Szreder Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 (edited) Jak odmontowałem foregripa stała się tą dla wszystkich, doskonała pod każdym względem - trzyma się idealnie. Wykonanie bardzo dobre, konstrukcja jest toporna, mało elementów ruchomych na zewnątrz - nie rozsypie się łatwo. Edited February 7, 2007 by GRSW_Szreder Quote Link to post Share on other sites
GERALT Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 (edited) jest to replika doskonalsza od replik z przedzialu 800-1100 i wiecej, i pasuje ona kazdemu komu sie podoba poza tymi pierdolami jak raczka i dokrecenie srubek nie ma zadnych zastrzezen pozdro!! Edited February 7, 2007 by GERALT Quote Link to post Share on other sites
sebna Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 ... Nie będzie fotek, bo taśmy pozdejmowałem, z racji, że luzy jeszcze nie są tak duże... Czyli tak dla pewności, póki co zrezygnowałeś z oklejania i niwelowania luzów bo są jeszcze nie duże, pytam bo trochę zakręcony wyszedł ten post i nie wiem czy dobrze zrozumiałem. ...poza tymi pierdolami jak raczka i dokrecenie srubek nie ma zadnych zastrzezen pozdro!! Mówili mi w sklepie jak kupowałem, czytałem o tym na forum bo wszyscy powtarzają to jak mantrę - dokręcaj śrubki chłopczyku a będziesz żył długo i szczęśliwie ;) Ale nigdy nie zapytałem o które śrubki chodzi... Bo pewno życie było by za proste gdyby chodziło tylko o te 3 wielkie śruby na body. 1. Na które trzeba zwracać szczególną uwagę o ile takie są, czy po prostu wszystkie? 2. Trzeba wyjmować lufę i reciver i tam szukać śrubek? 3. Ogólnie o które śrubki chodzi? To mój pierwszy AEG, tak gdyby się ktoś nie domyślił ;) Quote Link to post Share on other sites
Szreder Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Z tego co można było wyczytać w tym wątku, to prawdopodobnie nie warto dokręcać małych śrubek i inbusów (niektórych), bo mogą być umiejscowione dodatkowo jakimś specyfikiem - chodzi o to, aby tego nie zerwać. A śruby, które widać, iż nie są zalane czymkolwiek warto dokręcić. Z tego co ja dokręcałem to: - 3 duże śruby - inbus na tłumiku ognia - jeszcze jedną która się ruszała - nie pamiętam(definitywnie nie była zabezpieczona) Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Czyli tak dla pewności, póki co zrezygnowałeś z oklejania i niwelowania luzów bo są jeszcze nie duże, pytam bo trochę zakręcony wyszedł ten post i nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Chodzi mi o to, że nie będę się zajmował tym, póki nie będzie wyraźnej potrzeby. Aczkolwiek nie widziałem jeszcze auga, którego luzy w jakikolwiek sposób ograniczały jego sprawność bojową czy estetyczną. Quote Link to post Share on other sites
adrian - brs Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 A śruby, które widać, iż nie są zalane czymkolwiek warto dokręcić. Z tego co ja dokręcałem to: - 3 duże śruby - inbus na tłumiku ognia - jeszcze jedną która się ruszała - nie pamiętam(definitywnie nie była zabezpieczona) Pozdrawiam! Z tymi trzema śrubami ostrożnie. Jeżeli je za mocno dokręcimy to ten przycisk od wyjmowania magazynka nie będzie chciał się ruszać ;-) . Ja zapomniałem o tym, że dokręcałem Auga i nie wiedziałem co się stało że nie moge magazynka włożyć :lol: Quote Link to post Share on other sites
GERALT Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 srobki to trzeba wszystkie podokrecac ale z wyczuciem i bolec zwalniajacy lufe i wszystko potem tylko ladowac kulki i baterie Quote Link to post Share on other sites
sebna Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 (edited) Natrafiłem na małe komplikacje - mniej więcej w 3/4 długości RISa patrząc od strony lufy, w rowki (te wzdłuż RISa nie poprzeczne) tam gdzie wchodzą szyny urządzeń jest ni z tego ni z owego kawałek metalu (stanowiący jednolitą całość z resztą ryśka i mający koło 4mm długości), który uniemożliwia zamontowanie czegokolwiek tam :wink: . Problem w tym ze jak mocowanie np kolimatora, które tam wchodzi jest długie np tak kolo 10cm to możliwości montażu jakie pozostają to tylko skrajne krańce: początek i koniec RISa :( Ktoś już próbował spiłować to cholerstwo? Lub wogule demontować szynę RIS? A jeszcze małe pytanie techniczne - jak chce użyć lakieru do trwalszego skręcania śrubek to po prostu majdam pędzelkiem po śrubce i wkręcam? Bo grzybek odkręca się w takim tempie, że ledwo nadążam z dokręcaniem go :). ----------------------------------------- Jak wyciągam lufę to praktycznie za każdym razem do body wpadają mi dwie części pokrętło HU i to co ją trzyma na miejscu - u was też tak luźno siedzą i często spadają? ----------------------------------------- Powinienem coś wiedzieć o hicapie nim go rozkręcę np czy sprężyna lubi atakować? Edited February 10, 2007 by sebna Quote Link to post Share on other sites
