Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moja wiadomość jakimś cudem nie została wysłana... Otóż sprężynę wymieniali mi w sklepie gdzie replikę kupowałem, tj. sklep bbmax.com.pl, więc to oni pewnie coś zwalili. Dzisiaj zrywam plombę i daję replikę miejscowemu serwisantowi, żeby zobaczył o co chodzi. Dzięki za podpowiedź.

Jak kupowałeś w sklepie to nie otwieraj gb tylko odnieś im i niech świecą oczami :icon_wink:.

Edited by Nath
Link to post
Share on other sites

Chciałbym zaczerpnąć Waszych porad w kwestii tuningu. Mianowicie czy ta konfiguracja będzie dobra?

-Szyny wzmacniające szkielet.

-M130

-mosiężna prowadnica sprężyny Deep Fire

-Tłok z powłoką tytanową Deep Fire

- Zębatki Deep Fire

- Bore Up Guarder'a

- Oczywiście wymienione kable i wtyki.

W założeniu emeczka ma chodzić na LiPo 11.1V.

Link to post
Share on other sites

Na stronie 14 padło pytanie o męczący się silnik. U mnie po wsadzeniu sp120, silnik wydaje inny dźwięk i z lekka reakcja na spust zmalała. Jednakże silnik się nie przegrzewa. I tu moje pytanie, jaki silnik wsadzić do tej repliki? Większego tuningu mocowego robić nie będę, sp 120 jest wystarczające, ale chciałbym zyskać trochę na rofie.

 

Pozdrawiam

Sikor7

Link to post
Share on other sites

Te od GFC są bardzo dobre w porównaniu cena-jakość. Widziałem przy wielu replikach i rof był przyzwoity. Sam przy emce EA mam silnik SRC i daje radę, rof jest ponad 20k/s, ale raczej wątpię że teraz taki dostaniesz. Bierz GFC jak mało kasy, no chyba że upolujesz używkę ICSa to też świetne silniki.

Link to post
Share on other sites

To kup sobie silnik HT a nie HS.

Odnośnie silników GFC, mały offtop poleci, to mam już trzy takie silniki u siebie. F1 krótki HT jest szybszy od mojego JBU HT który swoje kosztuje. Różnica 3rps na korzyść Tornado. Warte swojej ceny.

 

:icon_exclaim: Nigdy nie padły mi szczotki w tych silnikach, nawet w starej serii :icon_exclaim:

:!: Od razu zalecam zmiane zębatki na coś stalowego, te oryginalne sę miękkie i kruche :!:

Link to post
Share on other sites

Czołem Maniacy,

 

Poproszę o poradę w kwestii tuningu repliki. Posiadam standardowe m4 border patrol i potrzebuję wywindować fps'y do max. 460 oraz podnieść zasięg repliki. Jakie rzeczy muszą się znaleźć w środku, żeby zrobić to w jak najlepszy i najbardziej optymalny sposób? Dzięki.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...