Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Szkielet v3 king arms


Recommended Posts

W ogóle opis tego gear boxa jest fajny.

- Spring M190

- metalowy, nie wiadomo czy stalowe, antireversal

- Polimerowa głowica cylindra, ale już głowica tłoka metalowa.

- Tłok z siedmioma metalowymi zębami

 

Ciekawe jak by to naprawdę to działało, ale co za różnica jak i tak out of stock.

Link to post
Share on other sites
Link to post
Share on other sites

300 zł ?

Zależy jaki wypas.

Jak idziemy w ROFik i FPSki to wtedy co najmniej setka na silnik, 8 dych na zębatki, 30 dyszki na prowadnicę, z 50 dyszek na tłok minimum, spreżynka z 30 dyszki, głowica tłoka kolejne 30 dyszki, prowadnica kolejne 30 dyszki, dysza 15 zł nie ma co żałować, Do 400 stów dojedzie się spokojnie a wypasem bym tego nie nazwał.

 

Wypas zaczyna się minimum od szkieletu Core albo Retro Arms.

Link to post
Share on other sites

Zamawiałbym go z WGC(jeśli chodzi o dostępność)zębatki są to KA 100:200(widać w ostatnim linku podanym przez użytkownika HUBA)prowadnica poszła by do wymiany,jak teraz widzę po komentarzach wsadziłbym sprężynę m130.(Według mnie i tak nie jest to wysoka cena za ten gearbox po w Polsce musiałbym zapłacić 580zł http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=8469&name=King_Arms_-_Kompletny_Gearbox_Ver.2_M150_-_M4/M16_-_KA-GB-26 (wiem v2).

Link to post
Share on other sites

Ja może coś się wypowiem o samym KA bo miałem okazje użytkować i zabić taki biedny gearbox w wersji v2. U mnie na początku hulał na m150 (stock zestaw od producenta z włożonym m150) i dawał równo 500fps przy lufie guardera 510mm i dość szczelnym hopku. Ogólnie nie oszczędzałem go i pozwalałem sobie czasem na automat a że pora akurat była zimowa to spore słowa uznania. Jedyne co to aluminiowa głowica tłoka była straszna bo można było przygłuchnąć na jedno ucho. :D Gearbox w ten sposób utrzymał się całą zimę i mimo drobnej awarii (odkręciła się głowica tłoka) wszystko dalej śmigało po naprawie. Zużycie części po takim przebiegu było minimalne, nie dopatrzyłem się nawet żadnych otarć na zębatkach czy zębach tłoka. Radze jednak użyć wyciszonych głowic lubi innej amortyzacji (jeśli zakładamy użycie v2) ponieważ w takim zestawieniu troche pożyje. Mój zakończył żywot rąbnięciem szkieletu zaraz po włożeniu SP170 guardera, lecz mimo wszystko jestem z niego dumny. :) Co lepsze, podzespoły dalej świetnie pracują w innych replikach w tym tłok i zębatki w takiej gdzie siedzi SP150 guardera i radzą sobie doskonale bez oznak większego zużycia. Ogólnie konstrukcje polecam ale jeśli chodzi o v3 to może i w tej cenie dało by się wymyślić coś lepszego. Jeśli ktoś ma jakieś pytania co do konstrukcji KA to chętnie odpowiem. :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...