo nie bede ci tu wszystkiego opisywac.

Ale w skrocie:

-raczki do auga odpadaja bardzo szybko - montowac orginalna nie ma sensu, ale da sie zamontowac sposobem zwykla prosta raczke, jak przyjdziesz na strzelanke moge ci pokazac jak.

-dysza jest uszkodzona - bedzie nieszczlenosc na komorze, moge ci sprawdzic na chrono - to samo co wyzej - zjaw sie na strzelance.

-batka 7,4 styknie, ale 11.1 da lepsza reakcje na spust o ile bedziesz strzelal tylko na semi. Auto tez wytrzyma troche - najwyzej zjedzie zeby w tloku i bedziesz musial kupic taki z full steel zebami, ale to troche potrwa.

-odsprzedac precki nie mam - musisz kupic jakas sensowna. Tanie a dobre to systema, JBU lub mad bull (gdzie ostatniego nie lubie bo mi nie podszedl do auga). Sam mam systeme co ma 3 lata i strzela nadal swietnie. Wersja max to Promyk lub KMhead ale to koszt 200+ zl.

-Ladowarke do lipola - turnigy 6 - styknie. Koszt jakies 130 zl plus wysylka a ladowac mozesz i nimhy i lipole, liony, i nawet kwasowe aku.

-kulki 0.28 lub 0.25 - ciezsze wbrew pozorom nie maja mniejszy zasieg ... a odrobine lepsze skupienie. I tylko GG - nie kupuj tanich i szitowych. Spadaja osiagi tak o nawet 10 m.

-Ja wyciszam auga gabka akustyczna do wyciszania pomieszczen studyjnych - dosc tanie na allegro. Po wlozeniu gearboxa wciskam ja tam miedzy scianki i gearbox. Pomaga.

-Tlumik spelnia swoja role (tlumi) ale OD CZOLA - bek kulek stan przed replika i posluchaj zmiany odglosu strzalu. Ale styka tlumik 10 cm wiecej to przesada. No i musi miec sensowne wytlumienie a nie np. otuline do rur. Gabka musi byc porowata i miekka ...

-Kolimatorem sie nie martw nie popsuje ci wzroku.

-Midy king armsa sa dosc fajne - zdaza im sie zacinac ale zadko. Sam mam 6. Lepsze sa tylko lowy TMa. maja 80 a nie 110 kulek ale nie tna sie NIGDY. Nawet zapiaszczone i zablocone.

-Sruby w stocku sa wlasnie takie jak piszesz. Pomaluj na czarno i bedzie ok.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

A ja powiem tak co do midów King Armsa, świetne magi ale potrzebują początkowo minimalnej miłości, otóż musisz skleić ten bolec który wypycha kulki by był nie ruchomo i równolegle z prostokątnymi zwojami sprężyny (rozłożysz -> zrozumiesz).

A teraz takie pytanie, co warto wymienić w augu pod sprężynę M120?

 

@Edit

i jeszcze taka jedna myśl, czy ktoś myślał może nad przerobieniem zwykłego maga na typ krótki? Gdzieś kiedyś widziałem foto takiego w wersji ostrej i mi się spodobał, nawet myślałem żeby hicapa przerobić ale spoczęło to tylko na myślach.

Edited by Bojeq
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam mam problem z AUG od JG.

 

Konfiguracja:

- GB DeepFire wzmocniony na łożyskach kulkowych

- zębatki helikalne CA

- tłok z połową zębów metalowych

- łożyskowana prowadnica

- łożyskowana aluminiowa głowica tłoka

- cylinder typu 0

- doszczelniona dysza

- komora HU standardowa JG

- gumka czarny Guarder, dystanser Guardera

- lufa 6.04 CA 509mm

- silnik jakiś chiński wzmocniony (chyba ten JG)

 

Całość chodziła na sprężynie m130 i wszystko było ok, do momentu wstawienia sprężyny m150 MadBull i zablokowaniu trybu auto.

Karabin strzela na jakieś 30-35 metrów, w końcówce lotu kulki dość gwałtownie opadają, replika nie reaguje na kręcenie hopkiem. Strzelałem na kulkach GG 0.25. Innych nie miałem akurat pod ręką.

 

Gumka jest cała, GB złożony poprawnie (przerabiałem numer z zablokowanym popychaczem i pluciem kulkami na 2 metry).

Ciśnienie sprężania w zespole tłoka i cylindra jest. Bebechy GB całe, nic jeszcze nie umarło.

 

Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny mizernego zasięgu.

W sobotę większa impreza, nie ma czasu na wysłanie złoma do kogoś kto się zna i muszę to samemu ogarnąć.

 

Pomożecie?

 

Pozdrawiam

Edited by mativodka
Link to post
Share on other sites

Ciezko stwierdzic.

Powiedz lepiej czy jak zmieniales sprezyne nie zmieniales czasem gumki na guardera czarna ?

Bo mi zaden czarny, twardy czy to guarder czy systema - nie uszczelanilo sie porzadnie w komorze hopa bez conajmniej parunastu zwojow teflon fixa.

Druga sprawa - po prostu wyjmij lufe i sprawdz czy jak krecisz hopem to wypustek w gumce sie powieksza. Moze zapomniales o dystanserze ?

Link to post
Share on other sites

Wg mnie, jest to wina cholernie mocnej sprężyny. Strasznie ciężko ustabilizować GB. Mówiąc po laicku przy każdym strzale gb cofa się do tyłu powodując nieszczelność. Przy sprężynie 140+ już trzeba wzmacniać tylną płytkę blachą, albo czymś w tym rodzaju, bo po prostu jest ona zbyt elastyczna i "pozwala" gearboxowi cofać się minimalnie. Przy słabszych sprężynach tego problemu nie zauważyłem;)

 

Btw. masz może chrono? Zmierz ile Ci fps wychodzi

Link to post
Share on other sites

Podczas testów z innym dystanserem i mocniej doszczelnioną komorą HU stało się coś potwierdzającego Twoją teorię.

