progressive Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Witam, Panowie mam dylemat. Od dawna nie było na tym forum tematu poświęconego tłokom które uniosły by sp170 guardera. Jak wiadomo każdy producent ma swoje lepsze i gorsze partie a ostatnio już się przejechałem na polecanym tłoku. Mianowicie przy konfiguracji: - AUG od GFC/APS - szkielet V3 z systemem szybkiej wymiany sprężyny - (zestaw) cylinder, głowica cylindra, głowica tłoka POM i dysza ULTIMATE - silnik stock (razem z tłokiem zamawiam Element Ultra Torque bo ten mimo że dawał radę na sp140 przy stock zębatkach, ostatnio zaczął mi stawać w tylnym położeniu. Myślałem że to wina lipo 7,4V 1600mah więc kupiłem 11,1V 2200mah ale pomogło na krótko, znowu się blokuje) - zębatki shs 32:1 (zamontowane w momencie „wypadku”) - świętej pamięci tłok SHS ciemno niebieski z pełną szczęką half teeth (zniszczony w wyniku wypadku) - sp160 guardera (w momencie wypadku) i ustawionym AOE wykonanym przy pomocy sorbothane'u i usunięciu 2/3 zęba nr 3, wyłamało pierwszy/ostatni ząb razem z listwą (ten za który chwyta zębatka tłokowa) i wyrwało całą listwę z tłoka. Wystrzeliłem 8 razy od wymiany sprężyny. W zaistniałych okolicznościach rozważam takie tłoki: 1. laylax hard piston (tyle że nigdzie nie ma dostępnego half teeth, tzn jest w Hong Kong'u ale jakiś dziwny, wygląda na mniej wytrzymały) 2. DeepFire TITANIUM 3. JBU Alu lite (ten mniej ciężki) nie wiem czy słusznie ale boje się tego ostatniego, w prawdzie mam sorbo i planuje wykonać coś na zasadzie „kagańca” na czoło GB, ale nim to wykonam pewnie trochę postrzelam (za to cena jest bardzo przystępna). Natomiast co do DF to jedni piszą/pisali dawno temu, że się sypią inni, że są niezniszczalne (no i cena). Co do promyka to swoje wątpliwości wyraziłem wcześniej. Zaznaczam że przy takie sprzężynce trwale (choć odwracalnie) zablokuje auto. Naturalnie w momencie wypadku też strzelałem SEMI. Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Kup Madbula PX Piston - ten zielony. Jest klasa ! Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted November 23, 2014 Author Report Share Posted November 23, 2014 Kup Madbula PX Piston - ten zielony. Jest klasa ! Niestety nie ma (bynajmniej nie spotkałem się) z tym tłokiem w wersji z zębami połówkowymi. Jest dostępny tylko czerwony z niepełną metalową listwą. Dodatkowo można w tym dziale (a wertowałem go jak wariat) przeczytać więcej złego niż dobrego o tłokach tego producenta. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Miałeś podklejoną listwę w tym SHSie? Bo chyba nie, jak wyrwało całą. Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 (edited) Niestety nie ma (bynajmniej nie spotkałem się) z tym tłokiem w wersji z zębami połówkowymi. Jest dostępny tylko czerwony z niepełną metalową listwą. Dodatkowo można w tym dziale (a wertowałem go jak wariat) przeczytać więcej złego niż dobrego o tłokach tego producenta. Ja polecam tłok na bazie własnego doświadczenia, użytkując go na M150 z rofem 19 BB/S od ponad roku i tłok nie wykazuje żadnego zużycia. To że ktoś opisuje sytuację że rozwalił tłok madbula w wyniku awarii mosfetu nie jest dla mnie żadną oceną jakości zniszczonego tłoka. Edited November 23, 2014 by Cervantez Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Półtorej roczny tłok SHS z 14 metalowymi zębami, SP150+ Modify na podobnym rofie co Cervantez - kilka dni temu wytargany z gb. Wklejona szczęka, tłok trzyma się świetnie :) Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted November 23, 2014 Author Report Share Posted November 23, 2014 (edited) Miałeś podklejoną listwę w tym SHSie? Bo chyba nie, jak wyrwało całą. Bez bicia przyznam że złapałem ją w 4 miejscach (punktowo) czymś około kropelki. Ja polecam tłok na bazie własnego doświadczenia, użytkując go na M150 z rofem 19 BB/S od ponad roku i tłok nie wykazuje żadnego zużycia. To że ktoś opisuje sytuację że rozwalił tłok madbula w wyniku awarii mosfetu nie jest dla mnie żadną oceną jakości zniszczonego tłoka. Co prawda to fakt. Zapytam tylko czy ktoś ostatnimi czasy zamawiał takie ustrojstwo? Chodzi o jakość poszczególnych partii. To nie laylax żeby kontrola jakości była wzorowa. Edited November 23, 2014 by progressive Quote Link to post Share on other sites
Radnor Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Ja polecam DeepFire Titanium Zdania są podzielone co do tego tłoka ale ja nie narzekam. Od 1,5 roku siedzi w mojej podrasowanej śwince (sprężyna SP150) i śmiga aż milo. Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted November 28, 2014 Author Report Share Posted November 28, 2014 Z racji obecnej promocji na GF dam szansę jeszcze raz niebieskiemu SHS. W tej cenie mogę zaryzykować. Dzięki wszystkim którzy się udzielili. Quote Link to post Share on other sites
bazooka Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 quantum modify 100 razy lepszy od shs a nawet 1000000 razy lepszy Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted February 19, 2015 Author Report Share Posted February 19, 2015 Jak wspominałem zainwestowałem ponownie w tłok shs. I tym razem się nie zawiodłem. Po potraktowaniu sprawy dremlerem i "płynnym metalem" oraz doklejeniu stalowej podkładki idealnie pasującej do wymiarów tłoka na jego czoło (świetnie zgrało się z AOE) śmiga na sp160 guardera aż miło. Po dzisiejszym przeglądzie stwierdziłem że tłok jest nienaruszony, natomiast zaczyna mi ubywać ostatniego zęba na zębatce tłokowej :icon_eek:. Jest coś wytrzymalszego od stalowych zębatek SHS CNC? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.