Kocur666 Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Odezwij sie na gg to pogadamy bo nie bede ci tu wszystkiego opisywac. Ale w skrocie: -raczki do auga odpadaja bardzo szybko - montowac orginalna nie ma sensu, ale da sie zamontowac sposobem zwykla prosta raczke, jak przyjdziesz na strzelanke moge ci pokazac jak. -dysza jest uszkodzona - bedzie nieszczlenosc na komorze, moge ci sprawdzic na chrono - to samo co wyzej - zjaw sie na strzelance. -batka 7,4 styknie, ale 11.1 da lepsza reakcje na spust o ile bedziesz strzelal tylko na semi. Auto tez wytrzyma troche - najwyzej zjedzie zeby w tloku i bedziesz musial kupic taki z full steel zebami, ale to troche potrwa. -odsprzedac precki nie mam - musisz kupic jakas sensowna. Tanie a dobre to systema, JBU lub mad bull (gdzie ostatniego nie lubie bo mi nie podszedl do auga). Sam mam systeme co ma 3 lata i strzela nadal swietnie. Wersja max to Promyk lub KMhead ale to koszt 200+ zl. -Ladowarke do lipola - turnigy 6 - styknie. Koszt jakies 130 zl plus wysylka a ladowac mozesz i nimhy i lipole, liony, i nawet kwasowe aku. -kulki 0.28 lub 0.25 - ciezsze wbrew pozorom nie maja mniejszy zasieg ... a odrobine lepsze skupienie. I tylko GG - nie kupuj tanich i szitowych. Spadaja osiagi tak o nawet 10 m. -Ja wyciszam auga gabka akustyczna do wyciszania pomieszczen studyjnych - dosc tanie na allegro. Po wlozeniu gearboxa wciskam ja tam miedzy scianki i gearbox. Pomaga. -Tlumik spelnia swoja role (tlumi) ale OD CZOLA - bek kulek stan przed replika i posluchaj zmiany odglosu strzalu. Ale styka tlumik 10 cm wiecej to przesada. No i musi miec sensowne wytlumienie a nie np. otuline do rur. Gabka musi byc porowata i miekka ... -Kolimatorem sie nie martw nie popsuje ci wzroku. -Midy king armsa sa dosc fajne - zdaza im sie zacinac ale zadko. Sam mam 6. Lepsze sa tylko lowy TMa. maja 80 a nie 110 kulek ale nie tna sie NIGDY. Nawet zapiaszczone i zablocone. -Sruby w stocku sa wlasnie takie jak piszesz. Pomaluj na czarno i bedzie ok. Quote Link to post Share on other sites
rzeznicc Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 (edited) AUG a'la BARRETT? Edited August 31, 2010 by rzeznicc Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 Coś w ten deseń, jednak nie dokładnie. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 Zerknij na Tlumik Barreta do auga Jak powiekszysz sobie foty (sa zmniejszone - trzeba kliknac pokaz obrazek) to zobaczysz jak prezentuje sie hamulec wylotowy barreta na augu. Plus fazy z montowaniem pod lufa shotguna i glocka. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 Mnie się powiększyć nie udało;p Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 Zdjecia sa skryptem zeskalowane do miniaturek ... wystarczy kliknac na fotce prawym - pokaz obrazek - i pokaze w orginalnej wielkosci. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 Ok ;) Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 (edited) A ja powiem tak co do midów King Armsa, świetne magi ale potrzebują początkowo minimalnej miłości, otóż musisz skleić ten bolec który wypycha kulki by był nie ruchomo i równolegle z prostokątnymi zwojami sprężyny (rozłożysz -> zrozumiesz). A teraz takie pytanie, co warto wymienić w augu pod sprężynę M120? @Edit i jeszcze taka jedna myśl, czy ktoś myślał może nad przerobieniem zwykłego maga na typ krótki? Gdzieś kiedyś widziałem foto takiego w wersji ostrej i mi się spodobał, nawet myślałem żeby hicapa przerobić ale spoczęło to tylko na myślach. Edited September 10, 2010 by Bojeq Quote Link to post Share on other sites