Szreder Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 U, mnie nic się od lufy nie odsypuje. To co trzyma pokrętło HU wchodzi w takie coś o kształcie grubego motylka, trzeba w to dopasować to kółko, a następnie przekręcić w którąś ze stron - powinno nie wypadać. Quote Link to post Share on other sites
Tony91 Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 (edited) Mam problem z rozebraniem hop-upa, po wykręcaniu pokrętła do regulacji i wyjęcia lufy wewnętrznej wraz z komorą hop-up, nie potrafię odłączyć komory od lufy, aby dostać się do gumki. Z tego co widze to z lufy wystają takie małe wypustki które wchodzą w komorę i trzymają ją przy lufie. Wygląda to jak by było na zacisk, ale to chyba nie możliwe bo to musi się dać zdemontować... Proszę o pomoc. PS: Może mi ktoś napisać w punktach jak rozebrać komorę hop-up...(chce wymienić gumkę na sylikonową). Edited February 11, 2007 by Tony91 Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 (edited) Po pierwsze musisz zdemontować cały system regulacji docisku gumki. Z boku komory jest taki metalowy pin który wyciągasz, a potem demontujesz dźwignię regulacji nacisku gumki. Jak ją wyjmujesz to najlepiej przekręć komorę tak żeby ta dźwignia mogła wypaść (lub lekko jej pomagasz). Razem z nią wyjdzie dystanser. Teraz zabierasz się za tą obejmę co na początku pisałeś nie wiem jak jest teraz w CA ale wcześniej ta obejma była bardzo krucha i lubiła pękać. Możesz spróbować podważyć ją jednocześnie z dwuch stron jakimiś śrubokrętami zegarkowymi lub czymś podobnym. Jak uda ci się wyjąć tą obejmę to pozostaje ci tylko wyjęcie lufy z gumką (lub gumkę oddzielnie wydłubać - zależy jak wyjdzie). Nic nie powinno trzmać lufy prócz gumki. Oprócz gumki jeszcze będzie na lufie metalowy pierścień, który będzie luźno latać po lufie. To cała filozofia. Jak będziesz składał to nałóż wcześniej ten pierścień i gumkę na lufę. Przy zakładaniu gumki najlepiej spryskaj ją od zewnątrz silikonem by lepiej wchodziła. Edited February 12, 2007 by kermit Quote Link to post Share on other sites
mixer Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Witam Mam pytanie do posiadaczy AUGa czy ta bateria podejdzie do niego TA? Na stronie machinegun'a napisali że tak, ale wyśledziłem że ktoś wypowiadał się że TA bateria nie wejdzie do AUGa, chociaż na stronie machinegun'a jest informacja że jest on kompatybilny z tą batką. Stąd moje pytanie i wątpliwości 8) . Wymiary tej pierwszej to około: 112x34x17 [długość, szerokość, wysokość] [mm] Quote Link to post Share on other sites
GERALT Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 cholerka nie wiem co to to TA, ale ta pasuje napewno:):):):):):):):) http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...193993c0e4f8d35 Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 (edited) Batka z tego co piszą jest w standardzie mini, a wszystkie mini wchodzą do auga. Tak mi się przynajmniej wydaje.... Zresztą poczekaj na opinie innych. Dobra po zmierzeniu swojej można stwierdzić że nie jest to batka standardu small. Moja ma wymiary ok 89 / 35 /35 i ledwo się mieści pod pokrywą. Czyli spokojnie możesz sobie ją darować. Edited February 12, 2007 by kermit Quote Link to post Share on other sites
sebna Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 (edited) Ja bym brał z machinguna 1400Mah 9,6V na ogniwach KANa bo tańsza, większa pojemnością i na pewno pasuje. Zresztą miałem taką brać ale nie chciało mi się czekać na przesyłkę więc wziąłem to co było na miejscu a było 8,4 1400 na Intelectach. W sumie nie narzekam ale poważniejsze testy dopiero przed nią. Swoją drogą dziękuje Panowie za wcześniejszą pomoc, Edited February 12, 2007 by sebna Quote Link to post Share on other sites
