Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
progressive

Zamiennik SHS który uniesie sp170

Recommended Posts

Witam,

Panowie mam dylemat. Od dawna nie było na tym forum tematu poświęconego tłokom które uniosły by sp170 guardera. Jak wiadomo każdy producent ma swoje lepsze i gorsze partie a ostatnio już się przejechałem na polecanym tłoku.

 

Mianowicie przy konfiguracji:

 

- AUG od GFC/APS

- szkielet V3 z systemem szybkiej wymiany sprężyny

- (zestaw) cylinder, głowica cylindra, głowica tłoka POM i dysza ULTIMATE

- silnik stock (razem z tłokiem zamawiam Element Ultra Torque bo ten mimo że dawał radę na sp140 przy stock zębatkach, ostatnio zaczął mi stawać w tylnym położeniu. Myślałem że to wina lipo 7,4V 1600mah więc kupiłem 11,1V 2200mah ale pomogło na krótko, znowu się blokuje)

- zębatki shs 32:1 (zamontowane w momencie „wypadku”)

- świętej pamięci tłok SHS ciemno niebieski z pełną szczęką half teeth (zniszczony w wyniku wypadku)

- sp160 guardera (w momencie wypadku)

 

i ustawionym AOE wykonanym przy pomocy sorbothane'u i usunięciu 2/3 zęba nr 3, wyłamało pierwszy/ostatni ząb razem z listwą (ten za który chwyta zębatka tłokowa) i wyrwało całą listwę z tłoka. Wystrzeliłem 8 razy od wymiany sprężyny.

 

W zaistniałych okolicznościach rozważam takie tłoki:

 

1. laylax hard piston (tyle że nigdzie nie ma dostępnego half teeth, tzn jest w Hong Kong'u ale jakiś dziwny, wygląda na mniej wytrzymały)

2. DeepFire TITANIUM

3. JBU Alu lite (ten mniej ciężki)

 

nie wiem czy słusznie ale boje się tego ostatniego, w prawdzie mam sorbo i planuje wykonać coś na zasadzie „kagańca” na czoło GB, ale nim to wykonam pewnie trochę postrzelam (za to cena jest bardzo przystępna). Natomiast co do DF to jedni piszą/pisali dawno temu, że się sypią inni, że są niezniszczalne (no i cena). Co do promyka to swoje wątpliwości wyraziłem wcześniej.

 

Zaznaczam że przy takie sprzężynce trwale (choć odwracalnie) zablokuje auto. Naturalnie w momencie wypadku też strzelałem SEMI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup Madbula PX Piston - ten zielony.

Jest klasa !

Niestety nie ma (bynajmniej nie spotkałem się) z tym tłokiem w wersji z zębami połówkowymi. Jest dostępny tylko czerwony z niepełną metalową listwą. Dodatkowo można w tym dziale (a wertowałem go jak wariat) przeczytać więcej złego niż dobrego o tłokach tego producenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niestety nie ma (bynajmniej nie spotkałem się) z tym tłokiem w wersji z zębami połówkowymi. Jest dostępny tylko czerwony z niepełną metalową listwą. Dodatkowo można w tym dziale (a wertowałem go jak wariat) przeczytać więcej złego niż dobrego o tłokach tego producenta.

 

Ja polecam tłok na bazie własnego doświadczenia, użytkując go na M150 z rofem 19 BB/S od ponad roku i tłok nie wykazuje żadnego zużycia.

 

To że ktoś opisuje sytuację że rozwalił tłok madbula w wyniku awarii mosfetu nie jest dla mnie żadną oceną jakości zniszczonego tłoka.

Edited by Cervantez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Półtorej roczny tłok SHS z 14 metalowymi zębami, SP150+ Modify na podobnym rofie co Cervantez - kilka dni temu wytargany z gb. Wklejona szczęka, tłok trzyma się świetnie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałeś podklejoną listwę w tym SHSie? Bo chyba nie, jak wyrwało całą.

Bez bicia przyznam że złapałem ją w 4 miejscach (punktowo) czymś około kropelki.

Ja polecam tłok na bazie własnego doświadczenia, użytkując go na M150 z rofem 19 BB/S od ponad roku i tłok nie wykazuje żadnego zużycia.

 

To że ktoś opisuje sytuację że rozwalił tłok madbula w wyniku awarii mosfetu nie jest dla mnie żadną oceną jakości zniszczonego tłoka.

Co prawda to fakt. Zapytam tylko czy ktoś ostatnimi czasy zamawiał takie ustrojstwo? Chodzi o jakość poszczególnych partii. To nie laylax żeby kontrola jakości była wzorowa. Edited by progressive

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja polecam DeepFire Titanium

 

Zdania są podzielone co do tego tłoka ale ja nie narzekam. Od 1,5 roku siedzi w mojej podrasowanej śwince (sprężyna SP150) i śmiga aż milo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wspominałem zainwestowałem ponownie w tłok shs. I tym razem się nie zawiodłem. Po potraktowaniu sprawy dremlerem i "płynnym metalem" oraz doklejeniu stalowej podkładki idealnie pasującej do wymiarów tłoka na jego czoło (świetnie zgrało się z AOE) śmiga na sp160 guardera aż miło. Po dzisiejszym przeglądzie stwierdziłem że tłok jest nienaruszony, natomiast zaczyna mi ubywać ostatniego zęba na zębatce tłokowej :icon_eek:. Jest coś wytrzymalszego od stalowych zębatek SHS CNC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...