zaycev Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 (edited) Witajcie ! Mam pytanie odnośnie dobrania rodzaju zębatek do mojego zestawu. Przedstawia on się tak- gearbox Specna Arms z wymienionymi: -sprężyna 120 Guarder (ale i czasem 90 chodź niekoniecznie) -tłok z 7 stalowymi zębami SHS -cylinder typ 2 SHS -dysza do M4 SHS -listwa popychacza SHS Reszta razem z silnikiem stock. Całość będzie hulać na LiPo'lku 7.4 15-25C Turnigy. A więc jakie zębatki byłyby najlepsze do tego zestawu ? Może przydałoby się do tego zmienić silnik ? Z góry dziękuje za odpowiedź ! :icon_smile: Edited November 24, 2014 by zaycev Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Stockowe w zupełności wystarczą. Aby tylko dobrze wypodkładkować. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Sprawdź tylko czy stokowe nie mają krzywych osi. Kilka razy zdarzyło się że środkowa miała krzywą ośkę i była jajowata. Quote Link to post Share on other sites
StrzeLuk Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Stockowe w zupełności wystarczą. Aby tylko dobrze wypodkładkować. Odświeżam wątek. Mam podobny problem z tym, że u mnie stokowe nie wystarczyły... Też mam Specnę, konfiguracja bardzo podobna: - sprężyna 130 Guarder - tłok SHS z 15 stalowymi i pełnymi zębami - głowica cylindra i tłoka Ultimate wyciszony - cylinder stock - dysza stock - listwa popychacza stock - silnik stock Właśnie mi zmieliło zębatki. I teraz pytanie co do takiego zestawu dokupić? 1. SHS - Komplet stalowych kół zębatych High Torque 32:1 2. SHS - Zestaw wzmocnionych zębatek 32:1 3. SHS - Komplet stalowych kół zębatych 16:1 czy może jeszcze jakieś inne? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 18:1 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Odświeżam wątek. Mam podobny problem z tym, że u mnie stokowe nie wystarczyły... Hmmmm... Zrobiłem już kilka specn, jedna ma już prawie 60 tys kulek przebiegu na sp120 guardera i zębatki stokowe są jak nowe. Teraz hulają z sp130 guardera. 18:1 będą ciut szybsze niż stocki. Może spróbuj 100:200 ? W mojej M16 100:200 (wersja łożyskowana z mosiężna zębatką silnikową) chodzą już 2 lata i nie ma śladu zużycia. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Sprawa jest prosta - dowolne helikalne będą zdecydowanie lepsze niż stocki. Przy 130 zdecydowanie 100:200 jak pisze seger. Quote Link to post Share on other sites
StrzeLuk Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Moje zmieliły się na pierwszym strzale auto. Co dziwne tłok został w pozycji naciągniętej tak jakby go coś zablokowało. Na semi strzelał dobrze. Te konkretnie mogą być? http://www.asg.warszawa.pl/asg/gearboxy-i-ich-czesci/zestawy-zebatek-ftk/p,super-shooter-zestaw-zebatek-100-200,6190.html Quote Link to post Share on other sites
Tiloren Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Tak, o tych mowa. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Ja bym brał 18:1 mimo wszystko. Specna mimo zwykłego silnika ciągnie zadziwiająco dobrze, więc nie widzę problemu. Kwestia raczej jakiego rofa i reakcji na spust oczekujesz, ja zdecydowanie wolę szybką. Quote Link to post Share on other sites
StrzeLuk Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Już kupione SHS 100:200. Jutro zakładam a w niedziele testy w boju. Zobaczę jaki będzie tego feeling na Lipo 11,1V. Reakcję na spust chciałbym dobrą, ale ROF nie koniecznie "wiertarkowy" :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.