luglo Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 lukira zabawny z Ciebie gość :) 20-30 w ciągu pół roku? Nie mam pojęcia ile ich założyłem; jednym razem to było 10 na miesiąc, innym razem 40. I tak licząc od ponad 4 lat od kiedy te sprężyny są na naszym rynku, to będzie hmm... Chyba sporo, nie?.. To skalowanie prędkości wylotowej (nie wagi) dla niektórych z tych sprężyn co rozpisałeś, to wygląda dla laika całkiem mądrze. Ale tak nie jest. I jeszcze jedno: piszę tu PRYWATNIE i nie nawiązuję do miejsca mojej pracy co by kryptoreklamy nie czynić. Zresztą jeśli byłoby inaczej to napisałbym o jednym i drugim przypadku? :) Więc daruj sobie uwagi o wybaczaniu czy pośmiewisku. matich z tych głowic co podałeś możesz brać dowolną. Obie są ok. Głowica aluminiowa ma większą masę i przez to zwiększa szansę na uszkodzenie GB. Ale dopiero przy nieszczelności układu cylindra. Rodzaj cylindra ma znaczenie tylko przy długości lufy. A jak masz wątpliwości czy uda Ci się dobrze to poskładać to wyślij komuś z Gildii bo chłopaki mimo iż bywają czasem pomiędzy nami różnice zdań (np. jak w tym temacie) to poskładają Ci to dobrze :wink: Ale jeśli się okaże, że montaż tych paru części przerasta możliwości tego, który to składał no to pisz na mój priv. Quote Link to post Share on other sites
matich Posted January 24, 2012 Author Report Share Posted January 24, 2012 (edited) A czy ta aluminiowa głowica nie będzie głośniej chodzić niż ta druga? I wytłumacz mi o co chodzi z tym typem cylindra zależnym od długości lufy? Edited January 24, 2012 by matich Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Zaczynasz wchodzi w rejon pytań z kategorii "było, poszukaj". Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Luglo: M4 G&P (tłok SHS 14zębów, BU Systemy, guma systemy precka 363mm systemy, M135 Elementa): - zmień jakość na 480p. G36K JG (tłok SHS 14zębów, zestaw cylindra stock, dysza stock, prowadnica łożyskowana SHS, gumka hu zielona G&G, M125 Element): Oba pomiary na Rocketsach 0.2 (których de facto nigdy więcej nie kupię;) ). Innych Elementów na filmikach nie mam niestety nagranych... W głowicach tłoka nie chodzi tylko o masę... Chodzi o materiał. Aluminium gorzej tłumi drgania niż plastik... Weź to pod uwagę. Quote Link to post Share on other sites
matich Posted January 25, 2012 Author Report Share Posted January 25, 2012 Znalazłem, że cylinder typ 0 pasuje do luf powyżej 450mm. Ja mam lufę ok 400mm bo wymieniałem na systemę, ale replikę kupiłem używaną już z tym cylindrem w środku, a w stocku lufa ma długość ok. 270mm... Co robić? Wymieniać cylinder? Szczerze to nie chcę wydawać na niego pieniędzy... Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 na Typ 0 będziesz miał jakieś 20fps mniej i minimalnie większy rozrzut. Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Znalazłem, że cylinder typ 0 pasuje do luf powyżej 450mm. Ja mam lufę ok 400mm bo wymieniałem na systemę, ale replikę kupiłem używaną już z tym cylindrem w środku, a w stocku lufa ma długość ok. 270mm... Co robić? Wymieniać cylinder? Szczerze to nie chcę wydawać na niego pieniędzy... To nie jest cylinder 0. Tylko tak wygląda z zewnątrz, a wewnątrz jest specjalnie oszlifowany tak że tłok łapie szczelność po ok 3-4 cm Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 To jest typ 0;) G&P szlifuje wszystkie cylindry. Jak nie łapie od samego początku to jest dobrze;) Przykład: m4 G&P, które robiłem - full stock z gumą systemy bodajże. Mierzone 390fps. Otwieram, szczelność łapie tak dopiero po 2-3cm. Uszczelniam, tak, że łapie od samego początku. Składam i 370fps. Wymieniam cylinder na typ2, szczelność łapie od razu za dziurą i wynik widać tutaj: ;) Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Szlifowanie zastępuje dziure z boku cylindra, więc to nie jest typ 0. Jestem ciekaw jak to uszczelniłeś że łapało szczelność od początku cylindra gdzie w skutek szlifowanie średnica wew. jest większa?. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Są dwa sposoby. Grubsza uszczelka. Dwa, odwrócić cylinder i uszczelnić teflonem. Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Są dwa sposoby. Grubsza uszczelka. Dwa, odwrócić cylinder i uszczelnić teflonem. Jak dasz grubszą uszczelke to będzie szczelnie w szlifowanej części, a zbyt ciasno w części nieoczlifowanej. Szlif jest szerszy od głowicy cylinda i będziesz miał nieszczelność w końcowym ruchu głowicy tłoka. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 mafo: ciekawe jest to co mówisz i niegłupie. Pytasz jak uszczelniłem? Wymieniłem uszczelkę na inną. W wcześniej miałem też szlifowany i jakoś o dziwo jak wrzuciłem głowice wyciszone systemy to same z siebie się uszczelniały od samego początku, a przy wyciąganiu przy zatkanej prowadnicy dyszy normalnie luźno;) Więc wszystko zależy nie tyle od grubości samej uszczelki co od średnicy i jakości;) Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 @luglo: Po części zwracam honor odnośnie sprężyn Elementa. Zamówiłem teraz kilka różnych springów Elementa i M115 odbiega od normy (daje o dziwo całe 340fps:|). W przypadku M125 oraz M135 nigdy nie miałem żadnych wybryków. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 @lukira: Ze sprężyn głównych tylko GAURDER. Są stabilne przez bardzo długi czas. ELEMENT robił różne ciekawe i wartościowe rzeczy. Ale sprężyny główne na pewno się do nich nie zaliczają. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 To przetestuj M125 i M135;) Je głównie pchałem, bo są najbardziej uniwersalne. M115 wsadziłem 2 i to dość dawno i obie dały koło 430fps. M125 Elementa dają zawsze 450-490fps (zależy od reszty układu), natomiast M135 490-550fps. Dzisiaj w swoim AKS74U JG na M125 Elementa wycisnąłem 480fps. Element wg mnie robi porządnie: - sprężyny (ale wychodzi na to, że tylko M125 i M135) - silniki (piekielnie mocne i szybkie) - komory HU (kopie KA) - tłoki (szczególnie z metal szczęką) Coś pominąłem? A odnośnie sprężyn polecam przetestować G&G. Dają mniej fps niż Guarder, ale stabilniejsze;) Film poglądowy: Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Testowałem je też i powiem Ci, że dosyć szybko się zbijają, zdecydowanie za szybko. Wszystko fajnie ale ELEMENT'a już nie będzie... Skończył się. Może ktoś przejmie schedę ale od prawie roku nie ma opcji na nowe dostawy. Może coś się zmieni, ale nie zanosi się póki co. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Teraz SHS przejmuje pałeczkę w częściach gb. Tylko springi mają koszmarne... Ja testowałem G&G i ubiła się po 30k przebiegu dopiero. Guarder po 25k... Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 No... :wink: Zobaczymy co z tego będzie. @lukira kończmy ten offtop :wink: Quote Link to post Share on other sites
matich Posted February 1, 2012 Author Report Share Posted February 1, 2012 Więc tak... Kupiłem wyżej wymieniony tłoczek oraz łożyskowaną głowicę tłoka... i mam problem ponieważ po założeniu głowicy tłoka wraz z łożyskiem, raz że nie pasują do tego tłoka, dwa jest zbyt grube aby wejść w całości do cylindra i wtedy zębatka tłokowa bierze nie pierwszy lecz drugi ząb... Ominąłem owe problemy, wywalając łożysko... I inie wiem czy jest dobrze, że wszystko uszczelnia się już od samego początku ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Chryste Panie. Nie mów mi, że łożysko wrzuciłeś zaraz po głowicy, a nie do wnętrza tłoka... Bo tak to zrozumiałem. Quote Link to post Share on other sites
matich Posted February 1, 2012 Author Report Share Posted February 1, 2012 Ajajajaj ale ze mnie głupek... :blush: już wszystko gra... Tylko czy nie jest źle gdy wszystko uszczelnia się od samego początku? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Nie. Quote Link to post Share on other sites
matich Posted February 1, 2012 Author Report Share Posted February 1, 2012 No to będę musiał założyć starą uszczelkę... Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Nie jest źle. o_O Quote Link to post Share on other sites
matich Posted February 1, 2012 Author Report Share Posted February 1, 2012 Acha, nie jest źle :icon_biggrin:, źle zrozumiałem... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.