Pan_Flint Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Jeśli brałeś w bbmaxie, to staraj się z nimi pogadać, że coś u ciebie w replice nie halo. Spoko ekipa tam pracuje, nie powinno być problemu. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 (edited) Moja wiadomość jakimś cudem nie została wysłana... Otóż sprężynę wymieniali mi w sklepie gdzie replikę kupowałem, tj. sklep bbmax.com.pl, więc to oni pewnie coś zwalili. Dzisiaj zrywam plombę i daję replikę miejscowemu serwisantowi, żeby zobaczył o co chodzi. Dzięki za podpowiedź. Jak kupowałeś w sklepie to nie otwieraj gb tylko odnieś im i niech świecą oczami :icon_wink:. Edited January 16, 2014 by Nath Quote Link to post Share on other sites
kisielowy Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Jutro sprawdzę replikę na chrono, jeśli nie będzie tych 396-399fps jak pisało to zwracam. Ale jaki powód zwrotu mam podać ? Że gearbox nie szczelny jest ? Quote Link to post Share on other sites
Pan_Flint Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Po prostu zadzwoń do nich i wytłumacz o co chodzi. Tak będzie najprościej. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Albo powołaj się na niezgodność towaru z umową. Quote Link to post Share on other sites
kisielowy Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Nie mogę się powołać na niezgodność towaru z umową, skoro sprężyna sp120 daję moc 390fps, a sprężyny guardera to już nie to co kiedyś... Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Jeśli replika ma faktycznie 20 metrów zasięgu to chyba jednak możesz się powołać na niezgodność. Quote Link to post Share on other sites
kisielowy Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Jutro zadzwonię i pogadam, dzięki wszystkim za radę. Quote Link to post Share on other sites
Ambactus Caelestis Posted January 24, 2014 Report Share Posted January 24, 2014 Chciałbym zaczerpnąć Waszych porad w kwestii tuningu. Mianowicie czy ta konfiguracja będzie dobra? -Szyny wzmacniające szkielet. -M130 -mosiężna prowadnica sprężyny Deep Fire -Tłok z powłoką tytanową Deep Fire - Zębatki Deep Fire - Bore Up Guarder'a - Oczywiście wymienione kable i wtyki. W założeniu emeczka ma chodzić na LiPo 11.1V. Quote Link to post Share on other sites
Abiz Posted January 24, 2014 Report Share Posted January 24, 2014 Mosfet dodaj, bo kostka stykowa Ci się spali. Quote Link to post Share on other sites
SzamoL Posted January 24, 2014 Report Share Posted January 24, 2014 Czy komuś pękł szkielet przy sprężyny M120 i rofie ok 20 rps oraz czy zwykły Mosfet bez AB zapobieganie podwójnym strzałom na ogniu pojedynczym. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Czy komuś pękł szkielet przy sprężyny M120 i rofie ok 20 rps oraz czy zwykły Mosfet bez AB zapobieganie podwójnym strzałom na ogniu pojedynczym. na chwilę obecną bardziej wzmocnionego gearboxa V2 nie miałem w replice. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 na chwilę obecną bardziej wzmocnionego gearboxa V2 nie miałem w replice. Mało widziałeś w takim razie :) Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Przecież napisał, że nie miał, a nie że nie widział. Jakbyś śledził temat to byś też wiedział, że Slayer do tej pory miał kałachy :P. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Ok ok. Przyznaje się że od początku nie śledzę tematu, a za każdym razem jak chce go od początku przeczytać to zawsze coś... Quote Link to post Share on other sites
Sikor7 Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Na stronie 14 padło pytanie o męczący się silnik. U mnie po wsadzeniu sp120, silnik wydaje inny dźwięk i z lekka reakcja na spust zmalała. Jednakże silnik się nie przegrzewa. I tu moje pytanie, jaki silnik wsadzić do tej repliki? Większego tuningu mocowego robić nie będę, sp 120 jest wystarczające, ale chciałbym zyskać trochę na rofie. Pozdrawiam Sikor7 Quote Link to post Share on other sites
Ambactus Caelestis Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Z tańszych silników polecam te od GFC. Używałem High Torque przy M150 i 11.1V i rof był kosmiczny. Tutaj dowód: Ponadto ja teraz w swojej emeczce EA mam stockowy silnik i M120 i mam strasznie duży rof. Około 25k/s, więc nie wiem dlaczego u Ciebie jest niesatysfakcjonujący. Quote Link to post Share on other sites
Abiz Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Te od GFC są bardzo dobre w porównaniu cena-jakość. Widziałem przy wielu replikach i rof był przyzwoity. Sam przy emce EA mam silnik SRC i daje radę, rof jest ponad 20k/s, ale raczej wątpię że teraz taki dostaniesz. Bierz GFC jak mało kasy, no chyba że upolujesz używkę ICSa to też świetne silniki. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Ja bym się skłaniał do GFC. Używałem też G&P 120 i bangla jak złoto (ale to dlatego, że miałem). Quote Link to post Share on other sites
SzamoL Posted January 26, 2014 Report Share Posted January 26, 2014 (edited) A może popatrz na SHS High Speed. Z tego co wiem przy 7.4 daje rof w okolicach 20. Można w nim wymienić zebatkę silników bez specjalnego klucza. W Tornado czasami padają szczotki. Edited January 26, 2014 by SzamoL Quote Link to post Share on other sites
bastaz Posted January 26, 2014 Report Share Posted January 26, 2014 Tak się zastanawiam, po co Wam taki gigantyczny ROF? Zapodałem raz u siebie 11.1 kumpla no i jak dla mnie to lekkie przegięcie - normalnie wiertarka mi się zrobiła i czym prędzej wróciłem do 7.4. Quote Link to post Share on other sites
Sikor7 Posted January 26, 2014 Report Share Posted January 26, 2014 Dziękuje za pomoc :) @bastaz Nie chce mieć "wiertarki", chcę z lekka podnieść rof nowym silnikiem, gdyż dla mnie na silniku stockowym po wsadzeniu sp120 jest za mały. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 26, 2014 Report Share Posted January 26, 2014 To kup sobie silnik HT a nie HS. Odnośnie silników GFC, mały offtop poleci, to mam już trzy takie silniki u siebie. F1 krótki HT jest szybszy od mojego JBU HT który swoje kosztuje. Różnica 3rps na korzyść Tornado. Warte swojej ceny. :icon_exclaim: Nigdy nie padły mi szczotki w tych silnikach, nawet w starej serii :icon_exclaim: :!: Od razu zalecam zmiane zębatki na coś stalowego, te oryginalne sę miękkie i kruche :!: Quote Link to post Share on other sites
SzamoL Posted January 26, 2014 Report Share Posted January 26, 2014 Sorry za OT! Verb nie mówię, że te silniki są złe ale tornado kosztuje 130zł + zębatka SHS 10zł to już jest 140zł a na specshopie SHS jest za 150zł a z tego co mi wiadomo to jest to prawie to samo co silniki Elementa. Quote Link to post Share on other sites
sarnuch Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Czołem Maniacy, Poproszę o poradę w kwestii tuningu repliki. Posiadam standardowe m4 border patrol i potrzebuję wywindować fps'y do max. 460 oraz podnieść zasięg repliki. Jakie rzeczy muszą się znaleźć w środku, żeby zrobić to w jak najlepszy i najbardziej optymalny sposób? Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.