mixer Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Mi na tym INTELLECT'cie zależy dlatego że chce go kupić Tutaj a najważniejszy powód to taki ,że również pasował by do mojego mp5sd6 TM. Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam. ...ale wciąż mnie intryguje, skoro batka o o długości 89mm się mieści na długość (jak napisał kermit) to czy zmieści się o 2 cm dłuższa :-P Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Sam nie wiem. Nie mam stadardowej mini tylko kostkę... musi się ktoś wypowiedzieć co ma mini :P Quote Link to post Share on other sites
Tony91 Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Wiem, że mini 8,4 na 7 ogniwach wchodzi bez najmniejszych problemów, ale słyszałem, że 9,6 na 8 ogniwach wejdzie z trudem i będzie odstawać stopka kolby... Nie wiem na ile w tym prawdy...dlatego niech wypowie się ktoś kto mam możliwość sprawdzenia. Quote Link to post Share on other sites
Ritter Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 Włóż trochę wysiłku i przeczytaj ten temat. Zapewniam, że poznasz odpowiedź na dręczące Cię pytanie. - Quote Link to post Share on other sites
sebna Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 (edited) Dla przyszłych poszukiwaczy i dla zainteresowanych tak wygląda A2 z ACOGiem konkretnie firmy Action. Pozdrawiam Edited February 16, 2007 by sebna Quote Link to post Share on other sites
GERALT Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 (edited) dokladnie, co do baterii 9,6 na 8 ogniw, to poczytaj dokladniej , sam zdjecia zamieszczalem Edited February 16, 2007 by GERALT Quote Link to post Share on other sites
Styp Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 Czy sprawdzał ktoś jak wygląda sprawa z kompatybilnością glowicy cylindra i tappet plat'e innych firm np;hurricane, sysytema, deep fire? Pierwsze AEGi z ca z gearboxami v3 z tego co się orientuje miały z tym małe problemy. A i jak ma sie sprawa z łożyskami, zostały moze jakoś ulepszone od czasów pierwszsych SLRów? Sorry jesli ten wątek był juz poruszany. Quote Link to post Share on other sites
Tony91 Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Mam problem a mianowicie... Zamontowałem sylikonową gumkę guardera w moim AUGu A2 z CA. Na początku już pojawił się problem gdy posmarowałem gumkę sylikonem aby lepiej weszła na nią komora, gumka jakby zrobiła się szersza, gumka latała we wszystkie strony gdy próbowałem nałożyć na nią komorę. Prawie mi się to udało ale wydaje mi się że gumka jest troszkę krzywo ustawiona i co najważniejsze jakby nie weszła do końca, wystaje jej troszkę poza komorę od strony lufy. Nie mogę nałożyć komory na takąż wypustkę w lufie tak jak to było zamontowane na początku. Komora nie wygląda na najmocniejszą dlatego boję się robić cokolwiek na siłę. Proszę o pomoc i z góry dzięki... Quote Link to post Share on other sites
GERALT Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 nie wiem czy to bedzie to samo bo ja mam te sama gumke. hu mam metalowe, ale tak jak tobie weszko z oporem ale weszlo i jest super. no i musialem wyciagnac dystanser bo za bardzo wciskal gumke. sprobuj jeszcze raz delikatnie i powoli:) Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 (edited) Wkładasz samą gumkę bez lufy do komory?? Przecież sama gumka się będzie nieźle giąć przy takich próbach... nakładasz gumkę na lufę (odpowiednio, bo ma odpowiedni wypustek na dole na wyżłobienie w lufie) i dopiero zespół lufy i gumki wkładasz do hop-upa. Z drugiej strony jak masz metalowy hop-up to znacząco ciężej wchodzi komora na lufę. Sam nie mam takiej komory ale słyszałem jak kumpel mi mówił. Co do krzywego ustawienia gumki względem lufy to robisz tak że zamontowaną lufę leciutko przekręcasz w przeciwnym kierunku w stosunku do skrzywinia gumki. po prostu jak tak to robię że patrzę jak mam zamontowaną gumkę w stosunku do przedniego chwytu i rączki (montuję lufę wew. w zew.) jak krzywo w stosunku do rączki to odkręcam dwie małe śrubki i wyjmuję lufę i reguluję... Edited February 27, 2007 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.