mativodka Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 (edited) Witam mam problem z AUG od JG. Konfiguracja: - GB DeepFire wzmocniony na łożyskach kulkowych - zębatki helikalne CA - tłok z połową zębów metalowych - łożyskowana prowadnica - łożyskowana aluminiowa głowica tłoka - cylinder typu 0 - doszczelniona dysza - komora HU standardowa JG - gumka czarny Guarder, dystanser Guardera - lufa 6.04 CA 509mm - silnik jakiś chiński wzmocniony (chyba ten JG) Całość chodziła na sprężynie m130 i wszystko było ok, do momentu wstawienia sprężyny m150 MadBull i zablokowaniu trybu auto. Karabin strzela na jakieś 30-35 metrów, w końcówce lotu kulki dość gwałtownie opadają, replika nie reaguje na kręcenie hopkiem. Strzelałem na kulkach GG 0.25. Innych nie miałem akurat pod ręką. Gumka jest cała, GB złożony poprawnie (przerabiałem numer z zablokowanym popychaczem i pluciem kulkami na 2 metry). Ciśnienie sprężania w zespole tłoka i cylindra jest. Bebechy GB całe, nic jeszcze nie umarło. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny mizernego zasięgu. W sobotę większa impreza, nie ma czasu na wysłanie złoma do kogoś kto się zna i muszę to samemu ogarnąć. Pomożecie? Pozdrawiam Edited September 20, 2010 by mativodka Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Ciezko stwierdzic. Powiedz lepiej czy jak zmieniales sprezyne nie zmieniales czasem gumki na guardera czarna ? Bo mi zaden czarny, twardy czy to guarder czy systema - nie uszczelanilo sie porzadnie w komorze hopa bez conajmniej parunastu zwojow teflon fixa. Druga sprawa - po prostu wyjmij lufe i sprawdz czy jak krecisz hopem to wypustek w gumce sie powieksza. Moze zapomniales o dystanserze ? Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Wg mnie, jest to wina cholernie mocnej sprężyny. Strasznie ciężko ustabilizować GB. Mówiąc po laicku przy każdym strzale gb cofa się do tyłu powodując nieszczelność. Przy sprężynie 140+ już trzeba wzmacniać tylną płytkę blachą, albo czymś w tym rodzaju, bo po prostu jest ona zbyt elastyczna i "pozwala" gearboxowi cofać się minimalnie. Przy słabszych sprężynach tego problemu nie zauważyłem;) Btw. masz może chrono? Zmierz ile Ci fps wychodzi Quote Link to post Share on other sites
mativodka Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 (edited) Podczas testów z innym dystanserem i mocniej doszczelnioną komorą HU stało się coś potwierdzającego Twoją teorię. Tylna płytka dociskająca GB została wyrwana razem z oboma wspornikami. Trzeba teraz pomyśleć nad jakimś innym rozwiązaniem. Może stalowy wspornik przykręcony do kolby i wkręcana w niego śruba mająca dociskać GB da radę. PS. Chrono niestety nie mam Edited September 22, 2010 by mativodka Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Może Ci podrzucę pomysł, co prawda raczej traktuj go jako kategorię ostateczną. Otóż do płytki dociskającej GB przyklej jakąś grubszą piankę. Następnie nawierć w boku body z tyłu 2 dziurki po jednej i po drugiej stronie. W te dziurki włóż pręt stalowy tak, żeby płytka opierała się na nim. Gąbka jest po to, gdybyś niedokładnie wymierzył dziurki a zawsze tak będzie to będzie ona swoją sprężystością dalej trzymała GB w miejscu. Potem ładnie musisz zamaskować widoczne pręty, tu już sam wymyśl czym, możesz zeszlifować na płasko i pomalować. Ps. Wiem wiem pomysł jest chory ale lepszy rydz niż nic :) Pozdrawiam Bojo Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Bojeq dobrze mówi. Innego wyjścia nie widzę, poza kupnem nowego body;) Na komisie użytkownik "siannko" bodajże sprzedaje aktualnie;) Quote Link to post Share on other sites
rzeznicc Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 ja rozwiązałem ten problem w ten sposób: http://img811.imageshack.us/i/podkadki.jpg/ Quote Link to post Share on other sites
