xGhostX Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 (edited) Witam.Czy ten gearbox jest wart uwagi(mam możliwość sprowadzenia go z Hong Kongu za około 300zł,w Polsce 500-600zł) http://shop.ehobbyas...ml#.VHswcDGG-_k Wymieniłbym w nim sprężynę na M150. Pozdrawiam Edited November 30, 2014 by xGhostX Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 Nie lepiej samemu złożyć z części, będzie taniej i lepiej. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 (edited) Już lepiej wychodzi kupić v trójkę cymy. Tania,pancerna. Po wymianie zespołu pneumatycznego nadaje się do użycia. Z king armsa pod m150 wyleci dosłownie wszystko. Edited November 30, 2014 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 To ciekawe że wyleci wszystko skoro ten GB przychodzi z M190 czyli trochę musiał na mocniejszej sprężynie wytrzymać. Zadaliście sobie trud wejścia w link? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 W ogóle opis tego gear boxa jest fajny. - Spring M190 - metalowy, nie wiadomo czy stalowe, antireversal - Polimerowa głowica cylindra, ale już głowica tłoka metalowa. - Tłok z siedmioma metalowymi zębami Ciekawe jak by to naprawdę to działało, ale co za różnica jak i tak out of stock. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Są inne sklepy... Może gdzie indziej znalazł. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Faktycznie jest dostępny: http://www.airsoftzone.com/p/en/M190-AK-Front-Wiring-Complete-V3-Gearbox-Set-King-Arms/11369/1298/ jest nawet wersja V2 http://www.airsoftzone.com/p/en/M190-M4-Front-Wiring-Complete-V2-Gearbox-Set-King-Arms/11358/1298/ i nawet ktoś to opisał: http://www.airsoftsniperforum.com/36-rifles-parts-reviews/1966-v2-gearbox-king-arms-m190.html Ciekawe ile takie coś wytrzyma. Ale 170 Euro, czyli ok 700 zł. To faktycznie można zrobić wypas GB. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Oho, zębatki SHSa widzę :icon_biggrin: O, i plastikowa prowadnica i sprężyna "190" dająca 164 m/s :icon_biggrin: Za 300zł można zrobić każde V.3 na wypasie, nie ma co się pchać w to przepłacone coś. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 300 zł ? Zależy jaki wypas. Jak idziemy w ROFik i FPSki to wtedy co najmniej setka na silnik, 8 dych na zębatki, 30 dyszki na prowadnicę, z 50 dyszek na tłok minimum, spreżynka z 30 dyszki, głowica tłoka kolejne 30 dyszki, prowadnica kolejne 30 dyszki, dysza 15 zł nie ma co żałować, Do 400 stów dojedzie się spokojnie a wypasem bym tego nie nazwał. Wypas zaczyna się minimum od szkieletu Core albo Retro Arms. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Taki, że wszystko działa i samo z siebie się nie popsuje. Silnik nie jest elementem GB. Reszta sumuje się do 235zł, czyli nadal Pewnie, można kupić V.3 CNC za pińćset, tylko ciekawe po co. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted December 2, 2014 Report Share Posted December 2, 2014 Kopcik. Nie chcę nic mówić, ale z Twoich wyliczeń to wychodzi grubo ponad 1000zł. Samo 400 stów to jest 40.000zł Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted December 2, 2014 Report Share Posted December 2, 2014 Wycwanie się. Jeżeli uznamy że pisałem w groszach to wyjdzie 400 zł :) Ale to naciągane. Przyznaje się do błędu. Quote Link to post Share on other sites
xGhostX Posted December 2, 2014 Author Report Share Posted December 2, 2014 Zamawiałbym go z WGC(jeśli chodzi o dostępność)zębatki są to KA 100:200(widać w ostatnim linku podanym przez użytkownika HUBA)prowadnica poszła by do wymiany,jak teraz widzę po komentarzach wsadziłbym sprężynę m130.(Według mnie i tak nie jest to wysoka cena za ten gearbox po w Polsce musiałbym zapłacić 580zł http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=8469&name=King_Arms_-_Kompletny_Gearbox_Ver.2_M150_-_M4/M16_-_KA-GB-26 (wiem v2). Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted December 2, 2014 Report Share Posted December 2, 2014 Ja może coś się wypowiem o samym KA bo miałem okazje użytkować i zabić taki biedny gearbox w wersji v2. U mnie na początku hulał na m150 (stock zestaw od producenta z włożonym m150) i dawał równo 500fps przy lufie guardera 510mm i dość szczelnym hopku. Ogólnie nie oszczędzałem go i pozwalałem sobie czasem na automat a że pora akurat była zimowa to spore słowa uznania. Jedyne co to aluminiowa głowica tłoka była straszna bo można było przygłuchnąć na jedno ucho. :D Gearbox w ten sposób utrzymał się całą zimę i mimo drobnej awarii (odkręciła się głowica tłoka) wszystko dalej śmigało po naprawie. Zużycie części po takim przebiegu było minimalne, nie dopatrzyłem się nawet żadnych otarć na zębatkach czy zębach tłoka. Radze jednak użyć wyciszonych głowic lubi innej amortyzacji (jeśli zakładamy użycie v2) ponieważ w takim zestawieniu troche pożyje. Mój zakończył żywot rąbnięciem szkieletu zaraz po włożeniu SP170 guardera, lecz mimo wszystko jestem z niego dumny. :) Co lepsze, podzespoły dalej świetnie pracują w innych replikach w tym tłok i zębatki w takiej gdzie siedzi SP150 guardera i radzą sobie doskonale bez oznak większego zużycia. Ogólnie konstrukcje polecam ale jeśli chodzi o v3 to może i w tej cenie dało by się wymyślić coś lepszego. Jeśli ktoś ma jakieś pytania co do konstrukcji KA to chętnie odpowiem. :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.