white_pl Posted January 10, 2015 Report Share Posted January 10, 2015 A i tak BTW z tym cylindrem to jest z chromowanego mosiądzu wczoraj z ciekawości rozebrałem replikę i wewnątrz wyraźnie widać że się chromowanie przetarło i wyłazi złotawy kolor mosiądzu nie wierzysz z przyjemnością dodam zdjęcia. Poprosimy. Sprawdź też proszę go magnesem, czy reaguje. Było by to bardzo ciekawe, że jednen producent w obrębie jednej rodziny replik, raz daje taki, a raz taki cylinder. Ciekawi mnie tez, czy nikomu się nie stało z lufą tak jak w RPK. Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted January 10, 2015 Report Share Posted January 10, 2015 (edited) A gdzieś widziałem w temacie, chyba o lufach 6,01 jbu, o tym że w lufach 6,01 kulki się "ścierały" poprzez tarcie, czy tam niedokładności. Nie wiem ile w tym prawdy, ale możliwe że przy dłuższej lufie w rpk ten problem się pojawia, przy krótszej lufie go nie ma. A ja mam 2 lct i ten sam problem :D musze podnosić gb żeby był w osi z komorą hu. Edited January 10, 2015 by grzesio93 Quote Link to post Share on other sites
chodos93 Posted January 10, 2015 Author Report Share Posted January 10, 2015 OK , dotarło . @ white_pl a co się stało z lufą jeśli można wiedzieć ? niestety kamera w nexusie nie jest zbyt dobra i nie mogłem zrobić wyraźnych zdjęć plam więc żeby nie było wątpliwości wypolerowałem cylinder wewnątrz do mosiądzu dodatkowo dla porównania dodaje zdjęcia noża wykonanego ze stali chromowej . Próba z magnesem jak widać nie przyciąga cylindra do magnesu. (Najmocniejszy jaki miałem to neodymowy ze starego dysku twardego) Dla porównania polerowana stal chromowa Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 No to teraz jest już 100% pewność, że nie wrzucają tych samych częsci - wydaje mi się ,że w RPK była inna faktura na zew. cylindra. Przy najbliższej okazji porównam. Natomiast na pewno reagował na magnes. @grzesio - Lufy JBU to alu...i to kiepskie alu - które się po prostu ściera. Tu natomiast jest lufa mosiężna, od której odchodzą białe, lub sine "kłaki" - wygląda mi to na teflon. Niestety nie udało się usunąć tej warstwy żadnymi nawet rozpuszczalnikami - rozwiercanie / polerowanie mija się z celem, bo zrobi się lufę bore-up, a nie o to chodzi. Quote Link to post Share on other sites
lech Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 (edited) Planuję niebawem kupić porządny filcowy wycior do broni palnej i nim podziałać. Zwykły kawałek szmatki na airsoftowym wyciorze nie daje rady. Wyczyszczę na lustro, wsadzę w jakąś replikę i zobaczymy czy problem wróci. Ciastek dobrze wytłumaczył jak t o wygląda, a rezultat końcowy jest taki, że z 450 fps po ok. 1000 kulek robi się 380 i mniej (kulki makabrycznie wytracają prędkość, miejscami słychać nawet zmieniony dźwięk tłoka uderzającego w głowicę cyl. - przez poduszkę powietrzną tworząca się za "wylatującą" kulką). Inna sprawa to te "kłaki", w domu udało mi się ich trochę "wyciągnąć z lufy" i po wysuszeniu (leciałem rozpuszczalnikiem) zamieniają się one w... biały pył przypominający sproszkowane białe kulki ;) Na chwilę obecną, po przebiegu ok 20000 kulek nie zapowiada się na serwis (fpsy stabilne, wszystko śmiga pięknie) ale przy najbliższej okazji zrobię zdjęcie wnętrza cylindra. Sam jestem ciekaw na ile jest on stalowy i czy będzie się przecierał. Tak czy inaczej mój był przyciągany przez magnes. Edited January 16, 2015 by lech Quote Link to post Share on other sites
Johnnie Walker Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Ja póki co katuję lufę stock w RPKS-74MN, przemieliłem z 5000 kulek niecałe, bez zarzutu. Quote Link to post Share on other sites
tuco Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Panowie z jakich akumulatorów korzystacie LiPo 7,4 czy 11.1v, chodzi oczywiście o replikę w stock-u. ROF w wersji "prosto z pudełka" nie powala i jest na poziomie 12-13. Quote Link to post Share on other sites