yasioo1984 Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Dziękuję za pomoc panowie. Jutro do warsztatu i może do soboty uda się naprawić. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 (edited) Rzeznicc, przy mocnej sprężynie to i tak i tak puści... Yasioo1984, dlaczego nie piszesz ze swojego konta mativodka? XD Edited September 23, 2010 by lukira Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Nie trzeba wiercic otworow. Juz masz jeden z boku. W castoramie w stoisku z wieszakami sa takie katowniki - zawieszki z blachy ocynkowanej. Idealnie pasuja tak zeby dociskac zaslepke plastikowa. Oczywiscie przydaje sie ja wzmocnic jakims grubym plastikiem - mam teraz tak w obu augach. Moze wystajaca sruba 4 mm nie wyglada jakos super - ale przy m150 mam stabilne fpsy. I nie ma szans zeby cos odpadlo. Sam bym sie powiesil na tym katowniku i by nie odpadl. Przyklejac srubki tez przyklejalem nawet dwuskladnikowymi - i tak odpadnie. Zdjecia ze spycama wiec jakos nie bardzo - ale widac o co chodzi. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Ja pierdziele, czemu nie pomyślałem przy wywalaniu kabli na zewnątrz body o tej dziurze! Teraz mam na stałe 2 dziurki a tak po przerzuceniu się na lipola bym mógł to z powrotem zasłonić... :wink: Quote Link to post Share on other sites
rzeznicc Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Rzeznicc, przy mocnej sprężynie to i tak i tak puści... mam fabryczną 135tke i jak dotąd trzyma mocno (zalane klejem, klejone w kilku sesjach) ---------------------------- ale do rzeczy! chciałem się pochwalić moim zestawem "mały modelarz" i amatorskimi przeróbkami AUGa: 1. Ah te wspaniałe srebrne śruby z łbem ... nie ma ich! Przykręcona u góry jest szyna z G36 (oryginalnej do AUGa nigdzie nie mogłem zznaleźć, nawet za granicą), troszkę wystaje z przodu ale zdecydowałem się już jej nie szlifować bo efekt po malowaniu mógł by być gorszy. Zrobiłem to tak (za radą Roberta - dzięki!): użyłem gwintu naprawczego i zredukowałem światło otworów w upper reciverze do M6, i wkręciłem w skrajny otwór M6 inbusową z płaskim łbem. Drugi otwór na szynie od G36 jest niekoncentryczy z otworem na upper reciverze (jak to jest po polsku?), więc zamiast wiercić otwór i pogłębienie w szynie, nawierciłem gwint M5 na śrubę inbusową -obie M6 i M5 używają tego samego rozmiaru klucza. 2. Przed i po wygłuszeniu. Cofnąłem ścianę cylindra oraz usunąłem fabryczną podkładkę gumową, a powstałe w ten sposób miejsce spożytkowałem podklejając (z obu stron!) TPE. Pudło rezonansowe obudowy oklejam kompozytem dociążająco ekranującym standartplasta, a wolne przestrzenie pianką o wysokiej gęstości (profilowane). Zastanawiam się jeszcze nad trwałym zasłonięciem atrap otworów wyrzutu łusek. 3. Specjalna owijka samoprzylepna o zwojach wyprofilowanych bod budowę (mojej) dłoni. Zwiększa przyczepność, daje pewniejszy, wygodniejszy chwyt (akurat ją zakurzyłem na tym zdjęciu, w rzeczywistości ciężko jest ją dostrzec, najczęściej dopiero po wzięciu broni w dłoń) OFC planuję jeszcze podłączenie lampek choinkowych i kalkowanie kanter strajka dla dodania fasonu :cool: Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Przed i po wygłuszeniu. Cofnąłem ścianę cylindra oraz usunąłem fabryczną podkładkę gumową, a powstałe w ten sposób miejsce spożytkowałem podklejając (z obu stron!) TPE. Pudło rezonansowe obudowy oklejam kompozytem dociążająco ekranującym standartplasta, a wolne przestrzenie pianką o wysokiej gęstości (profilowane). Zastanawiam się jeszcze nad trwałym zasłonięciem atrap otworów wyrzutu łusek. A mógłbyś na polski? Bo ja z tego rozumiem tylko pierwsze i ostatnie zdanie. Jakieś zdjęcia, coś takiego by się przydało. Quote Link to post Share on other sites
grennos Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 dokładnie, prosze o to samo o co prosi kolega wyżej, pytalem tez w innym temacie ale od paru dni nie uzyskalem odpowiedzi pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Gdzie kupiłeś tą owijkę? Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 Chyba można taką taśmę materiałową dorwać na allegro. Sam ją posiadam - właśnie z allegro. Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 (edited) Czy AUG A3 JG wytrzyma katowanie na full auto przy springu M130 i batce LiPo 11.1? Nie jestem sadystą, chcę robić H-Bar'a. BTW: Istnieją te przedłużone magi w ASG? Edited October 31, 2010 by gecko123 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.