beretTa Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Witam. Googlowałem, szukałem na forum i nie mogłem nic znaleźć... Mam rozebrana m4 i wyciągnięty GB, jak będzie znowu poskładana do kupy to wiem, że trzeba ustawić silnik. W środkowej śrubie na stopce nic nie zmieniałem przed demontażem i chciałbym się dowiedzieć czy jak poskładam z powrotem ją to można zostawić ustawienie tej śruby tak jak było czy trzeba na nowo ustawiać? A jeśli trzeba to jak? Proszę o wyjaśnienie bardzo dokładne. Dzięki! :) Link to post Share on other sites
wiciok Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Ustawiasz na słuch. Jak wyje, to dokręcasz, jak chrzęści to odkręcasz - aż znajdziesz ustawienie, w którym działa najciszej. Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Witam. Googlowałem, szukałem na forum i nie mogłem nic znaleźć... Mam rozebrana m4 i wyciągnięty GB, jak będzie znowu poskładana do kupy to wiem, że trzeba ustawić silnik. W środkowej śrubie na stopce nic nie zmieniałem przed demontażem i chciałbym się dowiedzieć czy jak poskładam z powrotem ją to można zostawić ustawienie tej śruby tak jak było czy trzeba na nowo ustawiać? A jeśli trzeba to jak? Proszę o wyjaśnienie bardzo dokładne. Dzięki! :icon_smile: Nie bo w v2 wiele zależy od ułożenia kabli, trzeba kombinować co już wiciok napisał, powodzenia. Link to post Share on other sites
Galithar Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Najlepiej zdemontować zespół tłoka, ustawić na słuch i zamontować zespół tłoka, delikatnie poprawić znowu na słuch, [ale czasem nie jest to wymagane], a na koniec pożyczyć od mamy, dziewczyny, babci, żony, kochanki itd. przezroczysty lakier do paznokci i machnąć nim po śrubce na stopce. Ale to już wymaga umiejętności składania i rozkładania gb. :) Link to post Share on other sites
senkuPH Posted January 21, 2014 Report Share Posted January 21, 2014 (edited) Ingerowałeś może w rozmieszczenie podkładek? Jeśli tak, sprawdź najpierw czy zębatka silnikowa nie "leży" na zębatce silnika. Dopiero po odpowiednim wypodkładkowaniu zębatki silnikowej względem zębatki silnika (ta na trzpieniu wychodzącym z silnika) możesz zakończyć sprawę regulując silnik. Jeśli się mylę - niech ktoś mnie poprawi. Edited January 21, 2014 by senkuPH Link to post Share on other sites
beretTa Posted January 21, 2014 Author Report Share Posted January 21, 2014 Nie ingerowałem w gb, wyciągłem gb z body tylko po to, żeby wymienić selektor, zębatki były ostatnio wypodkladkowane u serwisanta, który zna się na tym i zrobił to dobrze. Poskladalem wszystko do kupy, na "słuch" wydawało się OK, ale po pierwsze przy strzelaniu na dworze po kilku minutach zauważyłem, że lipo osłabło, może przez to, że było w niedzielę na cało dniowej strzelance, a po drugie zauważyłem, że silnik się zgarzał... Chwyt pistoletowy był dość cieply, nie wiem czy z tego powodu nie osłabło lipo. Prędzej tego nie było, po złożeniu silnika i "ustawieniu" coś takiego się pojawiło... Więc teraz pytanie: silnik zbyt mocno dociśnięty do gb, że się tak grzeje? Link to post Share on other sites
Gelayev Posted January 21, 2014 Report Share Posted January 21, 2014 (edited) Poluzuj śruby na gearboxie i strzel. Jak zadziała to za mocno są dokręcone śruby, jak nie, to albo silnik dociska za mocno zębatkę (odkręć śrubę imbusową)albo masz stratę prądu na stykach silnika. Dopiero wtedy wymień/sprawdź silnik. Edited January 21, 2014 by Gelayev Link to post Share on other sites
Recommended Posts