Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Siemka kilka dni temu przyszła do mnie replika RK-02 z Taiwana no co by tu dużo rozpisywać lufa albo coś innego z przodu jest po prostu krzywa. Gdyby replika jeszcze prosto strzelała to olał bym ten temat i nic z tym nie robił no ale tak nie jest, teraz pytanie co tam może być skrzywione? Czy lufa czy to już po prostu jebnięte body, pytam bo nie chce wysyłać na gwarancje i czekać cholera wie ile jeśli to tylko źle złożona lufa po wymianie hop upa.

 

http://imgur.com/RV4...ymL16YF,sIyyIYW

 

http://imgur.com/fMd...AKfX6tW,TZA9jgV

 

spotkał się ktoś już z takim problemem w tym modelu? I teraz pytanie wysyłać im to z tytułu niezgodności towaru z umową czy próbować zrobić na swój koszt, podejrzewam że przyczepią się w takim wypadku do zdartego lakieru w miejscu gdzie pazur regulacji trybu ognia zrobił na jakże pięknym chińskim lakierze rysę na skutek przesuwania go.

Edited by Ardici
Link to post
Share on other sites

Norma dla taiwanguna :icon_biggrin: Odsyłaj ale przygotuj się na walkę z nimi, bo będą próbować wcisnąć kit, że to ty zrobiłeś. Polecam się zorientować gdzie jest najbliżej Ciebie rzecznik praw konsumenta - mnie się udało z nimi sprawę wygrać (replika aksu przyszła z uszkodzonym drewnem chamsko poklejonym aby zatuszować defekt)

 

A to, ze nie robią przeglądów zerowych to norma tylko dorzucają świstek z fejkowymi wynikami z chrono.(sprawdzone na 4 replikach, które zostały świerzo wyjęte z pudła, chronowane na takim samym chrono co tg ma i różnice były ogromne).

 

Ja bym zarządał zwrotu kasy i kupił to samo rk na gunfire

Link to post
Share on other sites

Zapewne się TG przyczepi do mnie bo są ślady użytkowania na selektorze ognia tzn ta chińska farba jest wydrążona pazurem.. A co do tego o wadliwym towarze to jak mam to zrobić? Wysłać im i zaznaczyć że to nie gwarancja ale chce wymiany repliki lub zwrotu gotówki?

Link to post
Share on other sites

Musisz im napisać maila o co cho. Później są dwa wyjścia: a) albo cie oleja ciepłym moczem i wtedy idziesz do rzecznika praw konsumenta i on pomaga

B) każą wysłać guna do nich i albo uznają gwarę albo pod ciągną to pod winę użytkownika i wtedy tez lecisz do rzecznika ;)

 

 

Musisz najpierw napisać maila z dokumentacja zdjeciowa

Edited by Znachor
Link to post
Share on other sites

No gdzie tu XXXXX moja wina nie rzucałem tym kałachem o ziemie do cholery.. wywaliłem tylko 1 hi cap kulek i leciały krzywo jak sam XXXXX aby trafić w butelkę z 20 m musiałem celować poza szczerbinką. Pytanie kuriera mogę na ich koszt zamówić? A maile pisałem do nich i pisali że w tej serii to normalne.

 

Tak mi odpisali:

 

Witam / Hello,

 

na zdjęciu nie widać za wyrażanie ale lekkie odchylenia są możliwe jet to tylko replika i takie rzeczy są zjawiskiem normalnym

 

 

 

Edit: Dostali tego maila i odpisali co wyżej. Lekkie odchylenie to jest dla nich. Co muszę im do pudełka dać poza tym co było z repliką?

Edited by Wolf
Link to post
Share on other sites

Jak tak napisali to musisz podpisać im ze jest to wadliwy towar a ty nie jesteś niczemu winien. To ze ten typ tak ma jest sciema. Przygotuje się na nerwy i wiele maili napisanych do nich. Kurier niestety leci na twój koszt.

Edited by Znachor
Link to post
Share on other sites

Okej czyli robię tak. Pisze do nich teraz e-mail z informacją o tym iż jest to wada niezależna od klienta czyli mnie i domagam się wymiany towaru na nowy. Tak?