chodos93 Posted April 29, 2015 Author Report Share Posted April 29, 2015 Ja używam takiego lipo wchodzi na styk ale blokuje suwadło więc jak chcesz ustawić hop up trzeba zdjąć pokrywę. (redox 11,1V , 850mah) http://dexter90.vot.pl/modelux/sklep_modelux/zdjecia/zdjecia/pakiety/redox/redox_11.1_850_20c_scal.jpg Quote Link to post Share on other sites
tuco Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Czyli na 11.1V spokojnie można strzelać bez stresu że silnik lub zębatki padną? Sprawdzaliście ile z takich "paluszków" daje radę wystrzelić kulek? Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted May 4, 2015 Report Share Posted May 4, 2015 Jestem po pierwszej strzelance z RPK NV (tak wiem, pół roku po zakupie, czasu nie było). W replice było zaraz po zakupie wymienione: prowadnica SHS łożyskowana, M140 SHS, dysza SHS short, mosfet, silnik neodymowy Cyma. Zasilanie 11.1V. Przez 5h spotkania wystrzeliłem około 3000 kulek, pod koniec zauważyłem spadek osiągów i skończyło się na zacince kulki w lufie. Nie było na miejscu wyciora do lufy 61cm, więc musiałem zmienić replikę. W domu, po zdemontowaniu lufy sprawdziłem czy gearbox działa i na szczęście zacinka w lufie nie wypłyneła w żaden sposób na bebechy. Tłok uległ uszkodzeniu jednak nie jest to wina zacinki, bo skutki były by zupełnie inne. Po prostu tockowy tłok LCT nie jest tak wytrzymały jak SHS - nie tylko materiałowo (tworzywo korpusu), ale i konstrukcyjnie. W moim przypadku puścił tylni wspornik, na którym opiera się listwa z zębami (1 zdjęcie). Mimo tłok zdziałał, bo przedni ząbek tej listwy trzymał się sprężyny(ząb na drugim zdjęciu, ten który w terorii ma się trzymać czoła korpusu tłoka). Na drugim zdjęciu widać, że konstrukcja czoła korpusu tłoka jest trochę nieprzemyślana, bo nie ma tam miejsca, żeby ten ząbek listwy mógł trzymać się korpusu. W skrócie - całe obciązenie podczas naciągania tłoka jest przyłożone do tylnego wspornika w korpusie tłoczka. A że tworzywo to nie jest super wytrzymałe, to po po prostu puściło. Dlatego nie polecam stockowego tłoka pod tuning mocowy, teraz wstawiłem SHS. Problem nr 2, czyli wspomniana wcześniej lufa. Nie pozostaje mi nic innego jak potwierdzić to o czym pisał White. Lufa LCT jest pokryta od wewnątrz nietrwałą powłoką teflonu. Jak odblokowałem zacięte kulki w lufie, to było do niej przylepione cienozielone "coś"; zdjęcie nie robiłem, bo wygląda jak na zdjęciach od White. Podobne do płatków PTFE w niektórych smarach. Przypominam, że uszkodzenie nastąpiło po śmiesznym przebiegu 3k. Ponieważ gorzej z tą lufą być nie może, postanowiłem że usunę ten teflon. W końcu nie mam nic do stracenia. Wiertarka, wycior, drobny papier ścierny. Średnie obrty i kręcimy równomiernie po całej powierzchni; aż papier zacznie zbierać mosiądz po zdarciu teflonu. Potem polerka. Działa, a skupienie lepsze niż w stocku tj. z teflonowym syfem w lufie. Może przyszłości wymienię na krótszą, ale obecnie efekt jest naprawdę wystarczający. Quote Link to post Share on other sites
Willard Posted May 4, 2015 Report Share Posted May 4, 2015 W moim 105 ten czerwony tlok padl na stocku po 300 kulasach - pekl od gory. Lufa sie trzyma bez problemow na razie, jakies 2000 w ciagu 1.5 roku. Quote Link to post Share on other sites
Johnnie Walker Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 (edited) Jestem po kolejnym spotkaniu z moim RPKS-74MN. Wywaliłem kolejnego druma. Teraz około 8k kulek. Nic mi się nie dzieje z lufą póki co. Na bore-up guardera dość mocno styranym i wyjętym springiem SP140 guardera ze starego RPK wyciskam 515-520 fps. Tłok też ma się dobrze, jednak ja podkleiłem listwę tłoka jak grzebałem w bebechach. Edited May 13, 2015 by Johnnie Walker Quote Link to post Share on other sites
