JokerGuy Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 Siema ! :D A więc problem wygląda następująco :Replika na stockowym GB i reszcie części strzelała zadowalająco,ROF był wporządku ,wszystko miód :icon_biggrin: Niedawno zmieniłem GB , części które w nim są to : wzmocniony szkielet G&P na 8mm łożyskach kulkowych - zębatki SHS 32:1 - tłok modify - głowica tłoka G&P wykonana z tworzywa - cylinder G&P frezowany pod lufy do 363mm - głowica cylindra aluminiowa G&P - dysza aluminiowa uszczelniona G&P - łożyskowana prowadnica sprężyny - sprężyna M120 modify - styki G&P - kable niskooporowe 1,5mm^2 I tu zaczął sie problem :icon_evil: . Replika strzela na batce 7.4 lipo jakby się dusiła,naciągniecie sprężyny i oddanie strzału trwa ok. 0,5 sekundy. A teraz pytanie ,czy to sprawa za słabego silnika ( stockowy Boyi/PJ) ,czy to wada baterii lub złęj regulacji i jak to naprawić :icon_question: Quote Link to post Share on other sites
Kazana Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 Włóż zębatki z poprzedniego GB, wyreguluj silnik. Być może batka już swoje wycierpiała, sprawdź też na innym silniku. Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 - zębatki SHS 32:1 silnik ( stockowy Boyi/PJ) To jest Twoj problem. Na takim secie możesz spokojnie wrzucić M170, ale na M120 to się mija z celem a rezultaty widzisz. Opcji masz dużo. Bardziej high speedowe zębatki, Lipo 11.1V. Silnik jeśli to PJ to jest mocny ale wolny i jego bym nie ruszał. Quote Link to post Share on other sites
JokerGuy Posted August 6, 2014 Author Report Share Posted August 6, 2014 A jeżeli włożyłbym silnik np. GFC Tornado High Speed bądź High torque , to przy tych zębatkach jaki byłby efekt ;P ? Jestem w tym zielony więc prosze o wyrozumiałosć xD Quote Link to post Share on other sites
virus191 Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 (edited) Nowa sprężyna i za słaba bateria nie wyrabia, przerabiałem to w moje emca KWA, po założeniu M130 ledwo dycha na 7,4V, poprawa natychmiastowa po zastosowaniu 11,1V Edited August 11, 2014 by virus191 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 virus191, ewidentnym problemem tutaj są zębatki, te zębatki są prawie dwukrotnie wolniejsze od stockowych o przełożeniu 18:1. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 Silnik jeśli to PJ to jest mocny ale wolny i jego bym nie ruszał. W Boyiu są zwykłe, szare silniki (kiedyś w PJ też takie były, teraz zdaje się są już neodymowe). Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 - Zmień zębatki lub zmień silink i baterie . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.