Atomix Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Witam ! Całkiem nowy w środowisku ASG nie jestem, trochę z tym do czynienia miałem, bawiłem się AGM'em. Pora na wybór pierwszej elektrycznej repliki. Mój budżet to jakieś 600-700zł ( Wliczając w to kupno dodatkowej baterii i najlepiej mid'a.) Na oku mam: http://www.taiwangun.com/g-001-boyi?from=listing&campaign-id=19 Z opinii wyczytanych na forach, oraz uzyskanych od graczy, wynika że jest to najlepsze rozwiązanie w tym zakresie cenowym. Aczkolwiek zastanawia mnie, czy aby napewno. Nie znam się jeszcze za bardzo na replikach stąd ten temat. Brać tą giete czy znacie coś lepszego w tej cenie? Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Gieta jest dobra ale zastanów się czy nie warto dozbierać do Aresa. Zastanów się też nad kałachami od Boyia. Wnętrzności podobne do giety, ale mają lepsze body. Quote Link to post Share on other sites
Atomix Posted March 12, 2015 Author Report Share Posted March 12, 2015 Gieta jest dobra ale zastanów się czy nie warto dozbierać do Aresa. Zastanów się też nad kałachami od Boyia. Wnętrzności podobne do giety, ale mają lepsze body. Myślałem nad kałachami, aczkolwiek mam co do nich mieszane uczucia, te krótsze wizualnie mi się nie podobają, a długie są dla mnie zwyczajnie za duże i nie wygodnie mi się nimi operuje. Gietka może również krótka nie jest fakt :P. Ale tak czy inaczej, możesz polecić jakieś sensowne kałachy od boyi czy cm? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Jak chcesz brać chińską replikę, to trzeba oddać ją na serwis. Nie ważne, czy kałach czy gieta, albo cyma, czy boyi. Quote Link to post Share on other sites