Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Na M200 to ten szkielet by się rozleciał po pierwszym strzale. Na zagranicznych forach wszyscy piszą, że ten szkielet pęka na stockowych sprężynach (M110-M120), więc te "amelinium" to zwykły chwyt marketingowy i nijak się ma do prawdziwego Alu CNC.

 

Swoją drogą ten szkielet jest chyba fabrycznie montowany w eMkach G&G co też nie wróży mu zbyt długiego działania - były sytuacje, że całe teamy miały eMki G&G i po pewnym czasie wszystkim pękały szkielety na stockowych sprężynach...

 

Z resztą G&G nawet nie podaje jaki to stop aluminium, a patrząc po wytrzymałości to w tym stopie jest chyba więcej "Zn" niż "Al". Zwróćcie też uwagę, że każdy szanujący się producent szkieletów CNC podaje jakiego stopu użyto do produkcji (najczęściej T6 7075).

 

A cena jest po prostu zbliżona do innych ZnAl'owych szkieletów producentów replik I klasy z tym, że ten jest bez łożysk i podkładek w komplecie.

Edited by B-E-D-A
Link to post
Share on other sites

Jakby to było prawdziwe Alu CNC w takiej cenie to każdy by taki szkielet montował w replikach z gearboxem V2. :icon_biggrin:

 

Kolejną sprawą, która demaskuje jakość stopu z jakiego wykonano ten szkielet jest jego masa, która wynosi aż 245g. Prawdziwe szkielety CNC ważą po ok. 125g (na przykładzie szkieletu SHS/Super Shooter) i zawierają ok. 90% czystego aluminium.

 

Różnica jest znaczna co wyraźnie wskazuje na dużą zawartość pierwiastków cięższych niż Al w szkieletach G&G. Nie mam pod ręką szkieletu G&G i spektrometru masowego, ale można przypuszczać, że większą część masy tych szkieletów stanowi Zn (czyli znany i lubiany w środowisku airsoftowych "gównolit"). :icon_wink:

Edited by B-E-D-A
Link to post
Share on other sites

Pozwoliłem sobie zmienić tytuł tematu.

Jak wiadomo opis na stronie gunfire mija się z prawdą i wprowadza w błąd. Zgłaszałem im to ale jak widać nic z tym nie zrobili.

 

G&G nigdy nie robiło i nie robi szkieletów przy pomocy obrabiarek numerycznych.

Link to post
Share on other sites

Verb, machnąłeś się i przed "szkielet" dopisałeś "wzmocniony". Nazywajmy rzeczy po imieniu, szkielet który nie trzyma m130, a tym bardziej klęka na stocku, nie może być określany jako wzmocniony. Przeciętny chińczyk nosi m130 z całkiem dobrą żywotnością. G&G oferuje błyszczący, lewy towar i warto żeby każdy o tym wiedział. Ich sprzęt to lipa wyszlifowana na wysoki standard dla niepoznaki. Teraz wałują nawet na gumkach, oby nie zaczeli na kulkach :-/

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

U mnie tak samo te gearbox-y padały. Mam dwie repliki G&G i obie miały problem z gearbox-em na normalnych sprężynkach 120-130 Guardera. Repliki to Tr4-18 i GC16 WildHog, nie jestem tylko pewien czy miały one wzmocniony gearbox. Pzdr!

Link to post
Share on other sites
  • 5 years later...

wiem ze to stary post  ale ma g&g v2 wersja 2 i  m140 mili jak siemasz....  a m150 maxymalnie daje rade tez ( 3 sezon u koleszki)  wiec nie wiem jak było w 2015 roku  jak powstał post  ale teraz zwłaszcza w ver2( bez szybkiej wymiany) ale i ver3 ( z wymiana pół szybką)  daja rade na m150....  Osobiście mam mk12 spr od bela własnie z tym gb i po wymianie cylindra głowicy cylindra kółek na shsy i m140 od guardera mam 2.75-2.8j  i śmiga wsystko jak ta lala

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...