Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tuning jak nie tuning,

narazie wymieniłem na lufe 640mm, łożyska ślizgowe CA, gumke silikonową guadera,

efekt: widoczny dalszy lot kulki oraz poprawa skupienia kulki (celności)

nei mierzyłem dokładnie ile fps-ów, wyśle dopiero jak skończe dokońca tuningować mojego auga.

narazie na oko to bym dał tak ze 365fps-ów po wymianie lufy, łożysk i gumki , ale jak to mówią na oko się w tych sprawach nie mówi, bo można się przeliczyć

 

za tak 2 tygodnie dokupie cylinder typ 0, springa m110 madoniona i prowadnice z łożyskowaniem,

ale spodziewam się tak że dojdzie do około 410-420fsp-ów(bez wymiany zębatek)

zobaczymy wyśle do zmierzenia i się okaże cała prawda po moim tuningu wewnętrzym:D

 

bo zewnętrzny to dałem foto wcześniej z dorobionym tłumikiem dzwieku, ale jak sobie klucze imbusa kupie to i tak przerobie na troche inny tłumik

 

 

 

BaUEr, nie ma za co, trzeba sobie pomagać:D

Link to post
Share on other sites

Czyli rozumiem, że po dostaniu AUG'a należałoby zainwestować w metalową prowadnicę sprężyny, lepszego hop siupa, preckę, cylinder typ 0 i jesteś gość :P

 

Niekoniecznie - ja w swoim AUG'u JG wymieniłem gumkę HU na gumkę SYSTEM'y i dodałem kolimator - JEST SUPER. Zasięg - na moje potrzeby, idealny, celność - zdumiewająco dobra, a żywotność baterii - niezła. Dokupiłem magazynek CA, bo JG się zjebał i na tym poprzestałem z tymczasowymi wydatkami. Działa ZAJE***CIE! POZDRO!

Link to post
Share on other sites

melon, no i jak już kupujesz prowadnice to springa też by się opłacało kupić:D

bo po co kupować prowadnicę jak stockowa starcza na stockowego springa.

i teraz jesteś gość :D

 

siemionman, ja zawsze mówie tak: "wymagania się zmieniają wraz z doświadczeniem, lecz nie zawsze jest kasa na zmiany" :):)

popieram żywotność batki przy stockowych częściach jest wystarczająca. zobaczymy jak po wymiania springa :D (podobno na 3 magi a potem kicha)

 

pidżefjat, wydaje mi się że tamte tematy powinny być usunięte ponieważ wszystko co tam jest jest i tu.

 

siemionman, wielki dzix za wyjaśnienie:D

Edited by batonszalony
Link to post
Share on other sites

co się okazuje że po wymianie springa na m110 madoniona w moim augu:

silnik nie może naciągnąć sprężyny do końca, blokuje się gdzieś pośrodku cylinda i staje, lecz po zdjęciu blokady w gearbox-sie ( tej która powstrzymuje zębatki od cofania się) zaczyna strzelać, ale nieregularnie tak że semi raz działa raz nie a na auto czasem wylatują zamiast jednej kulki to dwie.

 

wnioski:

musze wymienić batke na mocniejszą albo silnik zmienić

Link to post
Share on other sites

A to dziwne że Ci się blokuje, gdyż puttin w tym samym wątku napisał: "Wsadziłem M110 madonion'a (...) i jak narazie problemów niema", z późniejszych postów wynika, że problemy jak Twój ma dopiero po wywalonych 2 magazynkach. Ciekawa sprawa... ale on wymienił też prowadnicę na łożyskowaną. Czyżby to była cała różnica??

Edited by relevant
Link to post
Share on other sites

na początku myślałem że to wina batki, że słabo jest naładowana ale po 2 rozładowaniach i ładowaniach powtarzał się ten problem.

 

Może być że chodzi tu tylko o prowadnice, ale to i tak troche dziwne że prowadnica odgrywa można by powiedzieć kluczową role?

 

We wrześniu zamóiwe prowadnice z łożyskowaniem i zobaczymy co się stanie.

 

Najlepiej niech się wypowie ktoś z większym doświadczeniem.

Edited by batonszalony
Link to post
Share on other sites

A może chodzi o coś jeszcze innego, ja na przykład mam podobne objawy, a mam kostkę selektora zniszczoną (ale auto jest, semi czasem - trzeba dobry mieć paluszek), tzn zjechaną dosyć. Wynika to z tego, że nasz selektor mamy w spuście i cykle semi-auto-semi-auto są częściej wykonywane niż przy standardowych selektorach.

Edited by GRSW_Szreder
Link to post
Share on other sites

Ha! tak się składa że sprawdzałem... bez prowadnicy łozyskowanej mi też się blokował... poprostu skręcałem na szybko i zapomniałem za pierwszym razem wsadzić :) łozyskowanie na prowadnicy i głowicy tłoka sprawia że spring może się o jakieś 20% bardziej skręcić :)

Link to post
Share on other sites

To zależy. Np. mi kolimator w ogóle nie podchodzi - może to przez wadę wzroku, ale nic przez niego nie widzę.

Co do tematu, ostatnio wpakowałem silikonową gumkę i stockową lufę CA - AUG wali jak dziki :D Zasięgowo bije stockowe i lekko podkręcone firmówki.

Teraz jeszcze zrobiłem teflon fix, czy jakiś efekt będzie to napiszę po weekendzie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...