Tylna płytka dociskająca GB została wyrwana razem z oboma wspornikami. Trzeba teraz pomyśleć nad jakimś innym rozwiązaniem.

Może stalowy wspornik przykręcony do kolby i wkręcana w niego śruba mająca dociskać GB da radę.

 

PS. Chrono niestety nie mam

Edited by mativodka
Link to post
Share on other sites

Może Ci podrzucę pomysł, co prawda raczej traktuj go jako kategorię ostateczną. Otóż do płytki dociskającej GB przyklej jakąś grubszą piankę. Następnie nawierć w boku body z tyłu 2 dziurki po jednej i po drugiej stronie. W te dziurki włóż pręt stalowy tak, żeby płytka opierała się na nim. Gąbka jest po to, gdybyś niedokładnie wymierzył dziurki a zawsze tak będzie to będzie ona swoją sprężystością dalej trzymała GB w miejscu. Potem ładnie musisz zamaskować widoczne pręty, tu już sam wymyśl czym, możesz zeszlifować na płasko i pomalować.

Ps. Wiem wiem pomysł jest chory ale lepszy rydz niż nic :)

Pozdrawiam Bojo

Link to post
Share on other sites

Nie trzeba wiercic otworow.

Juz masz jeden z boku.

W castoramie w stoisku z wieszakami sa takie katowniki - zawieszki z blachy ocynkowanej.

Idealnie pasuja tak zeby dociskac zaslepke plastikowa.

Oczywiscie przydaje sie ja wzmocnic jakims grubym plastikiem - mam teraz tak w obu augach. Moze wystajaca sruba 4 mm nie wyglada jakos super - ale przy m150 mam stabilne fpsy. I nie ma szans zeby cos odpadlo. Sam bym sie powiesil na tym katowniku i by nie odpadl.

 

Przyklejac srubki tez przyklejalem nawet dwuskladnikowymi - i tak odpadnie.

 

Zdjecia ze spycama wiec jakos nie bardzo - ale widac o co chodzi.

 

augtyl1.jpg

augtyl2.jpg

augtyl3.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Rzeznicc, przy mocnej sprężynie to i tak i tak puści...

 

mam fabryczną 135tke i jak dotąd trzyma mocno (zalane klejem, klejone w kilku sesjach)

 

----------------------------

 

ale do rzeczy! chciałem się pochwalić moim zestawem "mały modelarz" i amatorskimi przeróbkami AUGa:

 

1.

 

cimg0810f.jpg

 

 

Ah te wspaniałe srebrne śruby z łbem ... nie ma ich! Przykręcona u góry jest szyna z G36 (oryginalnej do AUGa nigdzie nie mogłem zznaleźć, nawet za granicą), troszkę wystaje z przodu ale zdecydowałem się już jej nie szlifować bo efekt po malowaniu mógł by być gorszy. Zrobiłem to tak (za radą Roberta - dzięki!): użyłem gwintu naprawczego i zredukowałem światło otworów w upper reciverze do M6, i wkręciłem w skrajny otwór M6 inbusową z płaskim łbem. Drugi otwór na szynie od G36 jest niekoncentryczy z otworem na upper reciverze (jak to jest po polsku?), więc zamiast wiercić otwór i pogłębienie w szynie, nawierciłem gwint M5 na śrubę inbusową -obie M6 i M5 używają tego samego rozmiaru klucza.

 

2.

 

przed.jpg

 

Przed i po wygłuszeniu. Cofnąłem ścianę cylindra oraz usunąłem fabryczną podkładkę gumową, a powstałe w ten sposób miejsce spożytkowałem podklejając (z obu stron!) TPE. Pudło rezonansowe obudowy oklejam kompozytem dociążająco ekranującym standartplasta, a wolne przestrzenie pianką o wysokiej gęstości (profilowane). Zastanawiam się jeszcze nad trwałym zasłonięciem atrap otworów wyrzutu łusek.

 

3.

 

cimg0730.jpg

 

Specjalna owijka samoprzylepna o zwojach wyprofilowanych bod budowę (mojej) dłoni. Zwiększa przyczepność, daje pewniejszy, wygodniejszy chwyt (akurat ją zakurzyłem na tym zdjęciu, w rzeczywistości ciężko jest ją dostrzec, najczęściej dopiero po wzięciu broni w dłoń)

 

 

OFC planuję jeszcze podłączenie lampek choinkowych i kalkowanie kanter strajka dla dodania fasonu :cool:

Link to post
Share on other sites

 

Przed i po wygłuszeniu. Cofnąłem ścianę cylindra oraz usunąłem fabryczną podkładkę gumową, a powstałe w ten sposób miejsce spożytkowałem podklejając (z obu stron!) TPE. Pudło rezonansowe obudowy oklejam kompozytem dociążająco ekranującym standartplasta, a wolne przestrzenie pianką o wysokiej gęstości (profilowane). Zastanawiam się jeszcze nad trwałym zasłonięciem atrap otworów wyrzutu łusek.

 

 

A mógłbyś na polski? Bo ja z tego rozumiem tylko pierwsze i ostatnie zdanie. Jakieś zdjęcia, coś takiego by się przydało.

Link to post
Share on other sites
Guest gecko123

Czy AUG A3 JG wytrzyma katowanie na full auto przy springu M130 i batce LiPo 11.1? Nie jestem sadystą, chcę robić H-Bar'a. BTW: Istnieją te przedłużone magi w ASG?

Edited by gecko123
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...