marley531 Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 witam, mam pytanie, dlaczego po rozlozeniu i zlozeniu gb nie kreca sie zebatki po podlczeniu silniczka. wszystko zostalo nalezycie przesmarowane. prosze o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Sprawdź konektory na silniku, sprawdź czy bateria jest naładowana, sprawdź czy kostka stykowa zwiera styki. Quote Link to post Share on other sites
marley531 Posted December 18, 2013 Author Report Share Posted December 18, 2013 Sprawdź konektory na silniku, sprawdź czy bateria jest naładowana, sprawdź czy kostka stykowa zwiera styki. zapomnialem dodac,ze silniczek kreci normalnie kiedy nie jest przy gb, Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Najbardziej prozaiczne może być złe wyregulowanie silnika. Pokręć takim małym imbusikiem pod gwintem kosza silnika. Zobacz przy okazji, czy jesteś w stanie kręcić zębatkami po odłączeniu silnika, weź jakiś śrubokręt i spróbuj poruszyć zębatkami, powinno dać się wykonać kilka obrotów. Jak się nie da, to znaczy, że źle złożyłeś. Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Rozłóż jeszcze raz gb i sprawdź czy któraś z podkładek nie jest wygięta Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Sprawdź czy zębatki się kręcą po skręceniu gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 A plusa z minusem koleka nie pomylił na silniku? Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted January 9, 2014 Report Share Posted January 9, 2014 Wtedy silnik zakręciłby w drugą stronę i zablokowała by się zębatka na anty-reversie. Quote Link to post Share on other sites
Mikolajski Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 Podłączę sie do wątku; po obejrzeniu paru filmów postanowiłem samemu rozkręcić, odblokować i przeczyścić G-box v3, starałem się zapisywać co gdzie jak- profilaktycznie- ale jedno mi umknęło:| Która sprężyna, ta słabsza czy mocniejsza (twardsza/miększa) przychodzi na styki spustowe? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 13, 2014 Report Share Posted January 13, 2014 Ta mniejsza. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.