Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
PAT_Bubel

[Oficjalny] M14 [G&G]

Recommended Posts

Witam serdecznie,

Od jakichś 2 lat mam M14 G&G Veterana i myślę by zrobić z niej karabin bardziej "wyborowy", może nawet snajperkę.

 

Chciałbym, by był precyzyjniejszy i osiągał jakieś 500-520 fps.

 

Czy moglibyście mi doradzić co zakupić i wymienić by to osiągnąć? Jaką lufę najlepiej, jakie części itd. (miłe by były linki o co dokładnie chodzi)

 

Poza wymienianymi kablami by lepiej chodził, jest praktycznie stockowy.

 

Pozdrawiam

Edited by XrayPl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też posiadam M14 Veteran G&G, którego różnie modyfikowałem. Aby mieć te 500-520 FPS musisz wymienić:

 

- Sprężyna M140 Guarder (może być inna niż guarder ale weź wtedy pod uwagę, że musi być troszkę mocniejsza niż 140).

- Prowadnica sprężyny V3 (metal, łożyskowana)

- Głowicę tłoka (ja mam ultimate aluminiową)

- Tłok (ja używam modify titanium od przeszło 2 lat i jest git)

- Dysza (na uszczelnioną, chyba mam ultimate ale nie jestem pewien, długość o ile mnie pamięć nie myli to 24,95mm do AUG'a)

- Łożyska (mogą być SHS, najlepiej kulkowe z tym, że w tej replice masz 4x 7mm i 2x 8mm)

- Silnik Infinity torque up Guardera krótki (prawdziwa bestia, mam od 3 lat i przeżyła wszelkiego rodzaju związane awarie z repliką)

- Przy zmianie kabli warto by było wrzucić mosfet, żeby uniknąć przypalenia kostki stykowej, zwłaszcza przy SEMI (najlepiej z Active brake)

- Akumulator 7,4 lipo, może być 11,1v jeśli chcesz ale już koniecznie z mosfetek i z dobrze poskładanymi flakami.

 

To czego NIE zmieniamy to:

- Zębatki (ja mam swoje stockowe od początku repliki a przeszło już 3 lata i dźwigały nawet M150 guardera)

- Cylider i głowica cylindra (głowica ma na podstawie gumową wstawkę i jest mosiężna, więc ma wszystko czego trzeba)

 

Do tego wszystkiego jeszcze promyka 550mm i zielona gumka G&G. Komora hop-up zostaje.

 

Rezultat: Przy dobrym doszczelnieniu całości masz spokojnie 500-530 FPS. Jak będzie dobrze poskładana, to nie ma opcji, żeby coś w niej walnęło (chyba, że trafisz na jakiś felerny egzemplarz jakiejś części). Przy tym setupie, będziesz mógł się nawet pokusić o M150 Guardera i więcej, ale wtedy rozważ zakup zębatek z innym przełożeniem (100:300) i najlepiej z lipo 11,1v żeby zbytnio nie mulił ;).

 

Pozdrawiam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, pokrywy lufy w Veteranie jest moim zdaniem umiarkowanie estetyczna(jednak błyszczący plastik), zastanawiam się nad zakupem czarnej pokrywy.

Czy ktoś z Was ma może M14tkę z taką pokrywą? Szczególnie zależy mi na zdjęciach(w galerii googla pustki).

 

Jakiego zawieszenia używacie?

Zwykłe dwupunktowe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ten świecący brąz pokryłem farbą w spray'u czarnym matem i efekt jest dużo lepszy. Dla wzmocnienia tej struktury użyłem tektury pod nią (zwykły karton) żeby wypełnić pustą przestrzeń między lufą zewnętrzną a tym przykryciem.

 

Zawieszenie dwupunktowe własnej produkcji, w stylu Novritscha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i doszły te i owe części, poszedł tuning i wygląda to tak:

 

-Cylinder guardera (chrom)

-Gł. tłoka King Arms alu

-Gł. cylindra Ultimate czarna

- SP150 Guardera

- Dysza Deep Fire do AUG

- Promyk 550mm

- Tłok SHS

 

No i wyszło 495 fps...

Jest tylko jeden mały problem - nie jestem pewny czy nie włożyłem sp140 choć wynik i tak nie powala.

 

 

Przy okazji 2 pytania do posiadaczy i grzebaczy:

1. Czy u Was też selektor goni na boki (duże luzy)?

2. Czy macie sposób przy otwieraniu GB, żeby anti reversala jakoś ustawić, zablokować, żeby masakrycznie nie irytował przy składaniu? Ta sprężynka na nim potrafi podskoczyć do góry i automatycznie czarny element nie siada bezpośrednio na zgrubieniu trzpienia, tylko na tej sprężynce i mam problem.

 

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

2. Czy macie sposób przy otwieraniu GB, żeby anti reversala jakoś ustawić, zablokować, żeby masakrycznie nie irytował przy składaniu? Ta sprężynka na nim potrafi podskoczyć do góry i automatycznie czarny element nie siada bezpośrednio na zgrubieniu trzpienia, tylko na tej sprężynce i mam problem.

 

 

Pozdrawiam

 

stara sztuczka z magnesem pod szkielet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chyba tylko taki patent a nie wiem czy utrzyma, ale spróbuję.

 

 

Jeszcze szybkie pytanko, czy na lufie powinna być sprężynka dociskająca komorę do GB (tak jak w układach V2)? Nie widziałem takiej tylko o-ring, ale zastanawiam się czy po prostu nie zgubiłem czy tak ma być i spasowanie jest wystarczające - nie trzeba dodatkowego docisku.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chyba tylko taki patent a nie wiem czy utrzyma, ale spróbuję.

 

 

Jeszcze szybkie pytanko, czy na lufie powinna być sprężynka dociskająca komorę do GB (tak jak w układach V2)? Nie widziałem takiej tylko o-ring, ale zastanawiam się czy po prostu nie zgubiłem czy tak ma być i spasowanie jest wystarczające - nie trzeba dodatkowego docisku.

 

Pozdrawiam

 

1. Mocny magnes, najlepiej z głośnika i jechane :D

2. Nie pamiętam już, zawsze możesz coś próbować upchnąć, jak się zmieści.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...