Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AK [E&L]


Recommended Posts

W dniu 18.08.2019 o 21:29, jarekfn napisał:

Ja bym tu dyskutował, wahania rzędu +/- 2 fpsy, można uzyskać, ale na to składa się cała masa czynników.

Samą gumką i dyszą na pewno tego nie uzyskasz, ważna jest sprężyna, i cały zespół pneumatyczny, także lufa i jej jakość. 

MI się wahania rzędu 3-4 fpsów udało uzyskać, ale musiałem cały gearbox zbudować od nowa i to na topowych częściach, przerzucić całą masę części.

Czy warto ?, kwestia czasu, pieniędzy i samozaparcia.

Chodziło mi o to że nie należy walki ze szczelnością zaczynać od wymiany komory gdyż ta daje radę i zasugerowałem szukania nieszczelności w innych elementach. U mnie udało się uzyskać tą powtarzalność wymieniając wszystkie komponenty wchodzące w skład pneumatyki( po za lufą) na SHS . Sprężyna to ubita już SP130 (352fpsy na 0,4). Więc mając farta można się zmieścić w 150zł (nie licząc lufy i chrono). 

Edited by Trex15
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...