vasilij91 Posted September 12, 2015 Report Share Posted September 12, 2015 Witam. Kupiłem Używany egzemplarz AK104 z przebiegiem około 4000 kulek(430 fps). Do dnia dzisiejszego wystrzeliłem koło 12000 kulek w tym na sprężynie 150 LCT dającej 505 fps po ubiciu i stalowym cylindrze typu 0 8000 kulek. Zęby tłoka wyglądają jak nówki, zębatka tłokowa tak samo, środkowa też nie wykazuje śladów zużycia za to zębatka odbioru mocy miała wadę w postaci ostrych krawędzi na brzegach zębów co zniszczyło zębatkę silnika. Łożyska bardzo ciasne które powodowały silne obciążenia i zwykły silnik pocił się przy m150. Po rozwierceniu gniazd i zastosowaniu łożysk 9mm problem ustał i silnik kręci sie bez zająknięcia i bez grzania. Dodałem też poduszkę gumową do ustalenia AOE. Quote Link to post Share on other sites
KondziuM Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Stoję przed wyborem pierwszej repliki i wybór padnie najprawdopodobniej w stronę jednego z kałachów LCT. http://gunfire.pl/product-pol-1152205663-Replika-karabinka-LCKS74M-NV.html http://gunfire.pl/product-pol-1152196223-Replika-karabinka-LCK74M-NV-oliwkowa.html Planuję na początek wymienić prowadnicę sprężyny na metalową łożyskowaną i dyszę na krótką SHS. Do tego Li-Po 7.4 i gumka na systeme energy jeżeli stockowa nie będzie dobrze banglać. Czy w tym kałachu ze stałą kolbą umieszcza się baterie właśnie w kolbie czy pod deklem? Quote Link to post Share on other sites
vasilij91 Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 (edited) Miałem w zapasie dysze SHS, podmieniłem i dała 10 FPS. Stockowa dysza jest dobra tylko trzeba wymienić oring i będzie idealnie szczelna. LCT poszło według mnie trochę na łatwiznę dając łożysko w tłok zamiast łożyskowanej prowadnicy co daje silniejsze uderzenie w głowice cylindra skracając życie szkieletu. Bierz Pan to co Ci się podoba, w obu da się upchnąć pod dekiel 11,1 1300 Edited September 28, 2015 by vasilij91 Quote Link to post Share on other sites
KondziuM Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 Jakie ogólnodostępne magi dobrze pasują i podają oprócz LCT? Chodzi o lowy/midy. Quote Link to post Share on other sites
Mati86 Posted May 18, 2016 Report Share Posted May 18, 2016 (edited) U mnie cymy podchodzą. Ale wolałem dopłacić i mam komplet lct. Ps. W oliwkowej kolba jest stała. Ale kolor ma żywo podoba mi się. Ps2. W mich lct M130 500 fps akms M130 495 fps wał M130 490 fps rpk M125 450 fps aksu M120 440 fps aks74 Więc pytam się po jaką chorerę m150 :)? Edited May 18, 2016 by Mati86 Quote Link to post Share on other sites
wódz Posted May 24, 2016 Report Share Posted May 24, 2016 (edited) Czy któryś z użytkowników tej repliki lub innego AK produkcji LCT spotkał się także z równie nieestetycznie pospawanym suwadłem? http://airsoftphotos.net/album/show/526430#wmasg-box/526430/526431 Edited May 24, 2016 by wódz Quote Link to post Share on other sites
lech Posted June 18, 2016 Report Share Posted June 18, 2016 (edited) Szybki situation update. Moje RPK przerobiło już ok 65-70k kulek. Pełen stock + prowadnica sprężyny prometheus + dysza protech + komora z E&L. Był to drugi przegląd w jej życiu. Wszystkie części wew. nadal w stanie absolutnie wzorowym, 460-463fps Najbardziej mnie w tym wszystkim zadziwia ta chińska sprężyna. Trzyma FPSy niczym rasowy guarder i to bez mosfetu z AB :icon_wink: Edited June 18, 2016 by lech Quote Link to post Share on other sites
KondziuM Posted August 27, 2016 Report Share Posted August 27, 2016 (edited) Rozważam nabycie AMD-65 z redwolfa i mały tuning czyli lufa, komora hop-up (jest sens?), guma, dysza i prowadnica. Ma ktoś doświadczenia z komorą prowina w LCT? Jakiej dyszy do niej użyć? Przykład: http://www.redwolfai..._Air_Nozzle.htm prowadnicę chyba wezmę od Core: http://www.redwolfai...rsion_3_SUS.htm W moim obecnym 104NV siedzi stalowy promyk 6.03, gumka systema, dysza i prowadnica shs i jest ok. Edited August 27, 2016 by KondziuM Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted August 27, 2016 Report Share Posted August 27, 2016 Jedyne AMD-65, jakie widzę w redwolfie to gazowe AMD-65. Quote Link to post Share on other sites
KondziuM Posted August 27, 2016 Report Share Posted August 27, 2016 (edited) http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_LCT_LCT_AMD65_AEG.htm Edited August 27, 2016 by KondziuM Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.