 

 

 

Witam piszę do państwa te wiadomość ponieważ dostałem od państwa pogiętą replikę tuż przy lufie zaciągałem opini kilku osób i twierdzą że nie jest to normalne w przeciwieństwie do państwa sklepu, replika według mnie i innych ludzi jest pogięta na jej przodzie jako że jest to nowa replika oczekuje uznanie reklamacji wadliwego towaru i wysłanie mi nowej repliki z taką samą gumką Hop UP jaka została założona w moim RK-02, według mnie szkody w replice są istotne i uniemożliwiają jej normalne użytkowanie.Załączone zdjęcia:

 

 

http://imgur.com/RV4...ymL16YF,sIyyIYW

 

http://imgur.com/fMd...AKfX6tW,TZA9jgV

 

Replika zostanie nadana w poniedziałek rano.

 

Napisałem do nich e-mail jutro zadzwonie.

Edited by Ardici
Link to post
Share on other sites

No właśnie też mi się tak zdaje że albo w chinach kogoś tą lufą po piętach okładali albo w sklepie rzucali karabinem. Ale jestem też zawiedziony bo jutro miała być moja pierwsza strzelanka tak przed pracą miałem pójść odstresować się trochę to sobie posiedzę w domu czekając na kuriera. Oczywiście nauczony doświadczeniami z innych branży porobię tyle zdjęć przed wysłaniem repliki ile się tylko da by mi czegoś nie wynaleźli.

 

Śmiech na sali tak sobie pudełko oglądam patrze a tu w niektórych miejscach aż czarne od kurzu i ogólnie ten styropian zmarnowany jak cholera, przypuszczam że dali mi replikę z zwrotu towaru do tego nie ma tej stockowej paczki kulek nie żeby mi na niej zależało ale to daje do myślenia że replika u kogoś już byłą.

Edited by Wolf
Link to post
Share on other sites

Tak więc serwis TG stwierdził faktycznie wadę karabinka jednak upierają się że karabin na pewno nie był przez nikogo innego użytkowany niż ja, w każdym razie dali mi dwie możliwości.

 

1. Wymiana lufy wraz z komorą gazową które to są krzywe w moim RK

2. Wymiana na nową replikę jednak w tym wypadku twierdzą że nie są w stanie przełożyć gumki guardera białej, i teraz pytanie do was co zrobić powiedzieć im aby wymienili mi replikę i zapłacić te 20-30zl za nową gumkę czy brać te naprawioną?

Link to post
Share on other sites

Wyślij im jeszcze link do tego wątku. Serwis nie potrafiący wyjąć gumki z repliki, dobre.

 

Tak czy inaczej, ja bym się z nimi wykłócał o tą gumkę, bo nie sprawdzili repliki przed wysyłką, czyli oni zawinili całej sytuacji. Nie widzę powodu byś Ty miał płacić za ich ewidentne błędy. Jeśli nie chcą przekładać tej gumki do nowej repliki, to nich po prostu ją zdejmą i zapakują razem z repliką którą Ci będą odsyłać.

 

Replikę oczywiście bierz nową - jeśli coś wygięło lufę, to diabli wiedzą co jeszcze jest uszkodzone.

Link to post
Share on other sites

Załatwione ja po prostu ich źle zrozumiałem wczoraj podczas rozmowy byłem troszkę podchmielony w każdym razie przełożą komore hop up do nowej sztuki po problemie, sorki za wprowadzenie w błąd ja do Krakmana nic nie mogę mieć jak na razie poza tym że nie sprawdzają replik. ogólnie to chyba trafiłem na spoko serwisanta nielicząca tej próby nakłonienia mnie bym brał starą naprawioną replikę i tego wkrętu że nie była u nikogo innego. Dziś mają wysłać mi kurierem sprzęt i zobaczymy co z tego wyjdzie mam też zapisane numery starej repliki na wypadek gdyby jednak chcieli mi wała pocisnąć.

Edited by Ardici
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...