Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

7.4 czy 11.1v


Recommended Posts

Śmigam cały czas na baterii 7.4 v redoxa lipo, mam giete od boyi po mocnym tuningu i układem mosfet merf gate 3.2. Pytanie czy zmiana aktualnego zasilania na 11.1v przyniesie zauważalne korzyści typu szybsza reakcja na spust, bo wiem, że na pewno podskoczy mi możliwość regulacji ROFa za pomocą merf gate'a?

 

Dodam że nie ma w niej już nic stockowego, spring m130, zebatki 13:1 shs'a.. Pytam głownie o zalety płynące z 11.1v a nie o potencjalnie mocniejsze zużywanie się części..

Edited by chmarus13
Link to post
Share on other sites

Dzięki panowie za opinie, ale moim zdaniem także - jak wszystko technicznie będzie doskonale to przy umiejetnym używaniu sprzętu nie ma czegoś takiego jak za duży rof.. Nikt nikomu nie każe opróżniać hicapow w 5sekund ;-)

 

Ps. Ten gaziak z filmu robi wrażenie..

 

Ps.2 w takim razie jak 11.1 ma same zalety w układzie merf'a to kiedy kończy się bezpieczna granica? Może pakować 14.8v..? Raczej zabójcze dla silnika..

 

Link to post
Share on other sites

Dla mnie brzmi to jak absurd co pisze Wiciok. Ciężko mówić o zbyt dużym ROFie.

Serio czy trollujesz??? Mam Elementa Ultra Torque do obecnie SP120 i z tego się NIE DA korzystać na 11,1 i to wcale nie jakimś mocnym (Turnigy 1800mAh 20-30C). Mimo mosfeta z AB na w pełni naładowanej batce na ogniu pojedynczym są dublety, a na auto nawet nie wiem jaki jest rof, ale magi ewidentnie nie wyrabiają, bo po dźwięku powinien być laser, a nie ma (chociaż to pewnie wina adaptera emkowego). Na oko to sam GB pewnie wytwarza 25-30rps. A ja mam standardowe zębatki, a nie hi-speedowe 13:1... Serio opróżnianie low-capa w 2 sekundy takie fajne jest? Już i tak na rofie w okolicach 20rps kulki się na mój gust kończą zdecydowanie zbyt szybko. Dla mnie jedyny plus wysokich rofów to reakcja na spust i tylko dlatego najpierw używałem 11,1 a niedawno zmieniłem silnik bo stary nie wyrabiał. MERFa z tym ich regulatorem napięcia włączającym się przy strzelaniu serią bardzo chętnie bym nabył, ale za drogi jak dla mnie jest.

 

Ps.2 w takim razie jak 11.1 ma same zalety w układzie merf'a to kiedy kończy się bezpieczna granica? Może pakować 14.8v..? Raczej zabójcze dla silnika..

Jaki Ty masz w ogóle silnik że uważasz, iż 11,1 nie wystarczy?

Link to post
Share on other sites

Silnik high torque od shs'a, nie twierdze że 11.1 nie starczy mi tylko próbuje wyczerpać nurtujacy mnie temat konsekwencji wyższych napięć w replikach..

 

I po prostu czy istnieje uzasadniony powód montowania baterii wyższych napięć?

Edited by chmarus13
Link to post
Share on other sites

HT SHSa posiadam, co prawda od niedawna i nie przetestowałem go jeszcze dobrze, ale mam właśnie wrażenie, że on się rozkręca dopiero na wyższych napięciach (9,6 KAN mi nie naciągnął SP130 na zębach 18:1, a na lipolce 11,1 śmiga aż miło).

 

14,8 nie testowałem osobiście (i uważam, że w zwykłej replice to nie ma sensu), ale mogę Ci za to podrzucić 2 ciekawe wątki w temacie:

http://forum.wmasg.pl/topic/94607-222v-lipo-lub-185v-lipo/

http://forum.wmasg.pl/topic/148802-silnik-do-lipo-148v/

Link to post
Share on other sites

Dziwna sprawa co koledzy piszą. Siałem na stokowym GB na stokowym silniku (ics infinite) na springu m110 guardera i tłoku shsa ze 7 stalowymi zębami na baterii li on 11,1v jak oszołom i zero zużycia części po około 6tys kulek a semi prawie nie używałem.Na pewno na takim rofie jak na filmikach to by się emka rozleciała ale tak to na miękko.Mosfet bez AB własnej roboty na irl3713 bodajże.Wsio magazynek podawał i zęby na tłoku żyleta. Wszystko zależy od tego jak kto poskładał i czy zębatka tłokowa dobrze zabiera tłok...

Edited by -MARIO-
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...